![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Online D'Amour vinner väl nu.
|
Citat:
Ja, jag kanske inte följde hästen ände in i mål, följde ju slutstriden - du har nog rätt... :) |
Minna! Får jag fem rätt bjuder jag på huvudvärkstabletter imon:drunk:
|
Citat:
|
Citat:
Gav fel, ge mina sharps till linfre - äras den som äras bör, eller hur... :evilgrin39: |
DD-1: 3,4
DD-2: 10 |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-03-19 Bana: Solvalla, omg. 22 Lopp: 3 Spelform: Tvilling Hästar: 5, 11 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: CD68 A46E 6047 9201 |
Kul med tvilling på Crowne och O'Malleys............... Visserligen bara 50 kronor men ändå!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Neeeeejjjj, Nybrink tror på Jeepster - jag vill makulera!!!!
:sad44: |
Tredje spiken inne och nu kommer fjärde - Dreams Take Time. Körde en rak DD också på 3-12.
|
Hinner inte få iväg ett spel idag, allt hinner stänga.
Men hittills så har jag bara sparat pengar :lol: |
Nu får man i alla fall titta på fin sport i DD-1. :cheers:
|
Citat:
|
Måste fan prova face vinnare till 6 gånger.
|
Citat:
Dreams Take Time mot Jeepster känns klar.... |
Intressant att Roger Wallman gett avslag på Sandra Volo hela dagen och nu känns hon fantastiskt och klart bättre än förra året.
|
Citat:
Aj då så illa ;) |
Tar rygg på dig dzeno med en rak dubbel..
3 - 10 |
Spännande, dzeno...! Lycka, till!!! Håller tummarna!
:yes: |
Citat:
:cheers: |
Spikar Mr Looba Lobba 4% och BWT Firealarm 5% på v65an. Kan bli svårt att nå 6 rätt.:holms:
|
håller tummarna nu ...
|
1 kvar dzeno
|
Citat:
Som sagt skor på nu. Förvånade? |
Såg någon Photo Princess? Snacka om tröttsam styrning. Vilken spänst över upploppet.
|
GÖTT! Andra spiken inne:rolleyes:
|
Photo Princess - Oj, oj, oj!!!
|
Kom igen Pelikanen
|
Fem sjuor om någon av 2,3,6,7,8,9,10 eller 12 vinner sista. Trist att åka på att de körde bort mina fina skrällar i femte loppet, då jag inte hade Crowne med. Hoppas på 12:an så raka DD:n sitter i alla fall.
|
Ibland är det fan inte rättvisst.
6 A-hästar, 4 första rankade, 2 andra rankade, båda spikarna inne. Men spricker på 7 hästar Ingen som kan säga att det är lätt med trav:lol: |
Nu jobbar vi in 10 eller 12
|
Citat:
|
klart att vi alla hoppas för nr 10 så dzeno sätter den! inget annat gäller!
|
Citat:
|