![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Hade svanen kört så med sina djur hade det blivit livat i media, men tarzan är ju "mysfarbror" kul för alla som spikar, men man borde ju fattat själv. Man kan ej lita på rödhåriga
|
Skönt man satte plats spelen och lever på ena reducerade systemet iallafall =).
Kände på mig att man skulle garderat första loppet på båda systemen |
Vad är det de säger, Man kör sin häst för bästa möjliga placering
Jojo;) |
Citat:
|
usel stäng honom på livstid det finns två stor mafiosa i världen han och platini uh
|
Citat:
|
|
Hittade detta när jag kollade runt lite, helt sjuk rank måste jag säga.
Sportbladet : V86-1 Vår rankning 1 Dileva Käll 3 Drillbit Ås 7 Global Kitten 5 Aloe Vera 9 Parodie 4 System Performance 2 Miss Beniss 6 Digital Darling 8 True Advantage 10 O.U.Glide |
Mer förbannad än nånsin! ska spela i ren ilska nu! får bära eller brista! 3000 V Johan U!
|
Det är fan helt sjukt att Tarzan får hålla på som han gör. Många pratar om att det är risk för stallkörning när en tränare har flera hästar i loppen, normalt är det olika ägare på hästarna och då kan man inte köra hur som helst och offra en häst. Men eftersom Tarzan äger i princip alla hästar på träningslistan själv blir det ju total Vilda western när han har flera hästar i loppet. Fan vad jag hatar den jävla grisen, stäng av honom på minst ett år, tala om att skada travsporten.
|
Citat:
Körning/ridning för bästa möjliga placering samt formförändring 59 § Häst ska köras/ridas tävlingsmässigt till bästa möjliga placering om ej påtaglig trötthet eller tecken på skada hos hästen eller fel på utrustningen konstateras under loppet. gäller min själ inte alla... |
Problemet är ju dock att Digital Darling inte är en häst som man lägger sig lugnt i dödens med. Tarzan e ju fullt medveten i vad han gör när han laddar fullt med hästen. Då kommer den rusa sig trött och galoppera när mjölksyran kommer. Inte första gången.
|
Citat:
|