![]() |
enligt Finntoto har de svårt att föreställa sig förlust för Express Duo
|
Snabba omkast som spelare att tänka till om spel idag ;)
Chansar Berghs 3 inte startar och spikar Destinys Calls nu. Riktigt bra senast och spåret nu är rena bjudningen? |
Brukar inte hästar värmas.... hur ska de kunna starta???
|
kome hem nu från jobbet.
En 5-minuters blev såhär. Spik på Trailing Edge och Varulvs Beerhawaii med i A-gruppen och som utgång GO VARULV, GO VARULV Fredagsmys!!!!! |
Berghs hästar i första är ovärmda!
|
ja exakt.... bara stryka.... löjligt att flytta fram...stryks ändå
|
Hej på er,,ska verkligen vår luring i v64:2 bara ha 2 % av insatserna,jag tar med den.
|
Men i detta psykoväder borde ju värmningar vara av yttersta vikt, så dessa skall inte spelas!!!
EDIT: Dödens, då var det kört!!! |
Vilken häst!!!Grym
|
OJ, OJ, OJ, OJ - vad är detta för en häst, säger jag igen!!!
|
Sjuuuuukt!
|
Vad är Food Money för nåt djur egentligen? Imponerande insatser helt klart...
|
Vilken stallkörning, skönt att den inte gick hem
|
ja LAXDASEN lärde sig av ALLA förra gången och spikade på ALLT!... jag är tydligen inte en gammal hund:)
|
impresiv
kanon
|
Ja Food Money ☺♥
Nu fick du jobba i dödens och plockade fram skallen rejält! Tack för uppvisningen! |
Mercedes mot Elitloppet! Ställ av för vintern nu! Du har ju ett monster!!
|
Någon som såg vad Berghs häst gjorde...? Underpresterade denne, eller...?
|
Ja hästen verkar ha det mesta.... kul när såna kan klara såna lopp också
|
Min Fleris......
Registrerat spel Datum: Fredag 2013-12-06 Bana: Romme Spelform: V64, omg. 164 Avd Ordinarie hästar 1 4 Food Money 2 9 Lome Hero* 3 8 Destiny Calls 4 11 Trailing Edge 5 1 Potemkin 6 1 Twitter Vadet gäller startnummer 1 rad x 100 x 1,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: ED04 9885 8B31 0101 |
Citat:
|
Citat:
|
Var 100 på att 9an skulle vinna, men hatten av för Food Money...fast hade suttit fint med en 10% i första.
|
Citat:
Skoj när jag dunkade upp jokern och sneglade igenom startlistorna, fastnade vid lopp 5..... Ja just det, den jäveln ska ju med!!! Sympatispel på hög nivå Bifaller alla härinne: Foodmoney, fan vad kul, vilken häst |
Citat:
|
Citat:
Minns ni hur mycket bråk det varit om just denna? ;) Lysande framtid, hoppas den får vara hel och frisk! |
Vad menar Mercedes att hästen INTE fått ett snällt lopp, två spurter och två hårda är väl helt okey... Iofs, är ju hästen djävligt orutinerad så på så sätt förstår jag henne...
|
Citat:
:hattenav: |
bara stänga av blev ointressant.... vidrigt tråkigt..... blir dubbeljack
|
Hatar kallblod - kommer aldrig rätt på dem - garderar jag stort så vinner favoriten och spikar jag så blir det skräll... Gahhahha!!!
:cry: |
Inte många.. Detta är en häst utöver det vanliga. Något oroande med 2 operationer och det sätt hästen travar. 5 startar i livet, förstå vilken utveckling det finns i denna om den får vara hel! Ägde jag hästen så skulle jag dock sätta den hos en "riktig" tränare, hoppas dom släpper prestige och låter ett proffs ta över nu. Vem vet, kanske hamnar den i Varulvs ägande, vi kommer att ta kontakt och lägga ett bud iaf…
|
Citat:
All in och bränn ut hästen i förtid |
Citat:
Tar gärna en hov eller så. |
Citat:
|
Citat:
|
Svante ringde precis: Bear laddad och känns som en dröm i värmning. Blir vanlig vagn dock. Måste även gå med brodd fram, dock inget som oroade Svante.
|
Citat:
|
FAN! Hade 5:an på flerbongen!
|
5:an kunde väl hunnit ditt!!! lär bli jackpot
|
Hade också 5.. MYCKET SYND!!!!
|