![]() |
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2013-12-19 Bana: Eskilstuna, omg. 41 Lopp: 8 Spelform: Tvilling Hästar: 7, 11, 14 U-hästar: Vadet gäller startnummer 3 x 1 015,00 kr Totalt: 3 045,00 kr Kvittonummer: 2B02 59E6 B81D 8105 Skönt att sätta den! |
Om bara Sir Fox hade haft lite extra krut i spurten och vunnit istället för en sketen andraplats!
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-12-19 Bana: Eskilstuna, omg. 41 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 8 Dionne Sisu 2 1, 12 3 6, 8, 12, 14 4 7, 10, 11 Vadet gäller startnummer 24 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 48,00 kr Kvittonummer: 0320 5948 DC39 8901 |
Citat:
Även om jag förstår att din tanke var god!!! ;) Sharps regler: Visa uppskattning över materialet ni tar del utav genom att dela ut Sharp$. Tackinlägg undanbedes och kommer att raderas utan förvarning. https://www.sharps.se/forums/service-...service-plays/ |
Citat:
Men har ju förlorat lite i min spreedsheet med. Mvh |
:clap:
Citat:
|
Citat:
Det hade ju räddat hela nästa års spel om den gått in :S |
Tvilling 1-7 åby nu ... enda spelbara
|
Två bjudodds på rad på Åby. 1,9x på Oscar Kronos och 3x på Pioneer F H. Förlåt att jag inte gav er dessa innan sitter lite upptagen med annat samtidigt. :cheers:
|
V3
Alla 7,8 7 Tränar kanon och dags för seger |
Citat:
|
V3
13 Alla 7 |
Citat:
|
avd5. Quiteanotherstory möter "ingenting" ska ha toppchans här. Vill dock varna för Jameson Broline som sitter på fin styrka för klassen, kan amatören hitta rätta stigar lär det gå fort, kanske för fort till slut!?
avd6. Vidöppet lopp... Insert sock har bra chans normalt, frågan är bara hur det är med stallformen? Nusa Dua är stark och rejäl, möter lite enklare nu, tänkbar! God Lycka![/QUOTE] TACK KLANKE!!!! Det här var inte dålig information... Det var bara det att man inte tog den till sig på bästa sätt...Men det bästa info på mycket länge...:claps: |
i nästa lopp på eskils är nr 8 KOSMO S mkt intressant....men lira inte för hårt vill ha lite odds.... ja min form är usel men den är bra...
|
Citat:
|
Citat:
Barfota bak... kör kusken lite kyligt så kommer jag sjöa! jormas ser bedrövlig ut in med v3 nu! |
usel...borde vunnit...spyr
|
ÄNTLIGEN!!!
Kvittering print Vinner, 10. løp - Eskilstuna torsdag 19. desember 2013 Løp Markeringer 10 2 Melker Total kr 500,00 1 rekke á kr 500,00 = kr 500,00 Referansenr: |
Vi är i lika fenomenal form du och jag nu laxdasen :>
|
Citat:
|
ÖNAS IAN nu måste jag sätta en vinnare... psyket pallar inte mer torsk
|
Jaha, det var ju sent avblåst alltså...
|
får börja spela plats... de går in och ger bra
|
va fan hände hade inget ljud på...??? blåste de av det???
ARRAS QUEEN ska rädda kvällen....men man är för kall så går väl inte |
Laxdasen??? Det var inte du som tryckte på omstartsknappen eller? Du höll på att bli black och såg en sista utväg? :>
|
jody may måste väl ha bra chans i sista e-tuna...
|
Jävlar vilket kaos på Åby!!!
|
Citat:
Hehe, bara på streckspelen... |
Citat:
|
Citat:
|
Hur är det möjligt att alla ens hästar galopperar när de ska attackera idag?
|
Formtoppar är kort... hos oss människor..galopp hör till vardan.. och jag vet att när jag minst anar det sätter jag ett streckspel och det ger lax....så inte ett dugg orolig...men börjar kännas tungt att inget sitter
|
gå in och skriv på v7tråden... jag behöver bra grejer
|
usch..
Stall Kenny @StallKenny 17s EXTRA!! Flemming Jensen blev sparkad i ansiktet av Checkpoint, träffad under ena ögat, förd i ambulans till sjukhus. Alla kuskar tittade bakåt och runt omkring sig, men inte framåt där Checkpoint kom, usch vad otäckt Johnny Takter verkar ha klarat sig bra |
för mkt olyckor..börjar kännas olustigt
|
Hoppas det går bra, Flemming - låter ju inte alls bra! Dags att införa dessa "slagsäkra" sulkys nu, eller måste någon dö innan man beslutar sig för detta...? Nyligen förlorade en kusk ena ögat!!!
|
Citat:
Sen när Johnny Takter ska köra av banan med sin häst och han ramlar då av och vips så är det 2 hästar skenande på banan. Johnny klarar sig någorlunda bra, kunde gå själv! Flemming lämnar tyvärr banan i Ambulans med blåljus! Vi får hålla alla tummar att det gått bra för Flemming! |
Andelshästen Checkpoint som ikväll gjorde debut för sin nya tränare Flemming Jensen i lopp 10 på Åby galopperade från start, strax efteråt så sparkade han bakut och träffade Flemming Jensen i ansiktet, av de rapporter som vi fått från Åby så är Flemming träffad under ena ögat och förd till Sahlgrenska sjukhuset med ambulans.
Checkpoint skenade bakom fältet, men bytte rikting och sprang i bakvarv , hundra meter från mål i loppet så blåstes loppet av då Checkpoint kom i full fart mot klungan, som tur var hände ingen olycka där, och Checkpoint ska ha klarat sig oskadd enligt de rapporter som vi fått från delägare på plats på Åby. Vi ber för att det gått bra med Flemming Jensen. / http://www.stallkenny.se/Hoert-Och-H...lshaestar.html Från Åbytravet "Åbytravet @abytravet 30s Båda hästarna har klarat sig ok. Takter var ok medan FJ är förd till sjukhus." |
Fy Fan va obehagligt detta är!! Det händer ju hela tiden att folk skadar sig nu..
Varför!!!!?? Minns fortfarande när Jim Frick åkte i backen.. fy fan... USCH! Håller alla tummar jag kan för dig flemming!!! |
Citat:
|