![]() |
Citat:
|
Vem vann.
|
Citat:
|
Björn har ingen tur idag!! :)
|
Citat:
|
Efter att ha hittat ignorera knappen blev det helt plötsligt mycket trevligare här ;)
|
Citat:
Bra där! Själv skulle jag inte kunna hålla mig iaf ;) :drunk: |
200 vinnare på Bascaphi In nu - 30 ggr på Bet365...
:moneybag: |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-02-01 Bana: Jägersro Tr, omg. 5 Lopp: 8 Spelform: Tvilling Hästar: 3, 6, 9 U-hästar: Vadet gäller startnummer 3 x 100,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: |
Citat:
|
Gatanterat galopp på Reckless
|
Vad är det för fel med andra ut i bra rygg?
|
Vad värdelös han är att köra, Fredrik Persson - tredjespår och hamnar i tredjespår och får backa sig sist!!!
|
Bra där Goop
|
Skönt, bra kört av Björn. Gillar Reckless skarpt och den såg ju fin ut idag.
|
Lite trist att Reckless vann men vad ska man säga om det. Bästa hästen och en helt perfekt styrning så det va klart välförtjänt.
|
Citat:
Och det mot mitt reducerade..... |
Sahara Fairytale till 6.50 på Bet365 nu...
:clap: |
Provar Sahara Fairytale vinnare också 6,50 + att den kommer före Cherion Tooma 1,70.
|
varför visar dom detta tramset?
edit, på tv4 |
Sahara Fairytale är klart bästa hästen i loppet. Överlägset bäst. Men har väldigt svårt för Adrian som kusk och han har aldrig vunnit med hästen tidigare heller.
|
litar inte på Adrian hade Ludde kört hade jag spelat
|
DD snack snart va min raka 10-4 min gardering 1.4.10.11- 4
|
SÅ NÄRA!
|
Adrian är ung, han lär sig nog
Stenklar om han sitter lugn utanpå Johan, men precis som finnen brände han krutet för tidig |
Citat:
|
Headen satt ju iaf så gick något plus på loppet.
|
varför måste de sämre kuskarna alltid bli så jävla ivriga istället för o sitta o kontrollera övriga fältet när man känner att man slår ledarn faaan det händer alldeles för ofta kan jag tycka
|
Citat:
|
Citat:
|
|
Vad spelar vi i nästa lopp? Vivo per lei plats 1,70 stenklar?
|
Lever på allt, även sharpstävlingen men spik nr 1 nu
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Lillis vad har du för info om 5an i avd 7?
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-02-01 Bana: Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 63 Avd Ordinarie hästar 1 7, 9 2 5, 10 Vadet gäller startnummer 4 x 100,00 kr Totalt: 400,00 kr Kvittonummer: Kom igen nu...! |
diskad va faaan!
|