![]() |
Det går ju INTE att köra med autostart, det ser ju en IDIOT!!!
Tala om att det sprutar upp skit på vissa!!! |
Ärligt talat, bilen lyckades inte ens köra undan
Nu måste de ställa den |
Helt sjukt att de ens försökte igen :idiot:
|
Vilka inkompetenta idioter på Bergsåker, fullständigt idiotiskt att ens försöka använda biljäveln
|
Såvitt jag förstår, jag gick inte hela vägen, så kan man få återbetalning på gjorda spel på DD...
|
epic moment:drunk:
|
Alltså efter den här kvällen så är det ju uppenbart varför Bergh vill ifrån den där hålan.
2 inställda tävlingar under 2013 samt en V64.a som avbröts efter 2-3 avdelningar. VARENDA gång jag har sett trav från Bergsåker så har minst en häst skenat på banan och skjutit på starten allt från 5 till 30 minuter. Stanna klockan för att vänta på startbilen som inte ens var på banan än tar väl priset ihop med 2 misslyckade bilstarter :D EDIT : Vore ju fantastiskt om dom börjar tävlingsåret på Bergsåker med att avbryta också om det går så långt nu ikväll. |
Citat:
Jaha, linjestart nu... det brukar också bli tjuvspel. men känns ju som loppet blir att nr 1 tar spets och släpper till nr 4. Hur sen banan påverkar de i täten och de längre bak.. svårt att säga. Vilka hästar tar detta positivt och vilka tar det negativt? Påverkar det sen mer på den tunga banan? Stress i kombination blir kanske väldigt dåligt för musklerna? |
Citat:
|
Citat:
|
Nu vill man ju kunna göra en återbet på DD:n
|
Citat:
Kollar man insats % på V64 nu så är det löjligt att det är en favorit på över 60% i ett lopp med bara 8 hästar kvar med tanke på förutsättningarna. Inte orkar kolla DD odds men kan nog finnas en del godsaker. Och nu hade dom redan startat när jag tryckte på skicka så sorry för det. EDIT. Så bra gick det för mig i den analysen :) Får glädjas åt o titta på nya sporten vattentrav iaf. 4 stycken 4.or nu iaf om 7.an tar sista men ger nog inte mycket. |
Går det att göra en återbetalning via atg.se innan start?
|
Var ju synd att nr 1 Cuba Cohiba inte kunde utmana utan hamnade i helt fel spår när den sladdade ut och skulle attackera!
Kan bli bra pengar på V4 ändå men med nr 1 hade det blivit riktigt nervöst inför sista avdelningen! JOBBA! |
Citat:
Citat:
Citat:
|
Hur gör man återbetalning på atg.se?
|
Citat:
Klicka fram ditt spelkvitto, klicka på "Återbetalning", ganska långt ned på kvittot. Fungerar nog bara vid sådana här tillfällen. Nu förutsätter jag att du spelat via atg.se eller via ombud med vinstbevakning. Då är det registrerat på din inloggning. |
onej......fanns ingen rad med återbet.
|
Måste ju vara rent livsfarligt att köra på den där banan..
|
Hade bara Cuba Cohiba vunnit kunde man ju alltid hoppats på att de ställer in resterande lopp :> Kunde blivit bra betalt då med tre hästar i sista :>
Nu vet jag knappt vad jag vill :S |
Citat:
A: Du har spelat i butik och inte vinstbevakat. B. Du är för sent ute, man kan inte få återbetalning efter loppet gått i mål. Eller startat. C. Spel via atg.se kanske inte gäller, fungerade för mig. Men jag körde vinstbevakning i butik. D. Ingen aning |
Vad händer med V64 om de ställer in sista?
|
Citat:
Senast var det väl försenat 1 timme så bröt dom, bara förseningen efter skenande häst och bilstarten i förra gjorde väl att dom är 40-50 minuter efter redan nu? |
Citat:
|
Citat:
Om du har 5r nu så får du så många 6or som det antal hästar i sista avd. På samma sätt för 5r+4r. |
Citat:
Nu irriterar jag mig på att Cuba inte vann alltså :> Då kunde man jobbat för inställda tävlingar, hahaha! |
Citat:
B. Nähä, inte efter loppet........... C. Det står faktiskt i reglerna såg jag nu att man inte kan återbetala spel från atg.se (konstigt????) Men hur kunde du göra en återbetalning? |
Citat:
Och de som har flera hästar får fler vinstrader. Alla hästar räknas som vinnare helt enkelt. |
Blir inställt!!!
|
Gick det att köra DD1 måste det gå att köra DD2 också.
Samma skit |
Citat:
emaila [email protected] och tala om ditt ärende och ditt användarnamn. Man kan inte få återbetalning hursomhelst när man spelar hos ombud eller på banan heller. |
Citat:
Kan sluta riktigt illa om dom kör. Hela innerspåret samt 2.a spåret över hela banan är ju även fyllt med 2 dm vatten. |
Citat:
På ATG.se kan du inte göra detta efter inlämning. Dock kan du göra det via ATG.se om det finns särskilda skäl, t ex flyttade tävlingar eller andra ändringar! |
Nu blir det affären för mig alltså! Sen kommer jag hem och har vunnit om de ställer in eller så kanske jag vinner om de testar att köra.
Blir det bra blir det, annars får vi ta nya tag imorgon! |
Funderar på om det inte var det hålet som 1.an i DD1 försvann ner i på upploppet :(
Helt säker på att dom kommer avbryta, frågan är om dom kör sista V64.a först innan dom gör det. Den där banan håller inte 4 lopp till ikväll. |
Se på skiten, när till och med en vägskrapa glider på underlaget, ja, då är det faan dags att ställa in - för ALLAS säkerhet...
|
Citat:
Citat:
Så jag gör om. C. Spel via atg.se kanske inte gäller. Men jag som körde vinstbevakning via butik, kunde göra återbetalning via atg.se. Sorry om jag krånglat för någon. :) |
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-01-03 Bana: Bergsåker Spelform: Dagens Dubbel, omg. 5 Avd Ordinarie hästar 1 2, 10 2 7 Navaronne Vadet gäller startnummer 2 x 30,00 kr Totalt: 60,00 kr Kvittonummer: Utbetalt: 60,00 kr Edit: Jag fick t o m tillbaka inlämningsavgiften... |
Fyran, om du gör vinstbevakning via butik.....
Menar du att du lämnar in ditt system hos butiken och reggar ditt atgkort? |
Men, vad väntar de på - det kommer bli inställt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|