Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-11, 20:00   #1
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

søndag v64.


4 Sundbys Gidde er jeg varm på-a-hest mulig spik
13 Tsar de Bruzeau drag---klart minus pause men interesant i morgen
7 R.K. Princess----absolut topchanse i morgen...sidst udkørt og vandt let..--
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-11, 20:28   #2
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Jag gillar också Sundbys Gidde, förstahäst i mina ögon. Bra spår och får vara med där framme direkt är plus plus.

Kan vara spets och slut för offensive Kim Eriksson med Västerbo My Madame i femte?

I sista hoppas jag att Travieres streckprocent håller sig fortsatt låg, jag gillar den skarpt i detta lopp. Form, speed, läge och jag rankar den som min etta i loppet.

Sedan att tredje är montelopp, fy fan, vad bedrövligt, sån skit ska vi inte behöva ha på de stora steckspelen!

Senast redigerad av Misär den 2014-01-11 klockan 20:32.
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 06:40   #3
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

v64-1
Loppet: 1640 meter Auto för högst 1 499 000.

Favorit är Lillen Sisu från bricka 3. Han har gått därifrån två gånger, 2011 (vinst) och senast i Breeders Crowns semifinal. Då oplacerad. Han är dock rätt rask ut och kan mycket väl sitta i spets och rinna undan. Andra startsnabba hästen, Gordonia Dag körs av Tillman som ibland kan driva lite väl hårt för spets och kanske får vi körning (kolla upp om Tillman tänker sig spets). För om Lillen tar spets, vem kliver upp i dödens? Läget är alltså plusbetonat.
På minus finns galopprisken, han har 47% galopper och vinner inte ihjäl sig, endast 9% vinster och har inte vunnit sedan juni 2012 då som storfavorit.

Emot har jag främst fastnat för två hästar även om jag kommer gardera friskt.

Sundbys Gidde - har ett mycket fint spår idag. Han är travsäker, går iväg bra från start och kommer hamna bra till i loppet. Visar upp en fin segerprocent på 20%. Han har blivit lite sämre sedan han lämnade Svanen men kan vara värt att läsa kommentarer innan loppet. I grunden är han bättre än raden. Streckad endast på 8%, spelvärde.

Ekets Patrik - Sitter något utlämnad från sitt spår, men hamnar han rätt till och får en bra resa kan han spurta fint. Hästen har faktiskt vunnit hela 40% av gångerna från spår 8 och är inte alls beroende av att sitta med där fram, han kliver iväg riktigt bra bakifrån. Med körning i loppet blir han farlig.

---------------------

V64-2
Loppet: 1640m Auto - Högst 125 000

Favoritskapet delas av två hästar.
Rosie's Warrior från spår två. Har inte visat upp någon startsnabbhet, snarare en ovilja att gå bakom bilen, har galopperat 38% av 8 starter i auto. Men enligt Ärling så kan hon trampa iväg om man kräver det av henne (något riskfyllt ändå). Hon har gått från framspår 5 gånger och aldrig vunnit, intressant att man från stallet ifrågasätter hennes hårdhet över upploppet "Hon tar kanske inte i så det knakar sista biten, men det kommer bli bättre med tiden det är vi övertygade om."
Hon möter lättare motstånd nu än senaste starterna, men har heller ingen riktig stor skalp i form av en stor vinst i ryggsäcken med sig och jag ställer mig lite frågande till denna favorit.

Highspirit delar favoritskapet. Hockey har ett stall i form. Om nu inte Örjan trampar iväg med Rosies så finns en chans att Highspirit får överta ledningen snabbt. Men spår 8 är inte optimalt såklart. Hästen har gått från spåret två gånger och båda slutade i galopp. Han har aldrig vunnit från bakspår och min känsla är att om han inte kommer till ledningen direkt så blir det ingen vinst. Från spår 8 finns ingen garantispets och därför tycker jag också denna häst är värd att gardera.

Jag har fastnat för en riktig rysare. Supreme Speed. Streckad på 1%. Han vinner inte ihjäl sig (9%) men jag tycker att det i dagens uppgift finns flera positiva faktorer. Han har dragit ett bra spår och kommer hamna fint med i loppet, hans segrar har kommit från just framspår och är beroende att vara med direkt. Han har faktiskt visat sig duga i goda sammanhang då han vunnit på v86 mot tufft motstånd. Här kan han vara en dunderrysare.

v64-3
Monte - det överlämnar jag till andra.

v64-4
Loppet 2640 volt

Favorit är Such a Feeling som möter enklare motstånd nu men står på tillägg. Han visar upp ett bra facit över både voltstart och vinster från bakspår 21 respektive 28% vinster. Kommer han bra till och det håller lite tempo tror jag det kan vara en bra favorit. Men från bakspår är det ju såklart ingen spik.

Ledningen tror jag Jameson Lee tar, nu med Ulf Ohlsson upp för första gången (plus). Hästen har gått från spår 4 fyra gånger och vunnit 25% av dessa. I voltstart har hästen dock aldrig vunnit på 11 försök och jag får ingen jättefeeling. Jag tror nämligen att starke och oömme Addison som visat form kommer hamna utvändigt och sätta press. I motsats till Jameson går han bra över voltstart och har visat sig vinstfarlig genom åren.

