![]() |
Citat:
Det är helt otroligt med en så fin häst. Vill man gardera är Flemmings bägge bra. |
Citat:
|
Citat:
|
Prince Di Poggio avd 5 måste ju vara dagens klaraste, lekte ju med liknande motstånd senast! Tyvärr verkar den bli klar favorit.Men på V86 så måste man ju ha ett par spikar...
Unters favorit i andra är väl lika klar... Med en annan kusk på Leader Tom hade jag nog streckat den, men med Thorson själv vette f-n om den är värd ett streck! |
J. Henrikssons segerprocent känns inte direkt imponerande (2-6%) senaste 5 åren.
|
Citat:
|
Jag tror Flemming har en riktigt fining i Illuminato….. Såg helt lysande ut vid segern på liknande bana som idag. Jag spikar nog. PP som inte startat på nära 2 månader synar jag.. Tror inte heller den älskar dagens bana.
|
2 gånger plats räcker på Illuminato?
|
Kommer bara ha en spik... och det är RICARDO MOLS....den är ca 70 m bättre än sina motståndare... alla försöker fälla vilket är ren parodi.....men underbart att folk inte fattar hur totalt överlägsen den är... jublade när jag såg spåret!
|
Jag tror på följande hästar idag!
BI CB RH SB BP LS :whoco5: |
Citat:
Måste lämna in redan nu, ska sitta o köra bil i ca 10h snart… Får kolla sändningen kl 22.00, så smsa inte resultat eller annat. |
Citat:
|
Ricardo Mols har vunnit 7/8 lopp i år. Vad har han mött för motstånd? Är han överlägsen här också i kapacitet?
|
Citat:
|
Citat:
Sedan kanske man rent statistiskt borde ha lite till, men det tycker jag man kan bortse från. Jag tror den är med i striden, och då känns 2 ggr bra. |