![]() |
500 sharps h2h?? Bleke H... ta vem ni vill
|
Pinsamt dålig Norrlandsgranit!!! Dålig jag är!!!!!!!
|
Perfekt styrning, kan man inte klaga på
|
Ja du hade rätt, Men synd tycker jag bättre värde på omgången med 8an som först i mål
|
nice one!
|
ja....som att stjäla lax från småbarn...
|
favoriten var ju riktigt usel från start, f-n skulle man spika den för...
|
Citat:
|
Plats var aldrig hotat, tack för den Dasen.
|
STORDASEN Hahaha snyggt!!!!!!
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Da dase, did it again, hehe! Give us more...!
Bra "hojtat"! :moneybag: |
snart säger någon att jag haft fel förut så den här var inget värd....men det var den.. den vann med hundra och lekte med allt!
|
skulle lyssnat på dasen och bytt spik i det loppet helt enkelt, men är huvet dumt...
|
Den dagen du för ett Spreadsheet över dina spel kommer seriösa användare här lyssna på dig dasen!
|
Citat:
|
Citat:
...får plånboken lida...! Detta känner jag igen! :cheers: |
Bra Jobbat Laxdasen, du levererar gång på gång och fegar inte, Alla har rätt att ha fel ibland.
Synd bara att jag sällan ryggar dig =) |
Hoppas håkan S kör allt för spets nu...trycker till efter 500 m... sen leder han runt om.... löjligt odds på favoriten...ingen kusk....dåligt läge.... dags att laxa in!
|
Love Lini får gärna vinna till 3,60 som jag spelat, och Ibra före Concept då sjöar vi obegränsat!
|
Min skräll numero 5
|
Tycker att Face the truth känns "spelvärd" He he
|
Global Mazarine var ju som att sno godis från småbarn.
|
Vad fan gör han??? Spyr på en sån kusk!
|
Bra inte fav vann i alla fall...värdet ökar...nu 6,13 och även TVILLING men det undgår väl ingen haha
|
Citat:
Han vinner det där loppet 1 av 3, även om han inte vann nu. |
Provar en liten v4 till färjestad..
avd1. 2-3 avd2. 1-2-4-9-12 avd3. 2-7-8-9-11 avd4. 5 tonus de L = 100 kr |
Citat:
|
Sarpsfoss ska in nu på plats.
|
Åkte på allt i avd 2......
Tar väl å skräller på med en dubbel..... Registrerat spel Datum: Måndag 2013-12-16 Bana: Östersund Spelform: Dagens Dubbel, omg. 699 Avd Ordinarie hästar 1 12, 13 2 5, 6 Vadet gäller startnummer 4 x 50,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 6B82 0AC8 3819 0141 |
12 Voje Nido Vinnarspel
|
Har sexan kommit i mål ännu?
|
Så har laxdasen förlorat allt igen, men Sarpsfoss kom ju elva i loppet men det var ju 50% chans att tvillingen skulle sitta....
JOBBA!!!! |
Citat:
|
Hmm, JO Persson.... Inte lätt att räkna på , i avd3 klarar han knappt att volta och nu pangstart..
|
Citat:
Nu är det låg nivå - tycker ALLA får tycka och tänka hur man vill FÖRE loppen, men att håna någon EFTERÅT är enbart patetiskt och lågt!!! :holms: |
Det här blev en skitkväll... Natti!
|
att ni orkar gnälla... våga uttala er istället.... leva efter en rät linje och aldrig sticka ut hakan imponerar inte på någon.... jag står för alla spel ligger redan laxar plus idag.... om du trodde det här var största spelet idag så vet du inget... jag sjöar obegr.....BH var ju dagens klara...jag klarar mig på att få in den jag lirar mest på. det gör alla som fördelar rätt.
|
håller med pilkast,,
|