Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Romme 20 April (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20113-v75-romme-20-april/)

mackpeter 2014-04-20 15:46

Kuskkatastrof.:ohmy: Fantomhäst! :clap:

doob 2014-04-20 15:47

Melander ger 20 meter från start, sitter kvar trots att han sa han skulle vara offensiv. Går för sent och får gå i fjärde och vinner på foto när han ska vinna med 20 meter med normal kusk.

Hatten av för hästen men Melander kan aldrig vinna Elitkampen! ALDRIG!

linfre 2014-04-20 15:48

Citat:

Ursprungligen postat av linfre (Inlägg 337048)
Fyfan, tror jag har haft marginalen med mig på ett målfoto genom alla år jag sysslat med trav. Helt otroligt :idiot:

Bara för att jag skrev det så satt självklart nästa lopp på målfoto :ful:

Flickepojken 2014-04-20 15:48

Men…Järvsö Rune då.

Skojar bara såklart! Nu tar vi nästa hehe :D

Rickart 2014-04-20 15:57

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 337051)
Finns 3 enkla anledningar till det.

1. Bättre läge - 7e spår mot 8e spår
2. Bättre kusk - Örjan har ännu inte vunnit med någon av sina 7 favoriter på V75 i år...
3. Bättre taktik - OTP körde för ledning, Venkatesh körde för dödens

En dåres försvarstal...

SuperFinnen 2014-04-20 15:59

Gunnar han måste diska sig själv,låta kuskar köra storloppen med Månprinssen,ska bli spännande o se när han börjar rycka skorna på hästen,

Sprite 2014-04-20 16:01

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 337066)
En dåres försvarstal...

Varför fortsätter denna otroligt negativa anda mot varandra i travdelen? Jag svarade på någons invändning varför jag spikade OTP men inte Venketesh och får skit av dig.

Och NÄR ska admin försöka sätta stopp för detta genom att ge väldigt korta avstängningar för sådant här redan innan det eskalerar och jag kallar honom för något han egentligen förtjänar?

trance_error 2014-04-20 16:04

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 336551)
Låser avd 3 på Traveling Man och Labero Broline.
Digital har ingen toppform än tror det som fäller, möter bättre hästar nu. Och On track får visa lite bättre takter här i sverige i år innan jag tror på honom, vann dock senast med Johny Takter men har ändå ingen känsla denna gång från spår 8.
Alltså ett chans lås på 2 och 4.

BBS Sugarlight spikas. Bra spår och bästa hästen.
Kan bli chansspik på Caramella från bra spår och ej så hårt streckad i dagsläget.

Synd att man låste på fel hästar i guld.

Sprite 2014-04-20 16:05

Citat:

Ursprungligen postat av MatsE (Inlägg 336473)
Nr 2 Caramella B.F i avd 5 känns som en spik just nu på strecken
Trodde den skulle bli ganska stor favorit

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 336850)
Var länge inne att spika b.b.s sugarlight och visst kan det bli att den vinner men skulle favoriten ha en sämre dag så lär många om inte 80% av lapparna hamna i papperskorgen. Vill man vinna mycket pengar får man inte spela som kollektivet utan man måste gå emot strömmen. i avd1 tror jag Constatisoldi kan vara lösningen, riktigt fin häst som bör vara långt framme här. Jepster får rygg ledaren som sämst? Amiralen är spurtstark.. avd2. Peter får revanch här istället med Drogba!? avd3 Öppet lopp. Travelling man kan rinna undan till ett glatt odds. avd4 Normalt vinner väl Månprinsen men innespåret på tillägg känns lurigt. Spets och slut för Hibogubben har vunnit 7 av 10 från spets och står riktigt bra inne! avd5. Alla eller en som det känns. Caramella b.f är riktigt bra och lär få en bra resa i den främmre träffen. Vi chansspikar! avd6. Vendi lär gasa med Kim, kommer att kosta. Quesy kommer att gynnas ++, i avd7 Reckless blir svårslagen från spets..

Systemet..

avd1. 1-2-3-10
avd2. 1-5-6-8-9
avd3. 2-4-7-8-10
avd4. 1-10
avd5. 2 Caramelle b.f
avd6. 2-8-12
avd7. 1-6-10-12
= 1200 kr

andelarna kostar 50 kr styck ni är varmt välkomna jag har två platser kvar...

Riktigt snyggt bägge två! :claps:

Flickepojken 2014-04-20 16:07

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 337068)
Varför fortsätter denna otroligt negativa anda mot varandra i travdelen? Jag svarade på någons invändning varför jag spikade OTP men inte Venketesh och får skit av dig.

Och NÄR ska admin försöka sätta stopp för detta genom att ge väldigt korta avstängningar för sådant här redan innan det eskalerar och jag kallar honom för något han egentligen förtjänar?

Instämmer. Töntigt onödig kommentar du fick :gun_bandana:

jazboy 2014-04-20 16:08

Någon som har en grym DD att bjuda på?

muumiin 2014-04-20 16:10

8-4

jazboy 2014-04-20 16:11

Redan lirad muumiin! =)

Gasellen 2014-04-20 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 337051)
Finns 3 enkla anledningar till det.

1. Bättre läge - 7e spår mot 8e spår
2. Bättre kusk - Örjan har ännu inte vunnit med någon av sina 7 favoriter på V75 i år...
3. Bättre taktik - OTP körde för ledning, Venkatesh körde för dödens

Jag tycker så här;
Både spår 7 och 8 är skitspår, spikar bara stridsvagnar som dagens Digital Ink eller riktigt startsnabba hästar från dessa lägen. Risken är annars för stor att hamna långt bak i fältet.

Takter och Kihlström är båda toppkuskar men Örjan är väl den vassaste?
Tror inte att årets V75-statistik har satt sig i huvudet.

Respekterar fö dina åsikter, såg att det var lite irritation nyss. :)

muumiin 2014-04-20 16:13

Joakim sandström Och tomas Dahlborg kommer nu ge info i våran nystartade travgrupp på facebook! Just nu 5 medlemmar med sandro som är påväg in. Börjar ta sig. Snyggt KLANKE är du sugen skicka PM!