![]() |
Mina spel för kvällen:
How Amazing Tooma plats 2,10 Sanna Vint plats 2,75 Leader Tom plats 3,50 Working on a Dream vinnare 5,25 Working on a Dream plats 1,80 Har ni något pilkast och niclas? |
Jag är ganska kall, för dagen, men något skall vi väl fiska fram... Lite rom och cola, så är saken skäggbiff, förlåt, biff, hehe...
:clap: |
Skäggbiff med sötsur sås är min absoluta favoriträtt.
|
Spelat how amazing tooma v/p och orali v gillar även platsoddset på disney tooma efter strykningarna 3,40
|
Vinnare Macho Gossip 8.5 på UB
Plats Disney Tooma 3.4 på UB |
Kunde inte motstå platsen till 4.50 på Strong Reasons i andra loppet på åby.
|
Tack Danmark/Odense!!
Hos mig har ni en trogen tippare (liten) :moneybag: |
Fan vilket bra koncept, bam bam bam, snabbt ska det gå. Cash på kontot blev det också.
Tack för Leader Tom och Disney Tooma. v86 express for pres! |
Här tror jag Bergharn leker hem första V64 med Västerbo Collect, till 4.75 på Unibet. Tror Light Dale tar spetsen och sedan släpper till Bergh - lugna gatan sedan...
Spelstopp: 19:10 - Bana: Östersund... |
Nabab Di Poggio vinnare 6 gånger Bet365 - Startar från spår 1 över kort distans och ingen tar en längd från start. Senast den gick i spets på Åby vann den säkert. Bör ha bra chans att leda runt om.
|
Google Håleryd blir mitt andra lir - lite tidiga spel är det, men tvivlar på att de står sig till ikväll...
Google Håleryd, Vinnarspel, 2.50 på Unibet, finns till 2.55 på Expekt! Blivande årgångstopp med toppform... |
Kör en fegis där och spelar Nabab di poggio plats 1,95.
|
Sky Rocket; Vinnare, till 8.75 på Unibet - riktigt bra senast och kanonläge - korrekt odds, enligt mig, borde vara runt 5, 6 ggr/pengarna...
:moneybag: |
3-7 tvilling i monte kallblodsloppet, steeeeeenklart
|
Citat:
|