![]() |
Prövar platsspel på 7 Aloe vera som är startsnabb och har en vass avslutning
|
Peter Untersteiner
fjols får ingen penge
|
helvete fick bästa loppet och rör inte sig en meter framåt vid öpploppet rena backfyllan på 9 Beatasine
|
Citat:
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-12-26 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 63 V7 - endast vinst vid 7 rätt Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5 Canaka B.F. (3) 2 2, 3, 5, 6, 10, 11 (1) 3 2 Maharajah (6) 4 1, 3, 5, 10 (9) 5 4 Vacqueyras (6) 6 3, 5, 6, 7, 9, 10, 11 (12) 7 1, 2, 3, 5 (4) Vadet gäller startnummer 672 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 336,00 kr Kvittonummer: E7EE 5634 1659 sjöar |
PU förstör allt med ett 4-årigt sto mot äldre eliten, smart där - pucko!!!
|
PAJAS Peter Untersteiner
fan mand.-- |
Raffe PAJAS
|
v5.
V5
V75 BANE 26.12.2013 V5-1: 2 V5-2: 1,3,4,10 V5-3: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,11,12 V5-4: 6 V5-5: 1,4,5,10,12 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 1 kr. 220 220 kr. Købt d. 26.12.2013 14:39 Serienummer: 1C16-17AB- Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S |
forstod inte
Citat:
Peter Untersteiner er født i Japan og kør kemikaze trav...så surt der spiler aldrig mere den fjols der FØJ :___ |
Citat:
Många som spela i mot eller gardera den bästa hästen i loppet CANAKA B.F. har ju varit fantastiskt fin från sämre lägen på sistone! Skönt börja med en bra spik hur som helst :cheers: Nu ska vi sjöa lite tillsammans idag... |
Citat:
Avd 2 A:6 B: 5 10 9 12 C: 2 så ska det vara inget annat :-) |
Citat:
Har för mig att den varit struken inför denna start Premance Simoni? |
Luktar Jormadag lång väg idag :whistling:
Edit: Eller inte.... :skamsen: |
Fan att inte bear dance fick komma ut tidigare :(
|
Vilken jävla häst.
|
Julio De Luxe
oj oj sikke en hest der.-
|
Trots gungan vinner Julio de är Lux !!!!!!!!
|
Imponerande av Julio De Luxe att ta hem det trots att den felade i början...
|
Lite besviken att inte Bear dancer fick komma ut :(
Solvalla 63 2013-12-26 V75 Avd Ordinarie Reserver 1 5 2 9 3 2 3 5 6 7 4 5 5 1 2 4 5 7 11 6 5 6 7 11 12 7 7 150 rader * 1 * 0,50 kr = 75,00 kr 2013 0FC4 121C XXXX XXXX 26 december 2013 |
Hoppas marre torskar nu :)
|
Bara luta sig tillbaks och avnjuta en världsstjärna...
:hattenav: |
Utan att lägga någon aspekt i det - är Stefan P. Pettersson homosexuell...?
Maharahja körs till spets nu... |
Ja var ju ingen snack om saken, var ju bara en häst på banan.
Marre var ju grymt bra... |
Herre jösses! vilket driv! 8 år blir bara bättre.............. Kung !!
MAHARAJAH maken till häst stum här |
Det blir trippeljackpot på Lördag (vi har ju en pott från i måndags som skall ut då).
|
Marre
helt ärligt
Rygg ledaren rycker tussarna tusen innan mål. Vilken djävla uppvisning:KO: |
Citat:
Harry 2.a också, vilket innebär att den blir sjukt överstreckad i nästa start med motiveringen "den var ju 2.a efter marre" |
Nu skall journalisterna hejda sig lite... Jag håller med om att kejsarn ser lysande ut, men det var ett ytterst ljummet motstånd som icke går att jämföra med ex. alla de franska loppen...
Men, "journalisterna" haussar alltid! Fin, såg han dock ut! |
Men HALLÅ alla som trodde på Maharajah och spika den!!! GRATTIS.. Vilket spelvärde det fanns i den.. Bättre än ha pengar på banken!!!:D:D
|
Citat:
|
Wow.. Kan bara säga WOW!
|
Citat:
Kan bli bra värde o köra multi till helgen då kanske på sidan om ett större system. Hur som helst glad att allt man lämnade in idag var ett system för 50kr, behövs inte mer med sådana uppvisningar, man mår bra även om man inte får något tillbaks. |
Citat:
Jag skulle inte spotta åt 25% ränta på tre minuter och säkrare än Riksbanken... :cheers: |
Sjukt v5 ger 52kr efter 1 lopp, o v75 ger 42kr efter 3 lopp :ohmy:
|
Kul att se Marre i så fint skick bra jobb av Lisa o Stefan!
|
Hade hoppats på spöregn, blåst och skrällar men nästan sommarbana och lysande prestationer duger det också. Blir nog svårt att jobba bort en jackpot i dag men kan smälla rejält bland 2 åringarna men förhoppningsvis får vi se ennu en dunderprestation.
|
Nä, nu tar vi en Rom o Cola i baren.......
Var är ni Varulv och NiklasJ???? |
Citat:
|
Avd 4
Jag pratade mig varm om Orion Tilly senast på Svampen att den skulle vinna med 100, men jag får nog krypa till korset och inse att detta inte är någon bra favorit. :hurt:
|
vilken skräll...synd inte Goop orkade fram :/
|