Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   BearHawaii (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/19517-bearhawaii/)

Trinity 2014-02-21 18:37

Blir ett vinnarspel på BearHawaii om han står i 2 ggr och över, Står just nu i 2,2 ggr..
Gick just ned till 2 ggr..

I vilket fall som helst, Så hålls alla tummar för BearHawaii! :)

varulv 2014-02-22 08:18

väck

mrgump 2014-02-22 08:34

Du menar alltså att han är sååå nertränad på 2månader att han inte orkar hålla tempo för att slå av detta gäng med en gäspning? Förtår givetvis att du inte kan svara på det...men jag ställer mig ändå frågande..
Fast det har ju med att man lirat vinnare o spikat v64 ..hade inte engagerat mig annars...

Mvh

varulv 2014-02-22 09:09

Citat:

Ursprungligen postat av mrgump (Inlägg 321227)
Du menar alltså att han är sååå nertränad på 2månader att han inte orkar hålla tempo för att slå av detta gäng med en gäspning? Förtår givetvis att du inte kan svara på det...men jag ställer mig ändå frågande..
Fast det har ju med att man lirat vinnare o spikat v64 ..hade inte engagerat mig annars...

Mvh

Det är nog en fråga du får ställa till Båth isf. Båth är en ärlig och rak man: Säger han att han är JÄTTENÖJD efter loppet, så är det så. Hans kompetens ifrågasätter jag inte.

Rickart 2014-02-22 09:19

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 321239)
Det är nog en fråga du får ställa till Båth isf. Båth är en ärlig och rak man: Säger han att han är JÄTTENÖJD efter loppet, så är det så. Hans kompetens ifrågasätter jag inte.

Du ska inte ta så stort på så många av dessa kommentarer, missnöjda staketkuskar som förlorat flera hundralapparoch tiltar loss...
Lycka till i forts!

varulv 2014-02-22 09:23

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 321244)
Du ska inte ta så stort på så många av dessa kommentarer, missnöjda staketkuskar som förlorat flera hundralapparoch tiltar loss...
Lycka till i forts!

hahahaha... nä jag tar det inte stort alls, sitter mest bara och skrattar åt kommentarerna. Tack Rickart :cheers:

mrgump 2014-02-22 09:27

Jag kan hålla med om att vissa kommentarer är väldigt onödiga osv... men vidhåller ändå att om ulf eller båth hade velat, så hade hästen vunnit..plättlätt... men men nu är det som det är..

putte64 2014-02-22 09:30

Bättre information än den Varulv gav går inte att få, "Han har inte gått några snabbjobb utan detta lopp blir hans första snabbjobb".
Det betyder tung mängdträning i lägre farter, hur svårt ska det vara att förstå det ?

Hästen såg ju skitfin ut och behöll sin spänst ända in i mål.
Det gick fort på slutet och han hann inte med, eftersom han INTE har tränats i högre farter.
Han kommer gå fram mycket med loppet i kroppen, nästa gång går det nog 1s fortare.

varulv 2014-02-22 09:33

väck

varulv 2014-02-22 09:36

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 321252)
Bättre information än den Varulv gav går inte att få, "Han har inte gått några snabbjobb utan detta lopp blir hans första snabbjobb".
Det betyder tung mängdträning i lägre farter, hur svårt ska det vara att förstå det ?

Hästen såg ju skitfin ut och behöll sin spänst ända in i mål.
Det gick fort på slutet och han hann inte med, eftersom han INTE har tränats i högre farter.
Han kommer gå fram mycket med loppet i kroppen, nästa gång går det nog 1s fortare.

ÄNTLIGEN någon som kan TRAV! Tack Putte :clap::claps:

mrgump 2014-02-22 09:38

Till vilken anledning? Jo just den anledning att köra för bästa möjliga placering.. vilket inte gjordes på en häst streckad på 65% och nerspelad till 1,40 ....

mrgump 2014-02-22 09:40

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 321254)
ÄNTLIGEN någon som kan TRAV! Tack Putte :clap::claps:

Hade han varit borta 4-5 månader hade jag köpt det.. inte nu...

mrgump 2014-02-22 09:42

Men men.... skitsamma, kommer inte bli nån ändring oavsett om vi hackar fram o tillbaks på varann här :drunk:

varulv 2014-02-22 10:12

Stenmark hade fan helt rätt

DavidP 2014-02-22 10:17

Prepare lopp som dessa är förbjudna i Sverige om du inte vet det. Varför tror du alla tränare säger att det blir ett snällt "lopp" och inte att de bara ska ut och träna lite.

Jag kan omöjligt tro att inte svante skulle skämma röven av sig om han såg hur du gått runt och sagt att bearhawaii ska göra nått som man inte får i svenskt trav.