![]() |
Citat:
|
Utility Bus står det ska gå med skor runt om, stämmer det?
Likaså med Vendi? |
Citat:
|
Citat:
|
Faaaaaaan Peking ankan ströken...
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2014-04-20 Bana: Romme Spelform: V75, omg. 17 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3 B.B.S.Sugarlight* (2, 1) 2 1, 2, 4, 5, 8, 9 (10, 3) 3 8 On Track Piraten (7, 2) 4 1, 4, 10 (7, 2) 5 2, 4, 7 (8, 1) 6 9 Utility Bus (8, 1) 7 1, 2, 4, 6, 9, 10, 12 (3, 7) Vadet gäller startnummer 378 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 189,00 kr Kvittonummer: EF0C E824 xxxx cccc |
Citat:
Jörgens 1a är också en rolig skräll ide i det loppet! ' |
Vad gäller V75-6 blir det rusning från start över sprinterdistans. Dvs ganska säkert överpace. 2 är stor favorit och Ulf kör mot spetsen från bästa spåret. 7 är blixtsnabb ut - Torbjörn viker sig inte. 8 ägare/tränare gastar "om inte Kim tar ledningen får han aldrig mer köra hästen". 4 med Ingves är heller inte oäven från start. De franska hästarna 1 och 3 kan jag inte.
Om 2 trasslar sig ut från vinnarhålet eller annat bra förlopp kan han vinna. 3 vinner lopp i parti och minut - kan jag inget om 4 kan vinna 6 distansen? 7 bra men viker sig nog på det långa upploppet 8 jätteskrik 9-årigt vinsnabbt sto möter hingstar/valacker - senaste V75 vinsten för över ett år sedan mot ston 9 jättetidig med Björn Goop får bra start i rygg på 2 10 ursäkta ni som tror på den - har inte visat form ännu i år 11 passande distans med stjärnkusk - bortlottad 12 superform med stjärnkusk Jag har streckat 2,8,9,12. Känner mig på intet sätt säker.:sweatdrop: |
Silver är riktigt roligt...Men asså vinner inte bara vendi? Kommer ihåg ett lopp där hon var streckad på 4 % och slog twigs tiffany genom att gasa så som jag inte sett förrut. Stenhård den där märren asså
|
Kommer gå i överljudsfart. Kanske t o m en lus som Chapeau kan bli intressant i dag. Brukar vara favorit mot sådant här gäng. Totalt tappad på strecken i dag.
|
Citat:
|
Citat:
Även om jag streckar Vendi tror jag att Utility Bus vinner. |
Går Vendi bfro?
|
Citat:
;) |
Citat:
|