![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tycker han är beroende av att det blir rätt tempo för att han ska kunna runda, han är i mina ögon en kopia av Fajerssons Yamani Hornline. Att hästen är klart bäst är det inget att snacka om, men kör de 17 där framme kommer många att ha krafter kvar och det luktar häx lång väg. Skulle Falsig få 3 ut tror jag dessutom inte att han tar sig förbi, det lär inte gå 10 här så alla står still när han kommer dundrande. |
Unibets vinnarodds blir bara sämre och sämre.
Atg kommer tjäna på det här, bara platsoddsen som är spelbara för det mesta. |
Citat:
|
avd 8) Obi Wan har varit sjuk inför detta och har stått över jobb, Flemming ligger lågt (men det har han ju gjort förut).
Kul streck är 6 Manalapan som brukar gå bra efter vila, 1 Avalon spider sitter ju bra på det. |
Shogun DK måste väl ha toppchans om den är i ordning (vilket man förstås inte vet..).
Slog ju favoriten i loppet med "mil" i höstas och i somras tampades han med bl a Indigious och HR Arn mm. Går ner i klass nu... |
Citat:
|
Citat:
|
Vet inte om det skrivits att Frozen går med jänkarvagn ffg idag, var aktuell redan innan än mer nu.
|
Citat:
Med krafter kvar !!! Så jäkla dum kan man ju inte vara så man ens försöker det !!! Dessutom bättre än rekordet !!! Inte ens elitloppshästarna går så i träning. |
Citat:
Senaste jag hörde var, Truculent, gick 1.12.6 i provlopp och gick sedan ut och vann. |
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Vilken häst har bäst platschans, Shogun eller Face The Power?
|