![]() |
så ja, tror inte ja hade streck på någon av dom 4-5 mest spelade i montèloppet, skräller fan alltid där så länge inte någon av absoluta toppryttarna är med.
63% insats på favoriten i ett montèlopp som kan vara en av dom sämre jag har skådad. |
Citat:
Någon gång i framtiden när jag lär mig mer trav ska jag ge mig på system, tills dess får nätbolagen stå ut med mig. :lol: Avkastningen är för övrigt en bra bit över 120% på både vinnarspel och platsspel, allt tack vare detta eminenta travforum. |
Tror Elegant blir tung att stå emot sista 100 i dag
kanonbra senast och närmast gynnad av smeten jämfört med konkurrenterna |
Från ATG Live: "...Resultatet är preliminärt, de ska ju väga in sig först..." Angående montéloppet.
Hoppas de får ruska av sig vätan innan de ställer sig på vågen, iaf. Annars är väl alla diskade... ;) |
Citat:
|
kom hem nu vem är res för 7 i avd 2 tacksam och vem vann
|
Citat:
|
5:an i 5:e struken
|
Där åkte man på sin första riktigt badbeat på Unibet, Todays Butterfly struken och blir torsk. Fyfan!
|
Citat:
|
Synd man inte hann hjälpa till idag men tänkte avstå. Dock är ju banan bedrövlig och varvtider sämre än kallblod normalt springer på. Då var jag tvungen att gå igenom de som kan gynnas av detta med lägen, kusk och liknande.
Panikar in en V4 då det känns som rätt dag. Givet att ta de fyra utan tillägg i detta stolopp över kort distanssamt köra A-häst på nr 1. Men visst, lång väg kvar - men började bra! Sitter kvar med 18 rader. Det kan gå! JOBBA! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Finns i nån tråd nånstans här på Sharps men kan inte säga var. |
Citat:
|
Citat:
5.11.11 Vid spel gällande "vinnare" eller "plats" kommer, om inte annat anges, inga insatser att återbetalas för deltagare/resultat som inte deltar eller som drar sig ur (före eller under) evenemanget. Unibet förbehåller sig rätten att enligt eget gottfinnande tillämpa Tattersalls regel 4, som förklaras i <7.1>, beträffande alla tävlingar. Detta kommer att anges i samband med spelerbjudandet och/eller den relevanta sportspecifika regeln. Unibets regler & villkor, Trav Head To Head: 6.30.1 Spel gällande "head to head" där åtminstone en häst slutför kapplöpningen rättas på basen av det officiella meddelade resultatet från den styrande organisationen. 6.30.2 Ett spel gällande head to head där ingen av hästarna får ett officiellt resultat kommer att förklaras som annullerat. 6.30.3 Ett spel gällande head to head där båda hästarna registreras med samma officiella tid, kommer att rättas baserat på vilken häst som i resultatet noteras som vinnare över den andra hästen; om det inte går att avgöra vilken häst som vunnit över den andra enligt resultatet, kommer spelet att förklaras som annullerat. 6.30.4 Ett spel gällande head to head och/eller triple head kommer att förklaras som annullerat om: •Ingen av de deltagande hästarna avslutar loppet; och/eller •Ingen av de deltagande hästarna tilldelas några prispengar. 6.30.5 I fall av tryckfel gällande information som, men inte begränsat till, lopp- och startnummer, loppets namn, samt metod eller distans för start, kommer spelet fortfarande att betraktas som giltigt, förutsatt att alla angivna hästar deltar i samma lopp under samma evenemang. 7 Tattersalls regel 4 7.1 I fall där en löpare eller deltagare utgår, kommer de återstående löparna eller deltagarna att minskas i enlighet med den så kallade Tattersalls regel 4. Vinstspel Aktuella odds för uttagen löpare/ Avdrag i procent från nettovinsten 1.30 och under 75% 1.31 till 1.40 70% 1.41 till 1.53 65% 1.54 till 1.62 60% 1.63 till 1.80 55% 1.81 till 1.95 50% 1.96 till 2.20 45% 2.21 till 2.50 40% 2.51 till 2.75 35% 2.76 till 3.25 30% 3.26 till 4.00 25% 4.01 till 5.00 20% 5.01 till 6.50 15% 6.51 till 10.00 10% 10.01 till 15.00 5% 15.01 och högre Inga avdrag görs Placeringsspel Aktuella odds för uttagen löpare/ Avdrag i procent från nettovinsten 1.06 och under 55% 1.07 till 1.14 45% 1.15 till 1.25 40% 1.26 till 1.52 30% 1.53 till 1.85 25% 1.86 till 2.40 20% 2.41 till 3.15 15% 3.16 till 4.00 10% 4.01 till 5.00 5% 5.01 och högre Inga avdrag görs 7.2 I fall där två eller flera löpare eller deltagare utgår, ska den totala minskningen inte överstiga 75%. Avdraget baseras i det här fallet på de utgående löparnas sammanlagda odds. |
v4.
