![]() |
Citat:
|
So far
1)7 2)3 3)9 4)1 5)8 6)6 7)14 |
Nej nu skiter vi i den där ointressanta diskussionen. Spelar ju absolut ingen roll hut mycket folk spelare för. Nu är det V75 fokus igen boys!
|
Faan vad göttt!
Kvittering print Vinner, 3. løp - Solvalla mandag 23. desember 2013 Løp Markeringer 3 8 Bottoms Up* (FI) Total kr 250,00 1 rekke á kr 250,00 = kr 250,00 Referansenr: 65c475e91c3 |
fin start Pilkast:cheers:
|
Citat:
|
Citat:
|
Avd3. Vad säger de från stallet ang 2 deckhand respektive 6 Bono boko? Även corleone shark har jag ingen koll på..? Vad säger ni om deras chanser?
Charmör band verkar gå barfota fram, runt om senaste gångerna. Fortfarande streckvärd? |
Citat:
|
UUUUH. Lämnar aldrig in v4 normalt. Gjorde det idag. Såklart rygga jag blackdasen istället för pilkast. Svider.
|
Registrerat spel
Datum: Måndag 2013-12-23 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 62 Avd Ordinarie hästar 1 4 Twitter 2 1, 3, 5, 6 3 4 Castor Boko 4 3, 5, 6 5 2, 4, 6, 11, 12 6 10 Orecchietti 7 3, 12, 15 Vadet gäller startnummer 180 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 90,00 kr Kvittonummer: 8DC2 F365 |
ingen vinner från spår 8. Alla utom Pilkast spikade någon annan. Vackert.
|
I andra avdelningen blir det hård körning mellan Jorma o Bergh!? Så då vinner...? My Golden vet vi har kapacitet men inte visat så mkt i år. Den ska inte vara minst streckad tycker jag. Annars kan My Ovi avsluta vasst? MY Golden lr MY Ovi...
|
Registrerat spel
Datum: Måndag 2013-12-23 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 62 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3, 4, 7, 9, 10 (2) 2 1, 3, 6 3 1, 4, 9 (10) 4 3 Riff Kronos (4) 5 2, 4, 6, 7, 8, 11, 14, 15 (12) 6 10 Orecchietti (6) 7 3, 9, 12, 13, 15 (4) Vadet gäller startnummer 1 800 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 900,00 kr Kvittonummer: 1.Per är ingen man hänger i granen 2. stallkörning önskas 3.blundar och hoppas det räcker med dessa tre streck 4. måste tro att Veijo fixar detta på något sätt 5. hoppas en av smällarna kommer här och inte i tredje avd. 6. kommentar överflödig 7. omöjligt att lösa om, tror på BC & JU. hittade två roliga som står billigt till enligt mig |
Hur kan typ alla sharpare spika Orrechietti med Örjan?
Största favoritsumparen Örjan någonsin startar från bakspår med en superfavorit. Ni kommer alla svära åt honom sen och hur dumma ni var som spikade. Monster Drive startar från det överlägsna bästa spår 5 och sitter väl i spets här? 12%? |
Pilkast säger sig själv vara usel på streckspel hahaha vilken myglare. Såklart redan klar på v4. Fram med v75 systemet genast. Sitter laddad med pesetas och ska planka rakt av. Såklart inte. Börjar dock bli i sharpstämning. Någon som vill mucka verbalt. Skoja bara.Snart dags att bli fetblack lagom till julafton. I dag har vi alla fall hjälpts åt allihop. Alla hästar har nämnts. God julöl till alla:clap:
|
ÄNTLIGEN!!! BONGAVGIFT!!!:)
|
(Nicklas kommenterar Steffes spårfråga, hur illa det är med spår 7)
Citat:
Spår 7 kort auto känns "bortlottat" å andra sidan en finsk häst med mest startpoäng av alla och fina tider... det skojar man inte om. 6% gör en sugen. Tror ju på tempo i loppet och hittar den ned så borde chansen vara god (särskilt i förhållande till 6%). |
Knulla! Spelade fel - skulle haft plats istället för vinnare...
vittering print Vinner, 5. løp - Solvalla mandag 23. desember 2013 Løp Markeringer 5 9 Chippen Ås Total kr 500,00 1 rekke á kr 500,00 = kr 500,00 Referansenr: Kvittering på E-post Kvittering |
Citat:
|
La ett enspikssystem på tåget på väg hem, 100% magkänsla då jag inte har hunnit att läsa på den här omgången. Lycka till och god jul alla!
