![]() |
Fy fan vad orätt kastA ut sidans bästa tipster när han sätter miljonerna. Mod snacka om att komma fel på det.... Ring upp honom å snacka honom tillrätta istället. Guld värd ju en sån kille.
|
Citat:
|
Citat:
|
den ena med kunskap och den andra med humor menade du nog.hahaha. Sorry dasen var tvungen
|
Citat:
|
Citat:
@NEBteamet NEB teamet AB @NEBteamet 27m Precis blivit intervjuad av Kanal75, ni kan läsa det på atg.se imorgon lunch/eftermiddag. |
Grattis varulv!!
Men precis som jag skrev i tråden om dessa avstängningar så är det sjukt att dom 3 mest formtoppade användarna här inne hittar snuskigt flyt innan dagens JP omgång och så blir dom avstängda, kostade nog några av som brukar rygga dessa herrar ca 1 mille. Någon som vet om personen som utdelade avstängningarna står för dessa pengar ur egen ficka till oss i travtråden? :cheers: Hur som helst så måste ju personen i fråga nomineras till någon form av utmärkelse här på sharps för dom fruktansvärt otajmade avstängningarna. Angående felet som atg har gjort med antalet rätta system är förresten inte det enda under veckans gång, hänt 3 ggr förut under veckan och till och med min tjej som knappt har kunnandet har påpekat detta och frågat mig hur det är möjligt att antalet kvarvarande system kan fela så från avdelning till avdelning. Atg är riktigt nere i skiten nu när dom inte ens kan hålla koll på antalet system längre. |
STORT FUCKING GRATTIS! TILL VARULV MED GULDBYXORNA, MR 100%
|
Citat:
|
Freeeeeee!!
|
Citat:
Vid ett tillfälle lyckades man strula till det med 0.01 system i skillnad mellan två avdelningar. Jag misstänker att det finns mer "handpåläggning" i ATGs IT-system än man kunde drömma om och är alltid intresserad av tips på märkliga spel-info-siffror. |
Själv spelade man för stora pengar också, men hade oflyt med att skrällen kom i Avd5 istället för Avd6. Bättre lycka nästa gång.
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64, andelsspel Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 5, 7, 9, 10 2 1, 4, 6, 11 3 5, 7 4 2, 10 5 4, 5, 6, 7, 10, 11, 15 6 2, 5, 8, 11, 12 7 2, 3, 4 Vadet gäller startnummer 10 080 rader x 1 x 0,50 kr x 1/10 Totalt: 504,00 kr Kvittonummer: **** E655 965F 0905 Utbetalt: 560,00 kr |
Små pengar lirat efter ett jobbpass och lagom trött men det helstängda ffg på RR i första avgjorde spiken på en NG från december 2012, med uppkollad dokumenterad form och spetschans.
http://piclair.com/data/fojii.jpg Hade varulv dessutom tipsat om sitt drag i femte så hade det suttit *grrr* |
Citat:
Jag hade med 13 i 5e på 3 hästar efter jag läst vad han skrev. |
Citat:
Jag jobbade från 16:00 igår till 11:30 idag. Hann inte läsa knappt något, vilket jag brukar göra. Ville dock vara med på något, på den enorma jackpoten. Snabbt knåpat och den siste hade suttit om jag varit med i tid utan plugg - helt gratis från varulv ;) Men vad bra, hur mycket vann du? |
Citat:
Jag vann inget.. |
Citat:
|
Citat:
Natti på er - nu zzzzzzzz. |
Synd helge. Satt på restaurangen med gudfar. Han och en kompis åkte med 9 häst i femte. Jag påtalade nr 13 (läste oxå Jens) men icke! Måste jag säga att de spelade v7......
|
Citat:
Själv fick jag 5 rätt, brände i lopp 5-6 tyvärr..! |
Laxdasen:
Meddelande till alla på SHARPS: jag kommer lämna sharps för gott. Kommer finnas här istället. Sharps=Div 7, Twitter=Elitserien Jag har härmed avslutat mitt medlemskap på SHARPS. Meddelar Laxdasen! |
Citat:
Att han raljerar om 0% är bara löjligt. V75%det visar att hästen var spelad på 0.66% och det är givetvis den procentsatsen som han ska ställa vinstchansen mot. |
GRATTIS VARULV!!!!!:clap:
|
Var nog många som läste Jens Sjöde`n men hästen var inte mer spelad för det.. Hade varulv skrivigt här att han trodde den var farlig så hade den säkert blivigt betydligt mera spelad.
|
Citat:
Han hade ju någon intervju du kopierade in här. |
Citat:
|
Citat:
1.60% på V5 2.20% på Tvilling 3.10% på Vinnarspelet OCH HELA 8.30% av PLATS-spelet. Skrällar som är hårt spelade på plats är alltid värda extra uppmärksamhet. Det är mycket som krävs för att en skräll ska vinna. Men platsa kan man ofta göra på egen styrka. Därför är hårda platsspel en helt ok indikator. Tyvärr så låg loppet så sent i omgången att den höga andelen på platsspelet inte var synlig vid V75-spelstopp. Om inte annat så är det värt att tänka på när man letar skrällar i V75-1! :) |
Citat:
|
Citat:
|
0.66% på V75
1.60% på V5 2.20% på Tvilling 3.10% på Vinnarspelet OCH HELA 8.30% av PLATS-spelet Hur tar du fram alla siffror på tvilling, vinnarspel samt platsspel? Känner mig okunnig nu. Tur du och andra finns Strappa71 |
Citat:
|
Citat:
I HPT kan du lägga upp kolumner för Vinnarspelsandel, platsandel,tvillingandel osv i avdelningsfliken för streckspelen. Det som fattas är kors-visning för streckspelsandelarna. |
Citat:
både på deras lilla och stora systemet. Så då hade de 2 av de 3 system som satte 7 rätt och 7:an gav då ca 6 miljoner. |
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18098174.ab
Ännu en artikel med den Mäktige Varulv!! Grattis igen! :cheers: |
Citat:
Men så har inte jag gjort. Jag använder reduceringsprogrammet HjälpPåTraven, HPT, där man kan välja att visa den här infon i konfigurerbara data-kolumner. |