![]() |
Citat:
Klantigt av mig! |
|
Citat:
Ja, det är fult! Nu verkar det att fortsätta men om det skulle bli inställt och man är med efter tre avdelningar och enbart spelat V64, får man då värdet efter tre x 2.5, eller? kanske lika bra att ta de små pengarna nu, hehe! :cheers: |
Citat:
Allt beror ju på hur man byggt upp sina system :S |
Vänta ska ni se, nu ska det vara igång om 20-25 minuter.
Slår vad om att något kommer dra ut på det hela och klockan tickar över mot 21:00-21:30 och då inser dom att det är 6 lopp kvar att köra , sen kommer beskedet att dom avbryter. |
Nice,körs vidare
|
Citat:
Hahaha! Lät ju precis som att det var jag som skrev. Flyttade till Götet från Umeå för 7 år sen. Så fort det kommer lite snö är det totalt trafikkaos här! Ren och skär humor att se på bilisterna! |
Citat:
Du har ett system med 3 raka spikar som du har fått in och du sitter med ALLA kvar i resterande 3 avdelningar. Jag sitter med en enkelrad där jag också har 3 rätt efter 3 avdelningar. Det avbryts efter 3 avdelningar och det räknas då som att vi båda sätter 6 rätt oavsett vad vi har kvar (alltså man får för sina 3 rätt). Man får även för 5 och 4 rätt som alltså då är 2 och 1 rätt på ditt system. Dock så blir det ju ingen utdelning på varken 5 eller 4 rätt (2 och 1) med den raden som är nu om dom skulle avbryta. |
Tänkte hoppas på lite skrällar nu på slutet, bara Obi Wan förlorar så kan detta bli riktigt bra. Håller tummarna för att vädret ställer till det för hästarna, men att de trots allt kör resterande avdelningar.
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-12-05 Bana: Åby, omg. 62 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 1 Supreme Star* 2 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9 3 2, 4, 6 4 1, 6, 8, 10 Vadet gäller startnummer 84 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 168,00 kr Kvittonummer: AB04 0D61 8531 0905 |
Citat:
|
Men, blir det värdet x 2.5? Om det avbryts...
|
snart monterat ner hela åby för att dom om 20 min kommer fatta att det inte går att fortsätta.
|
Det är fler än 2 som gäller , så skulle det avbrytas Nu så är det återbetalning men körs en till och det sedan avbryts så blir det på samma sätt som jag skrev.
Ska dom avbryta så hoppas vi att dom gör det NU i så fall. § 15 Fler än två avdelningar har bortfallit Om fler än två avdelningar har bortfallit under tävlingsdag eller tävlingsomgång och omlöpning eller senareläggning av loppen enligt 1 kap. § 7 inte kan ske, avbryts vadhållningen och insatserna återbetalas. |
Citat:
|
Åby lever på alla lappar! Kör en liten V4 som underhållning mellan loppen på V64!
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-12-05 Bana: Bergsåker, omg. 52 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 2 Sol Bellman 2 1, 3, 8, 9, 11, 13 3 6, 9 4 1, 3, 8, 12 Vadet gäller startnummer 48 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: 490A A123 C539 XXXX Började kanon! |
Så länge de inte gör som på stryktipset och lottar resultaten om det blir inställt är jag nöjd.
|
DD och dagens tvilling-idé!
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-12-05 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 677 Avd Ordinarie hästar 1 8 Pelle Lund* 2 6 Classic Son* Vadet gäller startnummer 1 x 320,00 kr Totalt: 320,00 kr Kvittonummer: 4F6E 6521 0F71 XXXX Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-12-05 Bana: Åby, omg. 62 Lopp: 8 Spelform: Tvilling Hästar: 2, 6 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 544,00 kr Totalt: 544,00 kr Kvittonummer: 698E E54D C331 XXXX |
Tjohoooooooooooooooooooooooo!
+-0 på V64 idag :D |
Hahaha vad sa jag det kommer ställas in.
Grattis allihop och riktigt snygga system :) |
Inställt - suuurt!!!
|
Nu är det slut :/
|
Vafan... Bara avvakta och se vad som händer med systemen nu då.
|
Men va fan....!! Så på "g" på Åby ikväll å så inställt!!
|
Men en sak jag inte fattar. Jag lirade ett dyrt system. Får jag inte pengarna tillbaks då. utan bara deras utdelning på 3 rätt?
Helt sjukt isåfall |
Citat:
Nej, du får tillbaks hela insatsen som jag förstår det... :cheers: |
Citat:
|
Citat:
vad händer med min v4 |
hvad med v4 ?
jeg har godt nok spillet kun 108 kr,og er med efter afd 1,får jeg så 108 kr retur ?
|
Citat:
|
Om jag fattat det rätt blir det återbetalning på V64, V4, DD, Trio och V3 på Åby, samt alla V/P/T-spel i lopp 6-11. Det blev dyrt att inte ha satt fast reklamskyltarna ordentligt.
|
Nu är det lösa hästar på Bergsåker, ingen bra dag för travet :D
|
Kom in sent och uppfattade inte hur det var ställt på Åby... Spikar Sol Bellman på Bergsåker på liten V4 men hade jag vetat hade jag lirat tyngre där och framförallt lagt in insatsen jag avrundade på DD och tvilling på den istället... Fan surt!
|
Återbetalning på allt
|
Citat:
|
Nu sa de ju återbetalning bara? Får man inte pengarna som är värdet efter 3 lopp då om man har 3 rätt? Verkar ju helt sjukt ju.
Att man inte kan köra klart är en sak, man är ju sur då man satt grymt bra till med 5x5xspik nu.. men man borde väl ändå få betalt på 3 rätt och x 2,5 om man har spelat v6... |
Vad händer för alla tränare som åkt till Åby idag för att starta hästar i kommande lopp? Där inga prispengar osv delas ut. Dyra resor för en del. Får ATG ta den smällen och ersätta alla?
|
Du hade rätt den gick felfritt sen är det en lus det är en annan sak (alle)
|
Det är återbetalning som gäller, gå in och läs reglerna...
|
Hade 10x8x1 10x2x6 1x8x6 kvar bara 6rätt. jätteskoj
|
det snöar obegr på bergsåker
|