![]() |
Citat:
Tycker ändå lite synd om honom att han inte fick vinna försöket. Och jag gillar hans lita kaxiga stil, han sätter färg på travet. Sjukt kul när han rider in på den vita pållen också!! :claps: Ludde behövs! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Skall man kommentera det sportsliga något så konstaterar jag att "uttagningshästarna" Reven d'Amour och Truculent inte skämde ut sig. Den förstnämnde tog rent av pengar i finalen, om än på behörigt avstånd.
Hellre uttagningslopp än inbjudningar baserat på att ha imponerat i mediokra snabblopp på orten. Jänkarkuskar är säkert duktiga på att få fart på hästarna, men de behöver lära sig taktiken i Europa innan de hävdar sig här med hästar som inte är överlägsna. Fribiljetter för regerande mästare i all ära, men någon slags ribba borde man väl kunna sätta upp innan de blir inbjudna? Mycket måttfulla drivningar i Elitloppet, glädjer mig. Svenska kuskar på utländska hästar som tävlar i Sverige? Jag tror vi kommer få se mer av det, liksom att svenskarna sätter upp franska kuskar när svenska hästar tävlar i Frankrike. OK publiksiffra, det ryms inte så många fler om det skall vara roligt. |
Enormt imponerande Timoko
|
Congratulation for the show...very beatifull....un saluto dall'Italia...w sweden !!!:hattenav:
|
|
|
Citat:
|
Citat:
är det väl inte så jävla svårt att låta henne vara i fred? Hon kommer med massvis med matnyttig info i trådarna och du har hittills inte levererat någonting av värde. |
Citat:
http://www.stallzet.se Någonstans där bör du få mer info om hur du fixar tischan. :) |
Tack fyran.Ett mail är iväg skickat.
|