![]() |
Precis samma som förra loppet i kameravinkeln
|
Helt otroligt vilken dålig kusk Gunnar Melander är!
|
Citat:
|
Så 10'an vann?
|
Fan att den hann fram.
|
Kuskkatastrof.:ohmy: Fantomhäst! :clap:
|
Melander ger 20 meter från start, sitter kvar trots att han sa han skulle vara offensiv. Går för sent och får gå i fjärde och vinner på foto när han ska vinna med 20 meter med normal kusk.
Hatten av för hästen men Melander kan aldrig vinna Elitkampen! ALDRIG! |
Citat:
|
Men…Järvsö Rune då.
Skojar bara såklart! Nu tar vi nästa hehe :D |
Citat:
|
Gunnar han måste diska sig själv,låta kuskar köra storloppen med Månprinssen,ska bli spännande o se när han börjar rycka skorna på hästen,
|
Citat:
Och NÄR ska admin försöka sätta stopp för detta genom att ge väldigt korta avstängningar för sådant här redan innan det eskalerar och jag kallar honom för något han egentligen förtjänar? |
Citat:
|
Citat:
Citat:
Riktigt snyggt bägge två! :claps: |
Citat:
|
Någon som har en grym DD att bjuda på?
|
8-4
|
Redan lirad muumiin! =)
|
Citat:
Både spår 7 och 8 är skitspår, spikar bara stridsvagnar som dagens Digital Ink eller riktigt startsnabba hästar från dessa lägen. Risken är annars för stor att hamna långt bak i fältet. Takter och Kihlström är båda toppkuskar men Örjan är väl den vassaste? Tror inte att årets V75-statistik har satt sig i huvudet. Respekterar fö dina åsikter, såg att det var lite irritation nyss. :) |
Joakim sandström Och tomas Dahlborg kommer nu ge info i våran nystartade travgrupp på facebook! Just nu 5 medlemmar med sandro som är påväg in. Börjar ta sig. Snyggt KLANKE är du sugen skicka PM!
|
DD1: 3
DD2: 4-10 |
Örjan är inte bättre än Johnny just nu, det kan du inte påstå efter hans styrningar den senaste veckan!
|
Spelar Vendi mot 3,9 med tror lite på AskÖ Q
|
11-4 rak DD ren chansning
|
Citat:
|
DD: Testar 2-1. Prey om den kommer till ledningen eller om Robban svarar ut Kims häst. Asterix ifall Peter lyckas ta sig ut. Lång distans så det kan bli en lucka.
|
Citat:
|
Citat:
|
Här är dubbeln
DDI) 9-12 DDII) 10-12 Odds ca 30 ggr Bra tvillingspel också. |
Bara mackulera....Raffe lirar Vendi..
|
Citat:
Jag tog även i beaktning att Venketesh hade 36% mot OTP 29%. Tror faktiskt inte att Venketesh hade vunnit sitt lopp mer än 1 gång på 10 med förutsättningar och kusktaktiken. OTP tror jag hade vunnit oftare än han förlorat om han hade hittat spetsen. |
Citat:
Han måste ha kört som Klaus Kern? Mitt åsikt grundar sig på hans styrningar i ett ngt längre perspektiv! |
Kolla Chapeau nu! =)
|
Citat:
|
Citat:
|
OPQC eller Random Shot så sitter dubbeln. Så sjukt bra Vendi var, tur jag inte tog med den.
Kan inte ens få 5 nu då jag låste detta på 2 o 9 fast jag var så sugen på att ta med Chapeau, valde Labero istället! |
11-2,4 på DDn iaf. klåpade mig på v75-systemet. har med den på mitt lilla men icke på det stora = IDIOT!
|
Citat:
Lägger dig på ignore nu, är allergisk mot dig. |
Citat:
|
Citat:
|