![]() |
V86 Uppsnack 4/12
|
Citat:
|
Avd. 6 där startar årets NGare. Bara kusken emot......
|
Citat:
Den har jag med på mitt system |
Citat:
Och nu såg jag Dooleys också, den är rätt bra |
Citat:
Nu måste han ha en hel del tur att komma ner någonstans |
Dooleys vinner det loppet. Bara kusken emot. Men hon har visat sig väldigt offensiv med denna både på v75 och emot enklare gäng. Tror den vinner från dödens.
|
20130711 på Solvalla tog Maranello andra platsen i lopp fem. Jag var på plats och såg den. Den startar i V86 6, har bricka sju i kvällen tävlingar. Den bör man ha med anser jag. Den är väldigt ojämt tippad i medierna. Från andrahand ner till sjunderankad.
|
Rätt startdatum är 20132711 och inget annat.
|
Några fina vinnare/platsspel idag?
|
dileva Käll startar inte idag hon hade trillat omkull i hagen.
|
Citat:
Exempelvis står ragata i 3.50 nu vilket vore ett sjukt bra odds, men hon kanske står i 1.30 sen vilket självklart inte är spelbart |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
ett par tidiga förhandsspel på maranello och monas ragazza
liksom dd 7-3 och 7-10 till hyfsade 15.30 resp 11.05 |
Dagens U-hästar: Quiteanotherstory, Robis Sara, Poochai.
På fredag smäller det! Bearhawaii i E3 revanschen. Vi kommer förmodligen att köra jänkarvagn för första gången + ev skoryck om banan tillåter det. Call me Keeper går väl inte att slå om denne håller sig på benen, men bakom den är vi med och slåss! Får väl hoppas på att Call me slår på en fet gunga från start och att vi sprintar till spets.. då kan det bli kul! :) |
Ligger en stor fördel gentemot kollektivet att spika Quiteanothestory! Kommer även att gardera Ragata, då jag inte var så imponerad sist. Tyckte att Jorma fick övertala med "hugg och slag" och att hästen verkade ganska trögstark. Tycker att Donna D Q i spets har väl så bra vinstchans...dessutom går Malmqvist hästar bra just nu.
|
Citat:
|
Just nu är platsspelet på Maranello till 3,5 det bästa som finns att hämta
|
Plats till 3,25 på True Advantage i ett åttahästarslopp är ju en guldgruva också.
|
Citat:
Men går han 14 från främre träffen är han långt fram. Lycka till. |
Citat:
|
Citat:
|
Även jag spelar True Advantage och kanske Maranello idag =).
Återstår att se. Vill gärna ha oddsen ifrån unibet, Men kanske får nöja sig med Bet365 och ta deras idag så man kan knycka lite bra odds ^^ |
Citat:
|
Citat:
Sen har ju Bet365 lag sig lågt i lopp 9 på platsspelen angående Napoleon CD och Pacifik Hurrican vilket gör att de flest andra blir högre. Tror inte Unibet hamnar högre där heller. |
Nu har oddsen kommit på Unibet o dom ligger lite lägre på båda.
|
Lycka till med liret på Maranello, inget fel på hästen, tvärtom, den är riktigt bra. Men kusken, 2 segrar på 41 starter i år är inte något som inbjuder till vinnarspel precis...
|
Citat:
|
Citat:
Tror faktiskt den får svårt att vinna. Kan han skaffa sig en bättre position än sist så borde en plats vara möjlig i alla fall. |
Citat:
Lycka till sen alla. Blir även V86 för mig idag |
antar att det blir spets på DRILLBIT då Nurmos ligger lågt med Miss B. Annara tar den aldrig en längd på Miss B.
|
Citat:
|
SANDRNGHAM Hanover verkar intressant till platsoddset 2,75 - 10 plats på 17 race ändå. Någon som har en tanke där?
|
Nu är det vincennes
Bazire tar minst två idag |
Citat:
Men såg att även 6 long night gav samma odds. Och någon kanske har mera info om den. jag chansade på 11 an iallafall |
Synar den Here and Hot F också plats 5,75, har fin statistik :)
Bet365 ligger på 3,75, hygglig skillnad :) |
Citat:
Dock inte så hög insats på den för mig. Känns lite risky men varit på plats 8 gånger på 13 starter i år iallafall så. |
Spela inte för mycket nu boys. Så många utstick har inte spelbolagen
|