![]() |
V-86 25 dec
Vill ge er en vinnare innan någon lurar er till annat.
Lopp 4, V86-1. NR 2 ÖNAS MOZART. Ägarinformation, spets slut toppform. |
Citat:
|
Avd 4, Red hot Snapper blir helt bortglömd idag. Va ute 15/12, spelad till 19 för tio, gjorde bort sig med en galopp direkt, såg kanonfin ut inför start och värmde likaså bra. Varit struken 2 ggr innan den starten, dock inget allvarligt (Har för mig att nån av strykningarna hade med väder att göra). Hästen har dock inte gjort ett riktigt lopp sen 29/10, vet inte hur formen är. Kolla värmningen, ser han fin ut där så rekommenderar jag spel. På streckspelen är han ett MÅSTE. Hästen är riktigt bra!
|
vill g er en vinnare innan någon lurar er till annat... LA PRINSESS
Spets och slut....(ingen ägarinfo) |
Citat:
|
Vad behövs för odds på Prinsess för att den ska vara spelbar som vinnare samt plats?
|
När är det spelstopp på v86?
|
Citat:
|
SS var tvungna att spika SOLVATO annars hade de idiotförklarat sig själva
|
Citat:
Plats, 2.20 |
SIGMA VANG urusel om skor runt om...om banan ej tillåter.... LP slår SV alla dagar i veckan med skor också....sen finns ponnys i loppet så spelar ingen roll hur banan är
|
Hur ställer ni Veijos talanglöshet mot Solvatos kapacitet?
|
Citat:
|
Har för mig att Oleander är väldigt beroende av bana. Putte o Dasen?
|
Veijo fick upp lite kraft i knoppen i måndags.... det lever han på ett par dagar
Ja jag tror Oleander får svårt idag....tror den behöver bra bana....gillar inte hästen heller och sen är PP helt klar såets och slut... eller VH och slut |
Citat:
Det är helt otroligt med en så fin häst. Vill man gardera är Flemmings bägge bra. |
Citat:
|
Citat:
|
Prince Di Poggio avd 5 måste ju vara dagens klaraste, lekte ju med liknande motstånd senast! Tyvärr verkar den bli klar favorit.Men på V86 så måste man ju ha ett par spikar...
Unters favorit i andra är väl lika klar... Med en annan kusk på Leader Tom hade jag nog streckat den, men med Thorson själv vette f-n om den är värd ett streck! |
J. Henrikssons segerprocent känns inte direkt imponerande (2-6%) senaste 5 åren.
|
Citat:
|
Jag tror Flemming har en riktigt fining i Illuminato….. Såg helt lysande ut vid segern på liknande bana som idag. Jag spikar nog. PP som inte startat på nära 2 månader synar jag.. Tror inte heller den älskar dagens bana.
|
2 gånger plats räcker på Illuminato?
|
Kommer bara ha en spik... och det är RICARDO MOLS....den är ca 70 m bättre än sina motståndare... alla försöker fälla vilket är ren parodi.....men underbart att folk inte fattar hur totalt överlägsen den är... jublade när jag såg spåret!
|
Jag tror på följande hästar idag!
BI CB RH SB BP LS :whoco5: |
Citat:
Måste lämna in redan nu, ska sitta o köra bil i ca 10h snart… Får kolla sändningen kl 22.00, så smsa inte resultat eller annat. |
Citat:
|
Ricardo Mols har vunnit 7/8 lopp i år. Vad har han mött för motstånd? Är han överlägsen här också i kapacitet?
|
Citat:
|
Citat:
Sedan kanske man rent statistiskt borde ha lite till, men det tycker jag man kan bortse från. Jag tror den är med i striden, och då känns 2 ggr bra. |
Citat:
|
Spelade vinnare La Prinsess 6,75 @unibet.
|
Citat:
Nu står den i 5.50 på Unibet |
Japp den sänktes på under 2 minuter, Unibet har nog 7/10 gånger bättre odds.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Unibets regler & villkor, Trav Vinnare & Plats: 5.11.11 Vid spel gällande "vinnare" eller "plats" kommer, om inte annat anges, inga insatser att återbetalas för deltagare/resultat som inte deltar eller som drar sig ur (före eller under) evenemanget. Unibet förbehåller sig rätten att enligt eget gottfinnande tillämpa Tattersalls regel 4, som förklaras i <7.1>, beträffande alla tävlingar. Detta kommer att anges i samband med spelerbjudandet och/eller den relevanta sportspecifika regeln. Unibets regler & villkor, Trav Head To Head: 6.30.1 Spel gällande "head to head" där åtminstone en häst slutför kapplöpningen rättas på basen av det officiella meddelade resultatet från den styrande organisationen. 6.30.2 Ett spel gällande head to head där ingen av hästarna får ett officiellt resultat kommer att förklaras som annullerat. 6.30.3 Ett spel gällande head to head där båda hästarna registreras med samma officiella tid, kommer att rättas baserat på vilken häst som i resultatet noteras som vinnare över den andra hästen; om det inte går att avgöra vilken häst som vunnit över den andra enligt resultatet, kommer spelet att förklaras som annullerat. 6.30.4 Ett spel gällande head to head och/eller triple head kommer att förklaras som annullerat om: •Ingen av de deltagande hästarna avslutar loppet; och/eller •Ingen av de deltagande hästarna tilldelas några prispengar. 6.30.5 I fall av tryckfel gällande information som, men inte begränsat till, lopp- och startnummer, loppets namn, samt metod eller distans för start, kommer spelet fortfarande att betraktas som giltigt, förutsatt att alla angivna hästar deltar i samma lopp under samma evenemang. |
Kan ni inte starta en egen tråd om bara nätodds och dylikt?
Säkert bara jag som tycker det är mindre relevant i tråden men en önskan ändå. :cheers: |
Håller med Helge, men att prata om vinnare och värderingar kan väl få vara kvar här?
|
Citat:
Kör på, jag läser vidare på annat håll ;) |