![]() |
Härligt att se moddar agera..
Ni kan lika bra utesluta mig med. |
Citat:
1x1x1x2x3x4x4x4 är den enda variant jag kan hitta vid en snabb genomsökning. |
Citat:
|
Citat:
|
Efter att ha sett loppen igen så är ju Roxy Hill en solklar "nästagångare" - djävlars vad den gick över upploppet även om de andra kanske också stannade till lite mer än lovligt...
|
Citat:
|
Citat:
Vilket BAJS!! Jaha ja.. Men kan vara bra, hästen ska vila... Men fyyyyyy, vad ruttet! Inga moddar JAG blir stolt över, :drunk: |
Citat:
Men, ta detta i tråden de anvisar, istället - annars ryker du också snart... :cheers: |
Hade en dålig dag innan men idag vände jag allt åt rätt håll igen,
Sjukt att jag inte kunde plocka 8 rätt bara. Hade på V86 systemet spik i första och andra sen lås på 3de. Samt många av dom vinnade på systemet enda jag missa va 45 oddsaren ;/, Men plats spelet gick uppåt igen efter en hård förlust |
Johnny Takter
Jag vill tacka alla som bidragit till mitt championat på Åby ! Tack inte minst till min kollega o konkurrent Flemming Jensen som är en stor tränare det vet Alla men servat mig med många vinnare , måste säga att i mina ögon är han stor människa också ! Stort för mig ! Fantastiskt! Kul att han var i form idag , mer kan inte sägas med ord / ha en God fortsättning min vänner!
|