V4
BERGSAKER 03.01.2014 V4-1: 1,3,4,5,6,7,9 V4-2: 2 V4-3: 1,3,4 V4-4: 7 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 2 kr. 21 42 kr. Købt d. 03.01.2014 19:45 Serienummer: C217-395D-B6B Udbydes af Danske Lotteri Spil |
DD
1
7 x 100 |
Kan bli spännande detta på V4 nu. JOBBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citat:
|
Citat:
Sitter med två hästar nu och sen tre i sista avdelningen! Försvann en C-häst nu i tredje så lämnade in en DD med den hästen och den som försvann var nr 10 Mr Vox. Men nu ska de försöka fixa till banan vilket kan ändra förutsättningarna lite. Gillar själv inte efterhandare men jag känner mig ju rätt aktiv här även om jag fick en veckas semester och som jag skrev skulle jag egentligen itne spelat ens. Men banan gjorde att det kändes mycket intressant helt plötsligt efter att ha studerat V4-1. |
JACKPOT på måndag färjestad ??
|
DD 4 - 8 . .
:moneybag: |
Citat:
|
DD
2, 10, - 7 50 kr 11 - 7 20 kr 2, 10, 11 - 8 20 kr Hade inte en tanke på bakspårshästarna från början men banan gör ju att alla kan vinna och spets har ju inte på något sätt funkat. Innan jag lirade, förståss... ;) |
Jaha, nu blir det linjestart, auto - krångligt!
|
Citat:
Svårt att säga! Vi får se nu! |
Citat:
Men förutsättningarna förändras på ett sätt. Hur bedömer de tjuvstart..? |
Att de ens försöker få iväg starten är ju bedrövligt! Det syns ju 100 meter innan start att det inte kommer att gå.
Det här kan ju påverka väldigt negativt på en del... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Så länge ingen är före startbilens vingar, där de skulle varit, när starten går så är det ingen omstart, och tvärtom... Självklart skall man INTE använda startbil här - inte ens som linjestart. Bättre nu med linjestart UTAN bil... Kör de med bil igen så kommer de vara väldigt generösa vid regelöverträdelser... Ingen kommer dömas för något, i princip... |
Hur gick det med Mikael Östman?
Tipsoraklet på bergsåker hade ju lånat vagnen till nr 7 Wallter H, inte kul för honom om han skall betala den för att han fixar.får han pröjsa den nu då tro???? |
Citat:
|
1 4 Aaron Boko
2 1, 4, 5, 9, 11 |
På med en ny sulky, hästen vill ju inte lämna banan!!! ;)
|
DD:
1,4,11x8 à 100kr |
Snygg start:)
|
Pinsamt av de som kör bilen alltså!
EDIT: Ja, det var ju klokt att ta bort blen nu åtminstone! Var ju galet att de inte orkade gasa ifrån i geggan! |
Den ska väl ändå nr 1 få för tjuvstart, eller..??
|