![]() |
Vinnare/plats på fasta odds (LÖPANDE)
Här kan vi posta vinnare/platsspel/h2h på fasta oddsmarknaden (Bet365,Unibet,Expekt,Nordicbet) osv, då vi slipper kladda ner trådarna för streckspelarna som vill ha mycket information snabbt.
Vi kan väl ha samma tråd löpande framöver? Då får man gärna skriva liknande detta så det blir lätt att se datum, plats, häst, lopp, odds och bolag. Då tråden kan bli väldigt stor. 25-12-2013 ÅBY lopp 10 Illuminatolover L vinnare 4,50 @ Unibet (ingen rek) Bara fylla på med rekar och diskussioner så ska vi skinna den fasta marknaden! |
Tittar lite åt Lucky Sec vinnare 5,50?
|
Lysande idé!
|
Kommer lägga plats på Paramount i v86-1 till 2.05
En feeling jag har så inget säkert. :) |
Famous Dream 8,50 och Lucky Sec 5,50 känns som spännande spel, någon som kan resonera lite kring det? :)
|
Några drag inför dagen?
|
Har en del bra på förhand tycker jag =). Dock hade jag ju en dag där allt gick åt skogen.
Men vände det igår igen så. Du kan ju kika och rygga något om du finner det bra / intressant |
Citat:
|
Ryggar dina 5 units spel Steffe. Hurricane var intressant men så sjukt sänkt.
|
Citat:
|
Citat:
Där kan du se dom =) |
Oj vilka insatser dom tar emot. Ska man gratulera eller beklaga? :)
|
Något fint drag inför morgondagen?
|
Vill minnas att Burning Line Gral avslutade bra på Vermo nyligen. Bra läge nu och Svanen jr håller jag gärna i handen.
Kommer inte åt bolagens odds pga jobbdator med tillhörande felmeddelande; Du behöver uppdatera till den senaste Flash-versionen. :popcorn: |
För övrigt; Hur kan K Haugstad vara 40 procentig favorit från spår 9 i V75-1?
Har karln någonsin gjort någonting rätt? 42% nu till och med. Ja, mycket ska man vara med om. |
Citat:
Han ÄR duktig, men ganska iskall för dagen, något ALLA råkar ut för, även de bästa... Adielsson hade ju nyligen en "bad streak" på hur många lopp som helst utan vinst, men han är ju het igen - inga jämförelser dem emellan annars... :cheers: |
Ja, hur många nederlag hade Adielsson egentligen? 150? :p
OBS. Inte ironi. |
Ska inte Nougat ås mot Gralen vara en 50/50 duell? 2,20 på ÅS?
|
Citat:
Kollar man siffror ser man en vinst% på 50 mot 17 och mer än dubbelt inkört per start till Nougatens fördel (beror givetvis på att den vann harpers med en halvmiljon i förstapris). Intrycket jag får är att det inte funnits så mycket kvar i gralen dom senaste upploppen medans NÅ sett ut att ha att åka med, nu startar ju inte NÅ så ofta iofs. Galoppen för NÅ ska ha berott på lättning i balansen men nu ska dom återgå till ordinarie balans. |
Citat:
|
Något fint till idag?
|
Tänker på Panama As plats 1,65? Tror den hamnar på 1,30 på ATGn.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tack för du fortvarande tror på mig. Haft lite upp o ner form ^^. Hoppas ni inte missade mitt spel på NET i AVD 4. Mvh |
Jag ryggar dig emellanåt Steffe, men hinner ej följa alla då oddsen har slashats endel.
Fortfarande stadigt plus på dina rekar :) |
V4 Mantorp Plats Spel
Avd 1: 2 spel i samma lopp JACKIE KEMP Odds 4.0 (Tror mest på av mina val) FRIDOLINA K Odds 11.0 Avd 2: 2 spel i samma lopp JAMESON LEE Odds 5.50 ALFONS TIF Odds 6.50 (Tog med denna pga tillman är bra på att få in skrällar ibland) Avd 3: Ville ha med Bror Raider på plats spelet med men ville inte ha flera 2 spel i samma! M.R.STARCATCHER Odds: 5.50 Avd 4: MEMORY CHIP Odds: 3.50 Plats MEMORY CHIP Odds 20 Vinnare Så testar jag idag iallafall. |
Går ju värdelöst idag :/. Hoppas jag inte lurar er att rygga mig idag..
Får hoppas på min vinnare i sista |
Todays Butterfly, PLATS, till 2.05 på Unibet - ett maxspel för mig...
Toppform, kanonläge, bra kusk i form, stark, startsnabb - skall ta platsen runt 6/10 - vilket ger oss ett odds som är spelbart kring 1.70-1.75, vi får hela 2.05 och det är taget alla dagar i veckan... :moneybag: |
Pride Dreamcatcher, PLATS, till 4.00 på Unibet - även detta är ett bra odds, men inget max här... 4 Units, får det bli...
Form, läge, jämn/säker, kuskförstärkt, ingen stjärna och sto - skall klaffa för at platsa, därav oddset, hehe! De bästa motståndarna har sämre lägen och handicappad därmed och de med bättre lägen är sämre, eller utan visad form och dessa skall hon slå, så jag anser att hon skall platsa runt 2, 3 gånger av 10, därmed spelbart ned till runt vad de andra nätbolagen, Expekt och Bet365 värderar det till, nämligen mellan 3.50-3.75... :moneybag: |
Citat:
|
Citat:
|
Japp och Unibet tar våra cash på strukna hästar.
|
Citat:
|
Tur jag spelade Liberty på bet365!
|
Jag fick tillbaka pengarna, stort av Unibet.
|
Citat:
|
Citat:
|