![]() |
Grattis Varulv, dina bravader vid målgången har kommenterats detaljerat i liven! :-)
|
"Håll i Jimmy!!" Haha grattis ! :) mycket fin häst när han håller ihop travet :cheers:
|
Citat:
Mycket synd man inte fick se det eller höra intervju med ägaren. Mer sånt, äkta glädje, ska dom visa från sporten! Grattis till segern! |
Satan så jävla rikskassa Spelvärde.se är på att hitta spikar. 0 spikar inne på V75 på tre veckor.
|
Citat:
|
Får man säga ett stort GRATTIS till Jimmy. Höll Bearhawaii i trav. Bra tempobedömning. Körde i rätt ögonblick. Inga störande åthävor på upploppet (räknar inte in ägarens ylande).
Jag vill särskilt berömma Jimmy, eftersom han fått utstå en del tvivel på denna sida i veckan.:claps:Jimmy är också hästens skötare.:claps: Grattis till ägaren. Du har ett stort hjärta - och är värd denna fina häst!:hattenav: |
Citat:
Hehe, "Spelvärde"... :skamsen: |
Citat:
|
Nämen, blev det omstart? Vad i helvete... Nu blev jag överraskad!
:idiot: |
Citat:
|
Citat:
ska vi gissa på en 2-3 omstarter till kanske?? |
Kanske var nån som råka trampa snett..
|
Spets, spets, spets och spets. Bara lärlingloppet där inte spetshästen vunnit och det kan man skylla 11,3 första varvet på. Äre bara spets och slut på Jeepster nu med då?
|
Har en känsla av att Ponziopilato Stra håller ledningen i nästa och sedan bara vinner.
|
gick av på v75 i förra loppet...spik cutting. då får man ta till de "roliga" spelen :)
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-04-12 Bana: Eskilstuna, omg. 11 Lopp: 9 Spelform: Plats Hästar: 9 Lightning Lohr Vadet gäller startnummer 1 x 300,00 kr Totalt: 300,00 kr |
Satte sista kronorna på dessa spel :)
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-04-12 Bana: Eskilstuna, omg. 11 Lopp: 9 Spelform: Vinnare Hästar: 2 Conrads Elsa Vadet gäller startnummer 1 x 30,00 kr Totalt: 30,00 kr Kvittonummer: Registrerat spel Datum: Lördag 2014-04-12 Bana: Eskilstuna, omg. 11 Lopp: 9 Spelform: Tvilling Hästar: 2, 7 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 10,00 kr Totalt: 10,00 kr Kvittonummer: visst liten insats men skönt att bygga upp kontot lite :) |
Fulsprit;)
|
Citat:
|
Citat:
Tack alla för gratulationerna! Nu vilar vi lite och återkommer till Kunga-kvalen :) |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-04-12 Bana: Eskilstuna Spelform: Dagens Dubbel, omg. 203 Avd Ordinarie hästar 1 3, 10 2 5, 11 Vadet gäller startnummer 4 x 50,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: |
Citat:
Hehe! Blir en chansDD idag - håll till godo... Registrerat spel Datum: Lördag 2014-04-12 Bana: Eskilstuna Spelform: Dagens Dubbel, omg. 203 Avd Ordinarie hästar 1 3, 6 2 4, 9 Vadet gäller startnummer 4 x 50,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-04-12 Bana: Eskilstuna Spelform: Dagens Dubbel, omg. 203 Avd Ordinarie hästar 1 4 Jeepster 2 10 Archangel Am Vadet gäller startnummer 1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr en mörk dag men lägger in ett lir :drunk: |
Citat:
|
Det får bli en platsraket i de två sista avd, 5 KLM Buymethemoon och 6 Arn Hammering
|
Dagens Dubbel
10 - 10 100:- Hultman tror mycket på sin Sandra och Ludde är vass på lång. Denna måste bara sitta? :) |
DD - 1: 2
DD - 2: 5,10 |
Blir en hundring på
1 3,4,5,6,10,11,12 |
f-n att castro boko skulle galoppera i slutkurvan
|
Fan!
|
TRAILING EDGE - tala om nästagångare! Sopan Goop!!!
|
En riktigt konstig omgång är det med mycket galopper och omstarter
|
Favorit på V75 ena omgången... 4% och bortglömd den andra... :whistling:
|
Citat:
|
kan ju hoppas att man lyckas pricka rätt även i andra avd
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-04-12 Bana: Eskilstuna Spelform: Dagens Dubbel, omg. 203 Avd Ordinarie hästar 1 5 K.L.M.Buymethemoon* 2 5, 9, 10 Vadet gäller startnummer 3 x 40,00 kr Totalt: 120,00 kr |
Fyfan va bitter man är nu.... Visst ludde vinner kanske inte sista men endå...Tar inte med claes på 3. Får 2an ströken och då 12 in pga starterna innan uppehållet. Andra vet alla va som hände.... tror de ger 6-7 hundra tusen med ludde.. Aja nya tag nästa vecka!
|
Citat:
Jag har 30 kr på 5-12... Kan vi få dött lopp på 9/12 nu då för helt ok smet! ;) |
Eftersom jag brukar pricka in första DD men alltid spricker i andra oavsett vilka kusar jag har kan jag tyvärr meddela att varken 4,5 eller 10 vinnare sista.. :rolleyes: :D
Lustig omgång snacka om att man gör det svårare än det är :p |
2,90 på Maverick Man som är streckad på 37% på V75. Snacka om fyndodds pga att det är sista avdelningen :)
|
Citat:
|