Om det blir på detta visa och lite tempo på det hela bjuder det såklart in favoriten. Från bakspår med tempo tycker jag även att Verrazano Field är värd att strecka. Har visat förr att det funkar bakifrån. Örjan upp på King Express som också är intressant och kommer få ett bra lopp.

Jag tror inte det kommer skrälla till ordentligt i detta lopp och känner mig nöjd med att strecka dessa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)

Senast redigerad av Misär den 2014-01-12 klockan 07:27.
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 08:26   #4
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 328
Sharp$: 3016
Standard

Kollat igenom listorna. Spontant känns Mr Turbo Triss som ett bra platsspel om man kan få 3-4 ggr eller så. Platsat 41% och har perfekt spår, borde vara goda möjligheter att få rygg ledare här.

RK Princess borde vara bästa spiken, men skor/bff idag gör det hela osäkert då den gått så bra barfota bfro. Kan vara värde i att gardera idag.
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 08:30   #5
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Västerbo My Madame bästa spik. Blir repris från sist, sos.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 08:48   #6
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Västerbo My Madame bästa spik. Blir repris från sist, sos.
Agree!!!
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 09:15   #7
 
Greven-plasts avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 99
Sharp$: 1139
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Västerbo My Madame bästa spik. Blir repris från sist, sos.
Blir faktiskt förvånad om Västerbo my madame tar en längd på Walk to remember.

Walmann kommenterar dom senaste starterna:

Sundbyholm 2013-12-27
3:e ytter. På i tredje spår 650m kvar. Det bet bara sådär in mot mål. Blev 4:a.

Status per 9:e December 2013
Har gjort ett par riktigt bra lopp på slutet men blandar lite för mycket i loppen.

Solvalla 2013-11-06
Gjorde ett mycket bra lopp som 2:a. Gick fort i spåren sista 600m. Bättre än förväntat.

Solvalla 2013-10-30
Visade lite uppåtform och blev 6:a från ett svårt startläge.

Sundbholm 2013-09-30
Fick 3:e inner, fast med rätt mycket sparat över mål som 6:a.

Senast hästen hade framspår med autostart 13 Augusti tog den mkt lätt spets.

Ett skrällbud förstås, Men som sagt. Inte helt givet att 4 VMM tar spets.
Greven-plast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 09:22   #8
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Greven-plast Visa inlägg
Blir faktiskt förvånad om Västerbo my madame tar en längd på Walk to remember.

Walmann kommenterar dom senaste starterna:

Sundbyholm 2013-12-27
3:e ytter. På i tredje spår 650m kvar. Det bet bara sådär in mot mål. Blev 4:a.

Status per 9:e December 2013
Har gjort ett par riktigt bra lopp på slutet men blandar lite för mycket i loppen.

Solvalla 2013-11-06
Gjorde ett mycket bra lopp som 2:a. Gick fort i spåren sista 600m. Bättre än förväntat.

Solvalla 2013-10-30
Visade lite uppåtform och blev 6:a från ett svårt startläge.

Sundbholm 2013-09-30
Fick 3:e inner, fast med rätt mycket sparat över mål som 6:a.

Senast hästen hade framspår med autostart 13 Augusti tog den mkt lätt spets.

Ett skrällbud förstås, Men som sagt. Inte helt givet att 4 VMM tar spets.
Den tar inte en längd på w.t.r, däremot släpps v.m.m te spets, precis som sist.

Senast redigerad av robfri den 2014-01-12 klockan 09:23.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 09:26   #9
 
Greven-plasts avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 99
Sharp$: 1139
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Den tar inte en längd på w.t.r, däremot släpps v.m.m te spets, precis som sist.
Det är fullt möjligt dock..
Greven-plast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 10:30   #10
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 399
Sharp$: 1302
Standard

Dagens Dubbel idag följande:

4 Spets o slut!
7 Bara vinner!

Odds ca: 8 ggr

Häng på)
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 10:35   #11
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

Ett par ord om 9 Kimbee Star/P. Lennartsson, V64-5 DD1: MED skor så är den totalt oduglig, UTAN skor ska den definitivt streckas på nuvarande 9 %. Då är den aktuell som DD-spik för mig...
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 10:39   #12
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 159
Sharp$: 631
Standard

info från oskar j andersson

skor runt om på alla.
Defensivt upplägg på Crazy Leg och Tsar.

Such a feeling kan vinna om han fungerar.

Love kan vinna, men skor är minus.

Navigator - om 4 hästar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+3)
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 10:46   #13
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Ett par ord om 9 Kimbee Star/P. Lennartsson, V64-5 DD1: MED skor så är den totalt oduglig, UTAN skor ska den definitivt streckas på nuvarande 9 %. Då är den aktuell som DD-spik för mig...
Lyd ett råd, spika v.m.m bläddra & lös nästa lopp ist för att ödsla onödiga streck på lusar
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 10:59   #14
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

Kör såhär...ingen miljonpotential direkt.

2 3 4 6 7 8
8 (tror inte örjan laddar o väljer att smyga med en ovillig häst)
1 2 3 8 9
4 5 6
4 (spets efter några hundra...)
7 (vinner)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 11:15   #15
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13247
Standard

Skäll i Avd4 Fiveaside & King Express
Spik Västerbo My Madame
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td