![]() |
V64 mantorp snackis
Spik på Eriks Sloppy Joe
Spik på Magnus kanon Fossens Bonus Draget Greby Anna Lycka till i kväll Själv blir det Hockey 1. 1,2,4,7,8 2. 3 3. 8 (12) 4. 6,11,13,14 5. 6 (5) 6. 6,12,13,14 |
oj oj Digital Ink mot Mosaique Face ... Ska vi spika Digital..spikar också Fossens Bonus...draget kanske Cool Style...
|
fossens struken och loppet vidöppet. Inte säker på att digital ink vinner heller. Kan bli en bra peng ikväll.
|
hur bra är Support Justice?? nån med info om hästen...både 4 och 8 strukna i tredje ,Örjan vinner detta...
|
Citat:
Han är långsam ut, ser ut att ha svårt att gå med i höga tempon, men håller sitt 12 tempo hela vägen in i mål. En häst som garanterat är gynnad av överpace då han går ända in i mål. Har alltså sin bästa bit sista 100, speciellt om de andra är trötta. |
Citat:
|
Citat:
Ett av de bästa femåringslopp som någonsin körts, med 2 världsstjärnor i loppet. |
Enligt en intervju för 1,5 vecka sedan så sa Rejo att Lindys Jersey Boy är den häst han tror mest på i år!!! Rejo har som sagt Formula One i stallet också!!! Intressant start ikväll. Dåligt spår o årsdebut o bra motstånd med Digital Ink i spetsen. Värd att kolla på.
|
Citat:
Som DIGITAL INK såg ut sist oj oj.. körs det för vinst blir det vinst men dessa lopp är ju alltid luriga, 30000 i första liksom och den är ju galet stor. "Skatt" spiken idag är SIMB RUBY |
150k i första e det..spikar she Loves you idag.
|
Citat:
|
Citat:
Gör så! |
Citat:
Den mest intressanta hästen för mig är Magic Tonight. |
Citat:
Din Final Jam lättas idag från järnskor till ffg bfro. Dalborg upp ffg måste ju ses som en rejäl kuskförstärkning. Låter jäkligt uppåt efter strykningarna och redo för 1.13 tid sägs det. (ingen jänkarvagn planerad) |
Vilket sanslöst lopp Mantorp har ikväll. Bättre än dom flesta V75 loppen.
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
Sen kan man absolut bestämma sig för att bara kolla på bra travsport! :) :cheers: |
Jag måste spela för att följa travet, men idag ska jag bara njuta av superloppet om det inte kommer något fantastiskt plats eller vinnarspel på loppet :)
Digital INK tror jag bara vinner detta men oddset känns lågt. |
Man får spika digital ink och bara njuta helt enkelt :)
Final Jam ville jag spika redan före 8an blev struken, men det gör inte så mycket då 12an får alla strecken på den som var inne... så Final Jam är en helt ok spik ändå! Lätt omgång, lär inte ge mycket, kanske man borde göra en x25 rad lr ngt..? =) |
Avd 2 känns helt omöjligt.. svårt att sätta dom emot varandra!
Rätt många med riktigt härliga stammar! |
Galloprisk Final Jam?
Har ju hoppat 40%-50% av sina starter. |
Vad jag ser så har den mest hoppat i volt, verkar bättre bakom bil
|
Citat:
|
Mosaique Face skor runt om. Den första det anmälts balans på. Inte alls optimalt. Gick barfota runt om både vid derby och europaderbyvinsten. En indikation på att det inte är maxat där i alla fall till kvällens lopp.
|
Avd 3.. Var först inne på att spika Simb Ruby.. men det där innerspåren är inte så bra för henne.. tror björn sitter bättre placerad och på de sättet vinner han loppet?
De känns som det står mellan dom på tillägg? Alla där fram känns helt ur usla.. DOCK så är det ett kort upplopp på Mantorp, men det känns som att det är en sådan enorm klasskillnad? |
Citat:
|
Citat:
Trav kan inte bli bättre än såhär. Enda som kunde varit bättre hade varit lite senare på säsongen när alla har toppform. |
Citat:
Ett mycket bra lopp.. men man vet aldrig vad framtiden har! Jubileumspokalen kanske? :) |
Stonas sprinterbatalj är en helskum prop.
2 miljoner mer intjänat och 20m tillägg ??? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Däremot kommer alla vara i toppform. Vi får se om de hittar 2 som vunnit 4 millar, 2 med 3 millar, 2 med 2 millar tom 4a åringssäsongen. Men halva det här gänget är väl med där. |
Krossar inte Junior Troy dessa från dödens?
|
hej ingen som har tt? tusen tack
|
Registrerat spel
Datum: Måndag 2014-04-07 Bana: Mantorp Spelform: V64, omg. 68 Avd Ordinarie hästar 1 8 Junior Troy 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 3 7 Örbäckens Fiona 4 11 Simb Ruby 5 6 Digital Ink 6 6 Rakas Vadet gäller startnummer 8 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 8,00 kr |
Jag brukar aldrig gilla "multibong" men hade inte tänkt spela idag. Det är ju alltid kul att vara med när man ska titta :)
Registrerat spel Datum: Måndag 2014-04-07 Bana: Mantorp Spelform: V64, omg. 68 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 8 Junior Troy (2, 7) 2 1, 2, 3, 6 (4, 8) 3 5 Final Jam (12, 1) 4 11 Simb Ruby (13, 14) 5 6 Digital Ink (8, 1) 6 4, 6, 7, 13 (10, 12) Vadet gäller startnummer 16 rader x 5 x 1,00 kr Totalt: 80,00 kr |
Tino Ärlings fru härskar i bakgrunden vid Anders S intervju :)
|
Buzz Mearas har stor chans att vinna oavsett om han håller upp ledningen eller inte.
|
Registrerat spel
Datum: Måndag 2014-04-07 Bana: Mantorp Spelform: V64, omg. 68 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 2, 8, 9 (11) 2 1, 2, 3, 4, 5, 6 (8) 3 5 Final Jam (1) 4 11, 13, 14, 15 (12) 5 1 Magic Tonight (8) 6 4 Vikens Man (7) Vadet gäller startnummer 96 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 96,00 kr |