![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Jajamen. Efterhandare är alltid bäst. Det är alltid vinst på dem Heja. Jag ska bara spela såna. Vart kan man lämna in dem?.
|
Men, Pling Plong var inte dålig - den blev ju bortkörd, stor skillnad...!
:cheers: |
Citat:
Ibland kan det vara svårt att försöka översätta v75 analyserna som skrivs här till vinnare och platsspel. Därför ville jag bara ge dig ett tips att satsa på kvalité. Det är rätt lång läroperiod på trav och det kan kosta rätt mycket innan man bemästrar det. Menar absolut inget illa! Fortsätter såklart att försöka hjälpa till:cheers: |
Citat:
Den var usel. Går han på är den garanterat sist, så dålig var den. |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-02-01 Bana: Jägersro T Spelform: V75, omg. 6, andelsspel Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 2, 5, 8 (3, 4) 2 4, 6, 8 (11, 3) 3 1, 2, 3, 5, 6 (4, 7) 4 5 Reckless (6, 4) 5 1, 2, 4, 5, 6, 9, 11, 13 (7, 3) 6 1, 9, 10, 11 (7, 4) 7 3, 4, 6, 10, 11 (8, 7) Vadet gäller startnummer 9 600 rader x 1 x 0,50 kr x 1/10 Totalt: 480,00 kr Kvittonummer: 6D4E FB9D 0CC4 9041 Utbetalt: 2 620,00 kr Den här gjorde jag till jobbet. |
Citat:
|
Fria bärs nästa vecka :cheers:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Om man lirar VP är det något speciellt man ska titta på då? ;) |
Citat:
- Hur ofta vinner den ? - Hur ofta vinner den mot likvärdigt motstånd ? (jämför prissumma) - Hur ofta vinner den från framspår / bakspår ? - Hur startsnabb är den ? - Hur långt fram / bak tror jag den kommer vara efter 500m - Vilken form har hästen ? Mycket av detta får man fram på några minuter, sedan får man fylla på med kunskap. Det är ändå lätt att förstå att om en häst vinner 20% av sina lopp, men aldrig kommit bland de 3 första i ex. fem 100000 kronors lopp, så ska den inte vara favorit på V75 från bakspår. Om någon erbjuder 6 gånger pengarna är det på papperet ett dåligt odds, osv. Eftersom du kan se startlistor och resultat bakåt i tiden kan du ta valfri månad, göra din bedömning och se hur den matchar utfallet. Gör du det och är självkritisk kommer du snart ha en känsla för vad som är rimligt / orimligt. Lycka till med liret. |
Jag var heeeelt fel ute hela dagen men 500 spänn på Twitter räddade mig.
Dissa aldrig Pling Plong, han kommer vinna PdA 2020 |
Citat:
Välkommen hit och grattis! Vi har haft lite bråkigt om just efterhandare senaste dagarna, så ta inte åt dig. :cheers: |
Citat:
iaf, GRATTIS ALLA VINNARE IDAG OCH SÅDÄR!!! SJÖAAAAA!!!! :hattenav::hattenav::clap::clap::clap::hurt: :ful::ful::ful::ful::ful::ful::ful::moneybag::mone ybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag: |
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=PoX29sL6H7Q |
Inget kul att roa mig med ikväll.. ingen travgala :(
Mello, hua, inte sett sedan liten. Lovat ta en öl per låt men fick veta det skulle bli en var femte minut, funkar inte! Får man klottra här om varje skitlåt då travet är slut eller var? ;) |
Citat:
|
Citat:
Hur många låtar är det ikväll då? Hur länge håller det på? :drunk: |
Citat:
Härligt att höra :claps: Men hoppas du är medveten om att beroende finns i alla former - knark, alkohol, spel, mat, sex osv Missbruk som missbruk, så ha lite öga på det nu med, tack :thumbup: |
Citat:
Hur kom du till den slutsatsen? Pling Plong satt fast tills den var chanslös i min teve. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Första indikationen är att den har lite svårt hålla rygg på bortre lång, sedan försöker han leta lucka men hundra kvar syns det att han inte har något att åka med. Den var chanslös, men inte för att den satt fast. Fanns inget sätt den kunde fått pengar på eftersom den var tom 100 kvar. |
Citat:
bra låt = jäger / dålig låt = fernet |
Citat:
Vi andra kan bråka på som vanligt tills vi ryker men inte skrämma nya ;) |
Citat:
Har du skaffat twitter igen? |
Citat:
Har redan hittat några "klara" :rolleyes: |
Citat:
Men posta gärna allt ditt jobb så ska jag posta det jag kan till dig :) |
Citat:
Trav ska plöjas när du inte har något annat för dig :D |
[QUOTE=doob;315297]
Citat:
|
Citat:
Missat alla låtar! |
Citat:
du kan lira yhio till 1,45 Världens säkraste odds |
Citat:
Trav eller annat *puss* |
Citat:
*puss* Precis! |
Alla ni goa.. ibland jobbar jag, ibland är jag full..
Men det händer att jag är påläst. Därmed inte sagt att det är klart. Tolka anus eller inte.. upp till er. |
Hahaha tolka vad. Du regerar.Jag har vart nykter i en månad. Känns lite gay men rätt ok. Kommer nog igen när det vankas lite vårvärme:p
|
Citat:
Inget kan vara gay med mig ;) |
Kändes kraftigt gay nu när röstningen var klar. fanns en karl ,en låt med mening men gick han vidare,Nej andra chansen. Linus var helt överlägsen,vann med hundra som klar men förlorade som dasen hade skrivigt. Vem fan är Yohio.
|