![]() |
Citat:
Tror vulcanen vinner ändå om den håller upp spets o det inte kostar allt för mycket. |
plumma kan inte du komma med lite info istället med att haka på folk?
|
Vulcan brick är totalt chanslös. Den kan inte hålla spets. Hamnar i bästa fall 3e inv.
Har prövat distansen 12 gånger och aldrig vunnit... Vet fan inte vart du hittat det draget. |
Citat:
Den är rätt så startsnabb och gjorde fint lopp senast, 2 lopp i kroppen efter vila. Självklart kan favoriten vinna, men vill spika favoriter? inte jag. |
I min värd sitter Disney tooma i spets in i första sväng. Chans spik!
|
Noterade att Stig H spikade 4 Aperfectyankee på sitt system...
|
http://minfil.org/L6a5fcb6bb/CpWz_008.png
Slänger in ett tidigt mini-system så här på morgonkvisten. Blir väl ett lite större framåt kvällen med. Avd 1. Har svårt att se Olle ratta en häst först över mållinjen idag. Spiken borde ha goda segerchanser från ett bra läge. Avd 2. UTG på 2 och 3. Tar med alla bakom då det är många fina hästar som är lågt streckade där bakom. Är personligen inte särskilt imponerad av Ponzio. Avd 3. Working klar förstahäst för mig. Tar även med Unique som är rejäl och avslutar bra med tidig lucka. Avd 4. Här är det bara jobba in en skräll. UTG på Angelo Am. Avd 5. Låt er inte luras av galopperna i raden, det är formtopp på hästen! Avd 6. Tvungen att gå kort här. Inte helt övertygad, men bästa vinstchansen i loppet ska det vara. Avd 7. Nimbus spetsar och släpper till Ludde? Därefter ska låset sitta 8/10 ggr? Avd 8. Två hästar som sticker ut kapacitetsmässigt + en enorm nästagångare. |
Citat:
|
–M.T.Harmony(3) är egentligen inte
osäker, men har haft lite problem med munnen på sistone och därför galopperat. Nu har vi varit hos tandläkaren med henne och fixat en del grejer som gör att jag tror på felfritt lopp den här gången. Inga ändringar är aktuella och förutsätt - ningarna ser ganska passande ut, säger Peter Untersteiner. |
Citat:
Men 2140 brukar vara jobbigt för jänkarna i början |
(CC) betyder att det inte är bestämt balans än eller? Nån som vet hur det är med Whats you limit? Den verkade ju gå riktigt bra barfota förra gången. Avd 4
EDIT! Precis när jag skrivit kom informationen, barfota fram |
Citat:
|
|
Köpte ett Andelspel
:innocent: Avd 1: 2,4,7,12 Avd 2: 2 Ponziopilato Stra Avd 3: 3 Aroma Grim Avd 4: 1,4,5,6,12 Avd 5: 3,4,5,7 Avd 6: 3,7,10 Avd 7: 1,2,3,6 Avd 8: 5,9 |
Sätter dem på skor på Headhunter? Någon som vet;) Ut i skogen hörs ett rop! OLLE GOOP!
|