![]() |
Citat:
|
Hoppas på 14 så sitter iallafall V64 + V4an =).
Den hoppas jag jobba in nu |
Lägger hela vinsten på 14 nu.... ger 1,90 och det är bra...blir laxar plus idag.... en ordinär speldag
|
Citat:
Lika lite som det imponerar på någon (hoppas jag) att skrika ut stenklara till höger och vänster och snacka om hur mycket man sjöar. Låt oss alla hjälpa till att höja nivån ( kan inte vara så svårt?) på forumet så vi alla kan hjälpas åt att vinna lite riktiga pengar |
Sarpsfoss har ju såklart något skit i kroppen o sånt är det ju inte mycket att göra åt...
|
Citat:
Men du kommer igen, det vet jag. :cheers: |
Citat:
|
Jag kan inte hjälpa att jag SJÖAR LAXIALT!
|
Så usel som Device såg ut senast så orkar den aldrig in på plats....Tvilling 11-14...liras också... laxarna ska in!
|
Citat:
|
Lessna på de här nu lirar Vinnare på 9 och 10
SKrääääääällllllll !!!!!!! |
Hedra Danne Hill han badade först i bällstaån!
|
5,6,11,14 på tvillingen....
|
Citat:
|
8 hästar i andraspår !!!
Fan vad de måste ha att köra med :D |
Citat:
Då får man vara beredd att någon sopar ner en, både före och efter loppet. |
Trist skit att han galopperade :(
|
Herrejäklar, vilket abnormt uselt lopp...
|
Kul att man hade med 2an på V4 systemet men bort reducerad.
Fast så är det ibland |
Skulle man resonera som vissa här skulle man spela obegr i alla lopp vem har råd med det??? ingen bra dag nu men som jag sagt man tror på det man tror på
|
Första gången på länge ATGn ger sjukt platodds, hästen som vann gav 2,30 på fasta marknaden men 4,86 på ATGn.
|
V3
1,2,5,8 4 Alla |
Citat:
|
Citat:
4 Alla Ger noll exakt NOLL |
vi sjöar limpanz....så klart
|
Tvilling 1-3 vill räta mig
|
V3
8 4 2 x20 |
vad har ni om 4an i v3 2?
|
Skapligt......Hur f-n fick goopen den i mål????????
|
ja...skaplig kuskseger:)
|
Citat:
|
ok Putte;)
|
VAD FAAN!!! VAD HÄNDE MED TVILLINGODDSET %_(??? OMsättningen ökade inte men oddset sjönk från 3.20 till 1.90!!! Avgå, ATG!!!!!!!!!
|
Husvedt Elding gick då inte fort sista 60 meterna.. huga vad trött den hästen var :D
|
5-8 skulle det vara - nu dog hästen men nu tappade jag det sista förtroendet jag hade kvar för ATG, sanna mins ord!!!
|
TVÄRNIT den värsta på länge:) haha
Bara spela henke nu...slut!!! |
Citat:
|
Men, såg ni inte???!!! Sista uppdateringen var på runt 92 000 på tvillingen och 5/8 stod i 3.20 - sedan "uppdateras" det igen och omsättningen ÖKAR INTE, men oddset störtdyker till 1.90!!!
Vad, faan händer - och detta följde jag hela tiden!!! ATG - det finns folk med superanvändarkonton - detta är helt klart!!! |
Raket 4-2 på slutet ..enkelt
|
Och ingen här inne bryr sig - inte undra på att ATG kan fortsätta som de vill!!! Sug kuk, ATG - ni har härmed bevisat att ni inte är bättre än vilket annat skumraskbolag som helst!!!
Ligger ATGs huvudkontor månne i Göteborg, eller???!!! :gun_bandana::holms::moneybag: |