![]() |
Registrerat spel
Datum: Söndag 2014-01-12 Bana: Vincennes, omg. 7 Lopp: 6 Spelform: Tvilling Hästar: 2, 8 U-hästar: 10 UP AND QUICK () Vadet gäller startnummer 2 x 200,00 kr Totalt: 400,00 kr Kvittonummer: |
Registrerat spel
Datum: Söndag 2014-01-12 Bana: Eskilstuna, omg. 1 Lopp: 7 Spelform: Vinnare Hästar: 10 Such a Feeling Vadet gäller startnummer 1 x 310,00 kr Totalt: 310,00 kr Kvittonummer: |
Ok, men JT kunde köra tidigare
Registrerat spel
Datum: Söndag 2014-01-12 Bana: Eskilstuna, omg. 1 Lopp: 7 Spelform: Tvilling Hästar: 2, 3, 4, 5, 10 U-hästar: 14 Verrazano Field Vadet gäller startnummer 5 x 100,00 kr Totalt: 500,00 kr Kvittonummer: |
Citat:
Du är grym =) |
Synd på 2ans galopp
Kan ha suttit annars Citat:
|
Kom igen Highspeed Call :KO:
|
Jobba in min dubbel på plats VELOZ + FREIA BEAR Odds: 27.
Kom igen nu behövs efter senaste dagarna. |
Citat:
Håller helt med - hade ganska säkert suttit annars, för 5an som nu blev tvåa hade varit tvungen och runda nummer två ute vid baguetteståndet om inte denne galopperat... |
Faan, han inte spela någon DD och eller vinnare/plats här, satt och skrev, hehe!
|
Citat:
|
fan vad e det för skit kusk kim eriksson a han ny börjare eller så kör man väster bo my madame
|
Citat:
??? |
Intressant o se hur Caramella B F ser ut i ny regi hos Reijo idag. Kanske kan vara något i framtida starter
|
Lopp 9 kör jag på häst
13 Naughty Me Hanover 5 Treviere :KO: |
Jag lirade en liten vinnare på Reina De Caballos och plats på Nelly Burge
|