![]() |
Ser ut att bli lite jobbigt inför lördagen då man bara hittar ett på förhand spikförslag i Olympic Kronos i 6:e.
Kommer behöva en spik till att bygga det reducerade kring. Första avdelningen borde väl stå mellan Youana och Sahara Fairytale, köra ett lås på de två och kanske även slänga in Stylish Hanover som outsider. Med tanke på Pedro Bi´s galopp från innerspår på Momarken så funderar jag på om det eventuellt kan bli tal om samma sak nu på Åby, hur mycket vågar man ladda där från start? Spika Alec Hornline kanske? hmm blir att fortsätta fundera där Olympiafinalen känns svårlöst.. är väl en 5-6 hästar som kan vinna men tror lite på Brad de Veluwe blir till att strecka många här Avd 4,5 och 7 blir det till att läsa på mera om och kika mera på efter att man lagt barnen... |
Citat:
|
Citat:
MEN man har ju haft fel förr:drunk: |
Citat:
|
Citat:
Sahara har ju inte sett dålig ut heller precis men med kolgini i loppet så kanske det öppnar upp för en tredje tyvärr.. |
Hittade.........
|
MR Picolit är stenklar! Spets och släpp till finnen. Sen får albanen och finnen köra mot varann. Sen dånar Jorma förbi på OS.
|
ja banta bort lite streckfavoriter alla behöver du inte ha med så blir det lite billigare tex avd 5 å 7
|
mr Pellegrino krossar alla bombar till ledningen sen är det klart nr 4 i sista avd
|
Nya Ghostvagnen gör entré på V75.
Om fortsättningen blir succé, fiasko eller något mittemellan får framtiden utvisa, men den som vill spana in den nya ”snacksulkyn” bör förutom nämnda kuskar även följa Årjängsamatören Niclas Benzon på tävlingsbanorna de närmaste veckorna. Och på lördag blir det med all sannolikhet premiär på V75. – Jag skulle tro att både 9 Kincannon Hanover (V75-4) och 4 Democrat (V75-6) får tävla i den, säger Marcus Melander medan Björn Goop svävar lite mer på målet: – Jag tar med den till Åby, men de flesta av mina egna hästar har för dåliga startspår för att det ska kännas lönt och i övriga fall får tränarna bestämma. Den som ligger närmast till hands att få testa är 7 Bono Boko (V75-2). http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18774969.ab |
Citat:
|
Citat:
"– Tanken var att Magic Tonight skulle bli den första hästen jag körde i Ghost, men leveransen blev försenad. Det kanske var tur, en sådan start hade nog varit för bra." Tillägg! Där kom första segern i Sverige med Ghostvagn - Integrated med Melander. 14%, kanonspik :) Fungerar ju utmärkt i voltstart med. Var ju mycket med Johan om vagnen idag på V65-sändningen. |
Kollar man sätt till statistiken sedan 2010-2013 så har enbart hästar från spåren 1-8 vunnit Guld på just Åby, troligen söker Peter sargen med Harry och kör på chans. Noras Bean är mest gynnad om det blir tempo i loppet och Ludde lär säkert hålla ett jämnt och högt tempo för att göra det extra surt för hästarna 9 samt 10. Nån tyckte det var dålig klass på årets upplaga. Men man börjar ju undra, när en häst som blev 3:a i Prix d'Amerique och sedan 4:a i Prix d'France (efter en 1.03.9 öppning) tillhör loppets minst streckade??. (Yaharra boko) Då måste ju konkurrensen vara enorm!!
|
Blir inte twigs voici väldigt bortglömd i avd 1? Om nu youana är den klara spetshästen borde ju TV vara den klara rygg ledar hästen? Tar rygg på 1 i starten och sitter limmad till OS? Lite körning mellan 1 och 3 och skrällen är ett faktum...
|
Citat:
|