![]() |
v64 ÅBY
Hoppas vi har tur på vår sidan idag....Spik Mr Pellegrino...
nu kör vi :) |
Citat:
|
Citat:
Priscilla Spin som är duktig spurtare |
snälla hjälp med monte..nån som kan den ski......... vilka ska man ta där? tacksam
|
Citat:
|
Jag har alltid spikat favoriten när det är monte då jag inte vet ett skit om det men har aldrig åkt på den spiken när jag spelat:)
Men 3-4-7-10 som sommaren sa är nog ett säkrare kort idag, dålig favorit enligt mitt tycke:) |
nej, fel tråd
|
Blir spik på Polo för mig bra spår nu.
|
vågar man chansspika stricker eller ska man ta 1 också...
|
Blev samma spikar som ni hade..dado och trance_error
1: 4 2: 4,6,9 3: 3,4,7,10 4: 2,5,10,11 5: 2 6: 1,2,4,10 |
Citat:
|
Citat:
|
:omfg:
|
Citat:
|
Rydens Haro! Minns när den vann ffg bfro och sänkte rekordet med tre sekunder!
Vann med minst 60 meter! Hur går den idag, någon som läst/hört? |
Rydens Haro
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
Mindre bra på andrahands favoriten, Janne tycker den ska rankas trea i loppet och tror inte den vinner idag. Ska dessutom gå med tung balans idag, mot bfro senast, kommer ha PG-beslag fram, för i och med 2640 m så sparar dom fötterna. Behöver ett eller två lopp till siar Janne, ska tävla sig i form. |
Ska iväg ikväll så jag kör ett litet tidigt jackpot-system.
1) Spik 4 2) 6,9 3) Spik 7 4) 2,4,5,8,10,11 5) Spik 6 6) 1,2,3,4,9,10,12 |
Citat:
Tackar för infon om 3 Poison C, var inne på att ev chansspika den annars, då jag anser att Åsa är klassen bättre än de andra ryttarna. |
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=85V0P...2x4exPcusdCPeQ |
Harpos Rockybalboa kan vara en chans spik
|
|
vill man inte spika Mr Pelligrino i avd 1,tycker jag att Oberon F.H är bortglömd,vinner inte så ofta men går ganska jämt och bra,någon som har någon info om den.
|
chansar på att lufti får leda runt om, han har bra statistik att vinna med favoriter iår
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-03-20 Bana: Åby Spelform: V64, omg. 55 Avd Ordinarie hästar 1 2, 4, 5, 8 2 6, 9 3 7 Palermo Tårs* 4 2 Kissmeonceagain 5 2 Polo 6 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12 Vadet gäller startnummer 80 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 80,00 kr |
Citat:
|
Känns som Jackpot till imorgon, inget utdelning på 4 rätt ikväll.
FYRA streckfavoriter inleder nog omgången... Frågan är bara om man ska spela en flerbong eller avstå. |
Varför ens spekulera i förlust för Pellegrino, visst stor favorit, men ibland får man svälja det. Se det som så att många garderar i första bara "för att vara med".
Vinst V75 näst senast, mycket bra även sist. Bäst form i loppet, bäst läge, går ner i klass då detta inte är hästar av V75-kaliber. Nä sluta trolla, spika & koncentrera er på att lösa resterande 5 lopp ist, vilket är faan så svårt :) |
Citat:
vad tycker du om 6 och 8 i lopp 4 plus dina... Nja, nr:6 gör årsdebut och nr:8 har fjärdespåret på volt, Dock ensam då nr:7 är struken. Så kommer även att ta med Lady Beyonce, Då hon startat i år.. Äää tar med båda dina förslag dado, Då det är ett Stolopp. :) Är annars inne på att Revenge Alone vinner |
Goop om sina hästar
8 Lady Beyonce (V64-4) tränar bra men står tufft inne. 4 Pine Katrina (V64-4, Chris Trotter kör) tränar också bra. Löper hon upp till hur hon tränar kan hon vinna. |
Citat:
|
Just nu är Rare Wise As anmäld ffg bfro (i Sverige iaf), det skulle kunna ge en fin extra växel på den.
Intressant! |
"Bara joggade i kvalet"
Inför V64. Mölndal och Åbytravet står som värd för kvällens V64-tävlingar. En av favoriterna i omgången, 5 Rydens Haro (V64-2) kommer närmast från tre galopper och kval. Rydens Haro tog tre raka segrar i höstas, men efter det började strulet. Hästen galopperade i tre raka starter och han blev tvungen att kvala. – Det visade sig att hästen hade en muskelsträckning i vänster framben och det har tagit lång tid innan det blivit riktigt bra. Nu i kvalet kändes det däremot väldigt fint och han bara joggade kvaltiden 1.16,1/2140 meter, säger Mikko Aho. Du har flyttat från Göteborg till Halmstad – hur har stallbytet gått? – Jag har varit i Halmstad i ett halvår ungefär och det är väldigt fint här nere. Fantastiska träningsförhållanden och det märks på hästarna att de trivs och de känns starka i träningen. Det kan ta ett tag innan man får riktiga effekten, men jag hoppas den infinner sig inom kort. Hur ska formen vara på Rydens Haro inför kvällens start? – Med tanke på att vi har kunnat träna hela tiden är jag övertygad om att formen ska vara bra direkt. Hästen är väldigt ärlig och vill kanske till och med för mycket ibland, men fart och kunnande för klassen har han så det räcker. Vad blir det för upplägg? – Jag kommer ladda från start och min häst är startsnabb så förhoppningsvis kommer vi till ledningen. Han går bra från alla positioner och är oöm, men det är kortaste vägen till mål. Vad tror du om chansen? – Jag måste tro på fin chans, även om man nog inte ska lita på honom till hundra procent. Vi kör med samma balans som i kvalet, skor runt om, vilket är optimalt för dagen då han besvärats av en hovspricka. Dennis Engelbo, Fackredaktör /Rondens närupplaga |
Den här Bono boko. Är det den kusen som för nåt år sen spöade Perfect toll?
|
Citat:
|
Citat:
Perfekt inne i loppet, bara ston emot, hoppas aktionen flyter bättre bfro än med skor. Så klart det kan bli tok med men värd ett streck. Hade haft med den även med skor. |
Citat:
|
Bono Boko
Citat:
|
Citat:
|