![]() |
(någon oförstående kallar veijo hösäck)
Citat:
Veijo borde måhända vara sjukskriven men att köra häst kan han. Överviktig som kusk ja. Men kallar ni honom sopa är ni , när jag har fan inte ord. :cry: |
Fy fan vad bra hon är
Det ska inte gå att vinna på det sättet Magiskt |
Otrolig insats igen!!! Oj, oj, oj vilka prestationer ikväll!!!
|
Citat:
|
Citat:
är det verkligen kul när en favorit är utan motstånd i varje lopp utom där det skiter sig och någon slumpvis vinner? |
Tycker bara avd 1 och 5 varit bra lopp. Resten tråkiga och ointressanta
|
Citat:
Kan knappt tro det är december idag! Men jag lever inte på spel, så det är ok. |
Citat:
Nej bättre man kan lära sig att hålla sig kall till omgångar där det egentligen är skitlopp och det finns potential till bra utdelning (tex i onsdags), men 99% av oss här inne är ju travtorskar som verkligen jagar pengarna :D |
Stallion ddn?
|
min DD idag 10-9, stor insats
|
5 gånger pengarna på 10-3 är ju så löjligt överspelat. Dom lyckas verkligen rikta spelen i liven
|
Vi får ta monster drive nästa gång :)
|
Det var lekstuga, mycket krafter kvar - såg underbar ut!
|
Solvalla 62 2013-12-23 V75
Avd Ordinarie Reserver 1 3 2 1 3 4 6 12 4 3 5 6 11 12 6 10 7 3 9 15 27 rader * 1 * 0,50 kr = 13,50 kr 2013 03A0 530B 561D 0105 23 december 2013 |
Citat:
Hästar som vinner 1 lopp / år är inget man slösar streck på när det kommer till streckspelen,iaf inte jag. Vinner säkert på V75 någon gång till i karriären men tror nog man får vänta 5-6 månader till minst innan det inträffar och då i något guldlopp som helt saknar motstånd. Sådana där hästar har en tendens att bli snuskigt dyra och aldrig betala tillbaka. |
Monstret suger pung det vet alla. Är kvar på multi för 6 med Tarzan. Hur jävla kul låter det inför jul hahaha.
|
Inte omöjligt att DD oddset kommer bli lägre än vinnaroddset blir tillslut på 3an. Just nu är det lika
|
Citat:
Tankevurpa? |
Citat:
Första rätt fick man. spik på sista systemet bara 62% på första :( tycker inte Orre hade någon toppdag, såg ut så redan i värmning, dock avslappnad och fin då han brukar vara mer spänd. Har förstås inte ett spår av toppform och ska inte heller ha det då man kanske sneglar på frankrike eller lång säsong här hemma !? Edit då jag inte kan reposta inom viss tid , 3an Ålands Vikingen.... ojojoj (rätt nr 2 idag?) ;) |
Solvalla Trio
1: 3 2: 4,6,7,8,9,11,12,14,15 3: 4,6,7,8,9,11,12,14,15 2,00 * 72 = 144,00 kr |
Sandro om du kollar några sidor bak så ser du att jag sågat Monster Drive helt och sagt att Orre är totalt överlägsen. På första sidan så står det tom att den tar dessa från dödens om det krävs :)
|
Citat:
|
Tarzan kan förstås fixa detta mot ljummet motstånd .
Helge: "Tanken var Prix De Belgique (stavning) enligt TV4 Sport intervju med Hultman." och tanken med det är deltagande i det stora. Själv tycker jag iofs de som vill vara med där är idioter men det är en annan femma. chauvinism. |
Det var då ett jävla körande till smedjan. Garanterat har dom nån brud där som erbjuder gratistjänster, och då snackar jag inte om hovslagning.
|
Citat:
Clarund : Inte många rätt här heller, man sätter ju 2 spikar i storfavoriterna som inte ens är svåra att hitta, men skulle ha varit 2-3 rensare i några lopp om man skulle ha varit bra på det och haft det inom ramarna. Förresten någon mer som reagerar på dagens V75 sändning i atg-live när dom frågar gästerna i studion saker och då kopplar bort ljuder för oss som ser på atg-live? Är det här något nytt sparpaket från atg där vi som betalar ska finna oss i att inte ha ljud 3-4 ggr / lopp? Är ju fan skandal i så fall. Hur ser det ut på"orre Stefan? Sedan knäpptyst och ljudet mutat i 10-15 sekunder för oss som ser på live när Hultman svarar på frågan. |
Oskar j Andersson vilken jävla nolla..
Edit: årets största nolla.. Lägg hjälmen på hyllan pojkvasker. |
grattis pilkast
|
Grattis fyllot!
|
Gött även om jag inte spelade för enbart V7! Satte idag diverse vinnarspel, platsspel, DD,, V4, V5 och V75...
En bra kväll, således... Nu skall jag till jobbet! ha det bra, alla! Hehe, tog till och med ledigt två timmar för att kunna se travet - är jag i riskxonen, eller vad, hehe!!! |
Citat:
Följde ni mitt tidiga förslag så satte ni sju rätt idag åtminstone :> |
Nu är Risto uppe i 34,5% i år. Kommer ihåg att han sa i somras i en intervju att han kommer inte till Sverige om han inte vet att hästarna är i riktigt bra form och har bra segerchans. Måste alltid tas på extremt allvar
|
Sjukt svar av Oskar.
men vad kan man vänta sig av "Sveriges bästa lärling" ? ;) med i maffian ja punkt. Oskar. |
Neeej, vad faan - hade ju ingen DD! SUUURRTTT!!! Spelade fel eller i alla fall olika, varför gjorde jag det???
|
Citat:
|
Blir JP nästa ordinarie V7.a va med dom "nya" reglerna? Alltså nu på lördag?
Det är iaf en omgång som ser sjukt svårspelad ut och skulle ha gett bra med slantar även utan JP. Så på lördag ser vi till att det bli nyår i Vegas på 5 stjärningt med lyxmat o skumpa. |
Citat:
Men som sagt hoppas du lämnade in det där, V7 osv! |
Citat:
|
Suomi-Ruotsi 4-3
|
Citat:
Aldrig ens sett tendenser till detta hos honom tidigare, började väl för 2 veckor sedan? Julstressen eller något kanske. |
Citat:
gillar dig Pilkast !! gäller inte vinna varje gång, 1736 må vara fint på 36 rader eller så men allvarligt... |