Registrerat spel 1, 2, 3, 4, 7, 9, 10 1, 3 4, 9 3 Riff Kronos 4, 6, 8, 10, 11, 12 4, 6, 10 3, 9, 15 |
Citat:
|
Hahah...clarund du verkar ju inte vara uppåt på Acai Am:s chanser ikväll iaf :D
|
Registrerat spel
V7 - endast vinst vid 7 rätt 1, 2, 3 3 Bradley 4 Castor Boko 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 1, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 14 6 Monster Drive 14 Twigs Tarzan - Monster Drive spets och slut från bästa spår 5, Örjan sumpar med en storfavorit. - Bradley trår Robban hårt på, spets och slut där med. - Twigs Tarzan har gjort det bra tidigare direkt efter uppehåll sett till odds, vinstsumma och placering i loppen. 7% i ett lopp där de längst bak brukar vara starkt gynnade! - Castor Boko, klassblandning. |
Citat:
|
Birmingham ska ju normalt ha kanonchans från spår 4 i ett sånt här uselt lopp. Men frågan är ju hur formen är.
|
Någon som har info på Mellby Amulett, funderar på att spika, läste att Björn var sugen på att köra Caterina Murino i spets så all hjälp mottages tacksamt.
|
Citat:
Men nej jag tror inte på den. ---------- Ryggar Månadens Kung, Varulv (positiv info) och spikar Bacardi Hornline på chans, vet inte vad som krävs, kanske att Riff Kronos har en dålig dag? 5% är iaf alldeles för lockande. spik även Castor Boko (vettig chans?) och Orechietti på den lappen. Skål alla !! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Lade in detta INNAN loppet var kört... :cheers: |
Citat:
2 segrar på 22 senaste starterna och det har spelat mindre roll med löpningsförlopp,spår,distans,banförhållande,b ana, årstid eller kusk den klarar inte att vinna ändå. Noterbart är att den har haft spår 5 vid 5 tidigare starter med 0,0,7,3,2 som följd då på 1609,1640 och 2140. Tror den är chanslös men det är bara min uppfattning. |
Citat:
|
7 Frankie Ale
1 Xena Brick 1,4,9,10 3 Riff Kronos 4,6,8,10,11,12 5,6,10 3,4,8,9,14,15 224kr GL |
Citat:
har två system och ena spik andra lite gardering. Räknade bort honom på Bergsåker från bakspår och då vann han mot Nahar... Håller honom för dagen högre än Maharajah men lite osäker på om det loppet Marre vann på Åby är likvärdigt eller sämre mot dagens för Orre. Ser inte bakspår som jättehot över medeldistans men visst ska man ha lite respekt för såna lägen. 7 & 8 emot på gadden. |
Citat:
Danto 11 Mellby Amulett har hittat stilen i ny regi och detta är ett mycket tufft sto som kan göra en hel del själv i loppen om det skulle behövas. travnet 11 Mellby Amulett har tagit fyra segrar på sex starter i regi Roger Walmann och måste räknas tidigt, TIPSAREN Finalen i mälardalscupen bjuds i v75-5 och det är inget lättlöst lopp. Observera att loppet är lottat efter spårtrappan. Tipsettan går till 11 mellby amulett som senast, föga förvånade gjorde bort sig från framspår. nu sitter hon i en rygg direkt och johan lär styra fram emot dödens när tillfälle ges krossar ? |
Monster Drive är den mest överstreckade i omgången för jag vet inte vilken gång i ordningen. Brukar vara totalt chanslös på v75. Är det säkert igen. HMM,just därför måste jag nog strecka för jag har inte ett rätt.
Helvete också. Fick för mig att den hade spår 6. Dags att kliva av från julölen. Råkade dunka på 6an. Vad är det för skithäst. Varulvs varning hahaha. Heja varulv |
Lennartsson är TOTALT, djävla körd - lägg ner verksamheten snarast!!! Har tvilling med 11-4, men, nej då klanten lyckas få hästkraken att fela...
|
Skulle Deckhand komma före Castor Boko i starten då skulle det inte förvåna mig om Thomas Jonsson lägger huvudet under armen och svarar.
|
Solvalla = Timo = Jorma = kungar
|
Citat:
|