![]() |
BearHawaii
väck
|
Citat:
|
Citat:
LYCKA TILL! :cheers: |
väck
|
Tränar han som han skall och är han i ordning för vinst, vid sunda vätskor och hyfsad löpning...? Vad satsar ni på för balans och utrustning, förstår att det är svårt att säga redan nu, men tanken är?
Lycka till, i vilket fall...! :moneybag: |
Hoppas han vinner. Lycka till!
|
Ulf Ohlsson som kusk, han har inte kört honom innan några tankar där?
|
Känns det ändå inte lite lurigt? Lär väl bli en riktigt tung löpning? Har och andra sidan inte varit ifrån så länge såg jag nu.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Lycka till |
Citat:
Där har ni Vinnare, Tvilling och Platsspel på en gång.. Lycka till på fredag Varulv :KO: |
Tror nog uffe är mil bättre med svårkörda hästar än erik ändå..uffe åker ju ändå land och rike runt och kör alla möjliga hästar medans erik mest har glidit på stig h i många år:innocent:
|
Blir ett vinnarspel på BearHawaii om han står i 2 ggr och över, Står just nu i 2,2 ggr..
Gick just ned till 2 ggr.. I vilket fall som helst, Så hålls alla tummar för BearHawaii! :) |
väck
|
Du menar alltså att han är sååå nertränad på 2månader att han inte orkar hålla tempo för att slå av detta gäng med en gäspning? Förtår givetvis att du inte kan svara på det...men jag ställer mig ändå frågande..
Fast det har ju med att man lirat vinnare o spikat v64 ..hade inte engagerat mig annars... Mvh |
Citat:
|
Citat:
Lycka till i forts! |
Citat:
|
Jag kan hålla med om att vissa kommentarer är väldigt onödiga osv... men vidhåller ändå att om ulf eller båth hade velat, så hade hästen vunnit..plättlätt... men men nu är det som det är..
|
Bättre information än den Varulv gav går inte att få, "Han har inte gått några snabbjobb utan detta lopp blir hans första snabbjobb".
Det betyder tung mängdträning i lägre farter, hur svårt ska det vara att förstå det ? Hästen såg ju skitfin ut och behöll sin spänst ända in i mål. Det gick fort på slutet och han hann inte med, eftersom han INTE har tränats i högre farter. Han kommer gå fram mycket med loppet i kroppen, nästa gång går det nog 1s fortare. |
väck
|
Citat:
|
Till vilken anledning? Jo just den anledning att köra för bästa möjliga placering.. vilket inte gjordes på en häst streckad på 65% och nerspelad till 1,40 ....
|
Citat:
|
Men men.... skitsamma, kommer inte bli nån ändring oavsett om vi hackar fram o tillbaks på varann här :drunk:
|
Stenmark hade fan helt rätt
|
Prepare lopp som dessa är förbjudna i Sverige om du inte vet det. Varför tror du alla tränare säger att det blir ett snällt "lopp" och inte att de bara ska ut och träna lite.
Jag kan omöjligt tro att inte svante skulle skämma röven av sig om han såg hur du gått runt och sagt att bearhawaii ska göra nått som man inte får i svenskt trav. |
Citat:
F.ö. så är ju att köra preparé lopp förbjudet i svensk travsport:thumbup: |
Detta är inget ovanligt i sverige men likväl förbjudet därför håller man köften om det eller säger att det blir ett "snällt upplägg"
Varulv du måste ju fatta att du inte kan säga att bearhawaii förlorade som storfavort för ulf hade satt klockan för träningsjobb. Fattar du hur jävla olagligt det är i travsporten? Kallas spelsäkerhet |
Ser rubrikerna framför mig
STORFAVORIT FICK INTE VINNA! Uffe O: Njaa asså jag hade ställt klockan och fick inte gå snabbare än så för tränaren |
Jag har sett loppet 3 gånger, och anser Uffe kör för vinst.
Hästen var helt enkelt inte tränad för snabbare tider än 18/2640. Sedan kan man ju tro att det ska räcka i det här loppet, men Julia Kaulitz är mitt uppe i sin tävlingssäsong och har visat toppform en längre tid. Citat:
|
Förbjudet! Vad snackar du om?! Är du riktigt slut i skallen? Hästen körs ju för bästa placering! Var mer begär du? Hästen forceras till ledning men räcker inte pga avsaknad av tempojobb!! Idiot!
|
väck
|
Citat:
"Visst han hade kunnat vinna om han rykte huvan, MEN TILL VILKEN ANLEDNIN+" Skrev du också Asså jag är själv hästägare och tycker att sverige borde införa samma system som i frankrike där man får köra dessa preparelopp bara man är tydlig med det. Du har dock varit väldigt tydlig med det i ett land där det är förbjudet. Bryr mig inte ett skit egentligen men din förmåga att inte fatta din blunder är ganska roande |
Det jag skrev är mina högst personliga tankar ang loppet. Ser inget olagligt med det. Det du gör är att tolka det på ditt eget subjektiva sett. Jag vet väl inte om han vinner om han rycker tussar?! Jag körde inte hästen. Uffe kör för seger, hästen räcker inte pga avsaknad av tempo. Enkelt!
|
Allt blev väldigt enkelt här på sharps nu. Jag kommer aldrig igen att lämna någon som helst info.
|
Citat:
|