Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   BearHawaii (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/19517-bearhawaii/)

robfri 2014-03-10 15:21

Citat:

Ursprungligen postat av Stall 4 (Inlägg 325947)
Senaste tipset var ju Francais Du Gull som Erik körde i lördags.
Twittrade in till studion och gav Erik en gliring som bara kunde tolkas som positiv.

Heja varulven

Alltid fritt att tro på vad folk skriver.

& det tipset fanns ju även här på sharps från flertalet kunniga :)

Tillsammans är vi starkast :cheers:

Sebkar 2014-03-10 15:32

Citat:

Ursprungligen postat av Stall 4 (Inlägg 325947)
Senaste tipset var ju Francais Du Gull som Erik körde i lördags.
Twittrade in till studion och gav Erik en gliring som bara kunde tolkas som positiv.

Heja varulven

Alltid fritt att tro på vad folk skriver.

Tror tom att Dasen drog ut han på Twitter . Men fint rek oavsett =)

TOBYTYKE 2014-03-10 15:40

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 325949)
& det tipset fanns ju även här på sharps från flertalet kunniga :)

Tillsammans är vi starkast :cheers:

Precis. Michel lade ut den intervjun ang F G och sedan fanns inget annat än att ta med den på systemet.

Varulv lämnade många bra tips men att börja gråta som en liten flicka när man får lite kritik och sedan lämna, ja då kan det gott vara.

Helge 2014-03-10 15:45

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 325953)
Precis. Michel lade ut den intervjun ang F G och sedan fanns inget annat än att ta med den på systemet.

Varulv lämnade många bra tips men att börja gråta som en liten flicka när man får lite kritik och sedan lämna, ja då kan det gott vara.

Den intervjun Michael65 postade, var SS material och förbjudet att posta här, märkligt en del får posta det och andra inte (=jag som fick livslång varning för just det)

xanathaar 2014-03-10 16:08

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 325955)
Den intervjun Michael65 postade, var SS material och förbjudet att posta här, märkligt en del får posta det och andra inte (=jag som fick livslång varning för just det)

Det är förvisso sant. Men just den intervjun skickades ut gratis med nyhetsbrevet. Så då är det väl inte riktigt samma sak.
.

Kyodai 2014-03-12 14:07

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 325955)

Kära Helga - SS material förbjudet att posta och livslånga varningar, låter

märkligt likt Tyskland för sisådär 75 år sedan. Tillhör du inte partiet?? :innocent:

Lindvallen 2014-03-12 20:14

GRATTIS VARULV

alle 2014-03-12 20:30

Grattis! :)

sirlarsson 2014-03-12 20:39

Helvete vad fin han är denna hästen.

mrgump 2014-03-12 21:03

Grattis. Rekordsänkte sig med, tur att han gick det där snabbjobbet så att han kom i full form direkt.

Oblix 2014-03-12 22:42

Grattis varulv m.m

varulv 2014-03-12 22:58

Tack! Full form är han absolut inte i än. 14.1 tussarna kvar, fulla linor. Blir bra detta! ;)

Olsson43 2014-03-12 23:02

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 326726)
Tack! Full form är han absolut inte i än. 14.1 tussarna kvar, fulla linor. Blir bra detta! ;)

Grattis!Så fin han var!:hattenav:

LudvigB 2014-11-26 03:55

Bör vara dags att komma ut efter skadan nu va? :KO:

varulv 2014-12-02 02:58

Citat:

Ursprungligen postat av LudvigB (Inlägg 386522)
Bör vara dags att komma ut efter skadan nu va? :KO:

Han var något låg i ett blodvärde från prover som togs i tisdags. Detsamma gäller Ryan Kronos. Reijo har ju haft lite infektioner och mina blev drabbade också. Nytt blod tas idag (tis) och är värdena normala så anmäls det till start nästa vecka.

Jag har varit och hälsat på honom flera ggr och han ser verkligen smällfin ut i kroppen, Reijo är ruskigt nöjd med honom i träningen också. Jag tror att skadan (vilan) hur konstigt det än må låta faktiskt har gjort honom gott. Det är heller inte helt otänkbart att hästen länge har haft ont i framhovarna, därav hans aktion. Reijo tycker att han är klockren i aktionen i träning. Hur som helst, det är nära till start och det ska bli otroligt skönt att få se honom på ovalen igen!

P.s. Är proverna normala på Ryan så anmäls han också till start nästa vecka.. Har hittat lämpliga lopp 11-13/12.