![]() |
Citat:
Tror faktiskt den får svårt att vinna. Kan han skaffa sig en bättre position än sist så borde en plats vara möjlig i alla fall. |
Citat:
Lycka till sen alla. Blir även V86 för mig idag |
antar att det blir spets på DRILLBIT då Nurmos ligger lågt med Miss B. Annara tar den aldrig en längd på Miss B.
|
Citat:
|
SANDRNGHAM Hanover verkar intressant till platsoddset 2,75 - 10 plats på 17 race ändå. Någon som har en tanke där?
|
Nu är det vincennes
Bazire tar minst två idag |
Citat:
Men såg att även 6 long night gav samma odds. Och någon kanske har mera info om den. jag chansade på 11 an iallafall |
Synar den Here and Hot F också plats 5,75, har fin statistik :)
Bet365 ligger på 3,75, hygglig skillnad :) |
Citat:
Dock inte så hög insats på den för mig. Känns lite risky men varit på plats 8 gånger på 13 starter i år iallafall så. |
Spela inte för mycket nu boys. Så många utstick har inte spelbolagen
|
Citat:
Haha har idag 1 på plats i varje lopp =). Men vet ju själv att inte alla sitter så. Men tidigare i veckan har formen varit grym så ligger bra plus nu. Och sen får man väl se efter kvällen ^^. |
Citat:
|
En Dubbel som känns bra på förhand =).
Ragata + Cool keeper på plats till odds: 2.16 när jag spelade så. Mvh |
Citat:
Åke Svanstedts ord om Bear ekar fortfarande i mitt huvud.. "Synd att kriteriet är nu, om det går om 3v vinner jag det" Så nog fan finns det resurser i hästen! Drömloppet vore att bomba till spets, släppa till en felfri Call me keeper, annars köra i ledning..:gun_bandana: |
O U Glide åker med på lappen...tre hjälpryttare kan räcka.
|