![]() |
V86 Åby 29/1
V86 Åby Tidig tanke, Open stretch
Heart Jack spets eller rygg ledarn! Oscar Kronos stark spurtare! Örbäckens Cruella spets o slut! ? ? ? Ett stort grattis till Stefan Hultman/Örjan Kihlström och gänget :hattenav: |
Frågan är om Örbäckens Cruella släpper när Ludde kommer fram? Eller blir det körning?
|
Tror Obi Wan vinner det här loppet ganska enkelt.
Hoppas Unique Gowan inte blir favorit, bra chans där med! Wiss shadow har bättre spår än vanligt och kanske kan få vinna. |
Håller Örbäckens ut Zapdos och tar den dessutom en längd på Avalon Spider? Känns väl inte alls givet med spets på Örbäckens i detta gäng?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Sen kommer Photo Princess och vinner!
|
Avd1. Rydens Guzzi ska med
Avd2 Fossens Bonus spik Avd3. Gila Håleryd ska med Avd6. Spik Oscar Kronos |
Tycker v4an ser rätt intressant ut på Åby, kommer bli spel där med bra påfyllnad i v4-1 och 3, sen är det upp till Oscar och Örbäckens, för de två kommer spikas.:cheers:
|
Citat:
Däremot håller jag med om Oscar Kronos har en mycket bra chans. Få hästar på främmre volten ett stort + där ! |
Citat:
|
Har målat lite på v4an nu, någon som har något att tillägga i avd1 och 3? Spikarna är solklara för mig.
Avd 1 1,3,7,8,10 2 13 Oscar Kronos 3 1,2,5,11,12 4 2 Örbäckens Cruella |
Det är bättre om du drar ifrån, för dina spikar kommer inte att vinna.
Citat:
|
Om Oscar Kronos skulle bli stor favvo från det spåret på Åby blir iaf jag tacksam.. =)
Lås sista avd på 2 7 10 Spik Goop med Ed rapide. Sen löser man 6 övriga lopp efter värmningar o info imorn =) |
Citat:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
Citat:
Sen har Classe tredje in eller dödens att välja på, och bägge är torsklägen. |
Nu blir det nattens sista kaffe.
Raden jag ska ta potten med är klar. Inte en favoritspik så långt ögat når :lol: |
sidofråga? inte så haj på franska. är detta den oficiella sidan för biljetter till vincennes?
www.letrot.com |
Kvällen drag kanske Wiss Shadow med goop upp
|
Citat:
|
Citat:
Enda sättet han kan vinna på är att runda dem i spåren och ta dem pä ren styrka |
Bör inte Obi Wan vara favorit i sista? Örbäckens har varit fin på slutet men det är ändå klassskillnad.. Var favorit bakom Marre senaste starten och gjorde det hyggligt då. Jag spikar.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men för mig är det en dålig favorit med många frågetecken. |
Det lopp som Oscar kronos gör när han galopperar bort ca 60+meter och går runt fältet på en 15tid är helt insane. Gör den om det loppet så vinner den. Men det är långt ifrån säkert.
|
Citat:
Eller hindrad... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tycker han är beroende av att det blir rätt tempo för att han ska kunna runda, han är i mina ögon en kopia av Fajerssons Yamani Hornline. Att hästen är klart bäst är det inget att snacka om, men kör de 17 där framme kommer många att ha krafter kvar och det luktar häx lång väg. Skulle Falsig få 3 ut tror jag dessutom inte att han tar sig förbi, det lär inte gå 10 här så alla står still när han kommer dundrande. |
Unibets vinnarodds blir bara sämre och sämre.
Atg kommer tjäna på det här, bara platsoddsen som är spelbara för det mesta. |
Citat:
|
avd 8) Obi Wan har varit sjuk inför detta och har stått över jobb, Flemming ligger lågt (men det har han ju gjort förut).
Kul streck är 6 Manalapan som brukar gå bra efter vila, 1 Avalon spider sitter ju bra på det. |
Shogun DK måste väl ha toppchans om den är i ordning (vilket man förstås inte vet..).
Slog ju favoriten i loppet med "mil" i höstas och i somras tampades han med bl a Indigious och HR Arn mm. Går ner i klass nu... |
Citat:
|
Citat:
|
Vet inte om det skrivits att Frozen går med jänkarvagn ffg idag, var aktuell redan innan än mer nu.
|