![]() |
Citat:
|
startbil
detta är ju inte bra
|
Härligt Niklas!! Way to go!
|
Citat:
Så här står det i min logg: Politiken - Som bäst medel ut - 3e in, får chansen och håller farten bra över 1640 - Klart bättre över 2140, då biter långspeeden - Går m.bra på smetigt - Om skitigt, annars hinner den inte med |
Nu ska Fortune Again fällas! Någon på tillägg ska vinna, helst Captivating Ås.
|
Seriöst.. Alkotest på startbilsföraren kanske?
|
Jaha....då får det skrälla i nästa...Peter Ingves för fan!
|
Citat:
Men jag tyckte att spurtade bra sist på 1640m det var ju så att sprang han innerspår och sämre motstånd men han fick inte fritt att spurta som den vinnande im the answer gjorde och kom aldrig upp i max fart. o det kan ju stämma in i de du säger. Jag hade låst på 3,4,6 |
Mr Fitch vinner hur lätt som helst. Älskar Åby.Det blir tryck på loppet.Conrad grejar wienerschnitzeln på krogen ikväll.
|
Citat:
|
3 6 8 eller 12 nu tack!
|
Citat:
Frugan är het, ser jag - lycka till...! :cheers: |
DD
DAGENS DUBBEL
V75 BANE 18.01.2014 DD1: 1,2 DD2: 2 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 200 kr. 2 400 kr. Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S |
Vem vann fjärde? Sitter i luften på ett norweigan plan.. Men för dåligt internet för att komma in på atg.se... Tacksam för 1,2,3 placeringar i loppen fr.o.m. V75-4!?
|
Citat:
Har också alla inne än så länge men måste ha att antingen Fortune Again eller Lovelock vinner för att få in kravet på det reducerade. |
Citat:
|
Sista V75 loppet den kommer vinna
|
jackpot næste lørdag
det se sådan ud
|
Citat:
Hehe, you dirty dog...! :cheers: |
Jävla pisshål, ingen som kör, trav när det är som tråkigast. (ja, jag hade garderat....)
|
Citat:
3-10-4 värde 341 Avd.5 6-1-10 värde 394 |
Citat:
Så skulle hon lyckas få in 7:an då har jag detsamma på mitt reducerada. Även om hon nu skulle kikat på mitt reducerade så är det ändå snyggt av henne att pricka in 2 spikar när hon verkligen inte kan ett enda dugg om trav. |
DD1: 5,8
DD2: 2,8 4 x 200kr |
Citat:
Som gårdagens dd...................... Registrerat spel Datum: Fredag 2014-01-17 Bana: Romme Spelform: Dagens Dubbel, omg. 33 Avd Ordinarie hästar 1 10 Pave the Way 2 1, 6, 11 Vadet gäller startnummer 3 x 100,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: 0744 80A2 XXXX XXXX Utbetalt: 13 077,00 kr |
En rak dubbel 8 - 4
|
plats -6
|
Oj, oj, oj - Nougat Ås - vad han sträckte på sig!!! Pure Class!!!
:clap: |
fyfan!!
|
JEP
Citat:
|
Jaha 6 rätt inför sista och man sitter med 1-2-4-6-7-9-11 kvar borde ju gå förhoppningsvis.
Synd att frugan rök på sin spik på Nothing But Class. |
tvilling
TVILLING
V75 BANE 18.01.2014 LØB 11 1. 2 2. 8,10 Indskud: Antal rækker: Total Indskud: 100 kr. 2 200 |
Bara att börja ladda inför nästa veckas jackpot! Det är ju fan att jag då är nere i Frankrike!
|
Claes Boko! Vem är det?
|
Blir förhoppningsvis dubbel jackpott!
|
Citat:
|
Citat:
Önskar jag kunde åka dit, missar för första gången på många år pda. Kör en barhopping på rue des abesses åt mig :D |
Rooibos nu, så sjöar jag på DDn...
:moneybag: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|