![]() |
Spikar
Citat:
|
Får se hur många rätt på den här, gissar på 4 :)
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-04-15 Bana: Axevalla Spelform: V64, omg. 74 Avd Ordinarie hästar 1 5 Emil Tuffing 2 2 Nissan Broline 3 7 Ottens Fighter 4 13 Yamani Hornline 5 9 The Editor 6 3 Nagini Vadet gäller startnummer 1 rad x 1 x 1,00 kr Totalt: 1,00 kr |
Peter Untersteiner...
Går bra för mannen med flest hästar i träning idag i Sverige, grattis till fin seger!
Snacka om att ha klart för sig om vinstchansen idag, nya Åke? http://piclair.com/data/zqggu.jpg :cheers: |
Testar en V4a ikväll med då..
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-04-15 Bana: Axevalla, omg. 9 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 7 Ottens Fighter 2 2, 11, 13, 15 3 3, 4, 8, 9, 10 4 3, 6, 9 Vadet gäller startnummer 60 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 120,00 kr |
Unter och Flemming, inte konstigt det var uppåt på gubbsen ;)
:cheers: |
Citat:
|
Värt att testa en dubbel med 3-10 mot Gosab Blues?
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2014-04-15 Bana: Axevalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 209 Avd Ordinarie hästar 1 8 Simb Ruby 2 9 Pampas S.I.R. Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr |
Citat:
Jag har lika stor respekt jag för Flemming ;) Både i nästa och resten, även Peter. |
Jag går o väntar på att good speed ska visa klassen igen. hästen är ju riktigt bra faktiskt. bortglömd här o jag provar en liten slant på både vinnare o plats. den står för högt helt enkelt
|
känns som yamani är en häst som kan behöva nåt lopp i kroppen, men det är klart fleming kan träna häst:)
|
Vilket jävla lopp Quite windy gör !!
|
Goop måste ju ha en liten down period just nu, förr vann han ju hela tiden typ, Men jag kan ha fel.
|
dunderskräll! good speed är inte sitt gamla jag dock
|
Citat:
|
någon som vet värmningar dd1 en har studsat fram enligt tt
|
Citat:
|
Var stensäker på mazerinen när Yamani hoppa, men det vart inte lika bra som vanligt. Hästar är inte maskiner!
|
Citat:
:cheers: |
Yamani Hornline gik godt nok i galop , men tycker han ser bedre ud end nogensinde før.
|
Jävla skit, att man alltid åker dit på målfoto eller första reserv
Axevalla 74 2014-04-15 V64 Avd Ordinarie Reserver 1) 1 2 3 5 9 11 2) 2 7 3) 3 4) 2 11 13 15 5) 1 3 4 8 9 10 6) 3 288 rader * 1 * 1,00 kr = 288,00 kr |
Citat:
|
Citat:
|
Flickepojken, du är en skön lirare, hur gammal är du?
|
Rak dubbel 3-8 200 kr
|
dd. 1,9 mot nagini svanen verkar sugen
|
Citat:
Jag är inte så liten som jag låter att vara, utan 28 :cheers: |
vem vann? sitte rpå luren.
4? |
2 sejrer flemming har smidt væk med galop
|
vilken form den har simb ruby, han vinner åkandes i rena fleming stilen:) the editor riktigt på gång också
|
Ordentlig nästagångare den Yamani nu! Verkar lite speedigare nu än hos Fajersson och det ska inte lastas hästen att den hoppade där, det hade många hästar gjort i det läget. Känner på mig att den är stabilare nu jämfört med tidigare trots två raka gungor för Flemming.
Livi Edvards, har lirat den hundra gånger men Jonsson kör ju alltid försent. Inte idag (varken lirat eller körs för sent alltså :whoco5: |
Tycker det borde finnas innerspår på alla banor där kuskarna kan ta ner galopperande hästar som t.ex. nu med Jumble Ås.
|
Citat:
Japp, instämmer! Lade in hela Flemmings intervju i NG. http://piclair.com/data/3n61q.jpg |
Citat:
|
Sådärja, Dalborgeffekten!!!!!!!!
4,7 liten insats 3 stoooooor insats |
Citat:
|
OJ, 282 ggr jobba in Gosab nu!!
|
Citat:
själv sitter jag med 40 kr mot Peter U! :) |
Såg ni detta? Johan Untersteiner
Efter många år som anställd försteman hos Roger Walmann kommer Johan nu att etablera en egen träningsrörelse med bas på Kari Lähdekorpis tidigare träningscamp i Holm (cirka tio minuters bilväg till HalmstadTravet).
http://www.halmstadtravet.com/sv/nyh...sig-i-halmstad |
Citat:
|