Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Mantorp 27 April (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20264-v64-mantorp-27-april/)

AndyMart 2014-04-26 21:07

V64 Mantorp 27 April

Ser ganska intressant ut på förhand.

Min favorit Satisfied La Marc går ut i V64-1, men denna gång blir det tyvärr spik emot då jag tror Mellby Amiral är för bra.

Verymuchkiss Karsk överstreckad som vanligt, dagens avslag för sjuttiåttonde gången.

dado 2014-04-26 21:15

vilket av redens hästar ska vi spika? helges favorit häst i avd1?

AndyMart 2014-04-26 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 338346)
vilket av redens hästar ska vi spika? helges favorit häst i avd1?

Är väl bara Sorbet som kan vara ett spikförslag, den kommer inte ens behöva vara bra för att vinna det. Alla lägger sig på rygg när han kommer och sen radar de upp sig. I sista sväng stickar han och loppet är över.

V54a nu och eftersom Mellby Amiral också vinner är det V4 imorgon. :D

allaballakaitoz 2014-04-27 09:23

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 338347)
Är väl bara Sorbet som kan vara ett spikförslag, den kommer inte ens behöva vara bra för att vinna det. Alla lägger sig på rygg när han kommer och sen radar de upp sig. I sista sväng stickar han och loppet är över.

V54a nu och eftersom Mellby Amiral också vinner är det V4 imorgon. :D

Ja vi får väl se

Helge 2014-04-27 10:22

Citat:

Ursprungligen postat av allaballakaitoz (Inlägg 338368)
Ja vi får väl se

Per tror på jättechans med dig idag. ;) Blir bfro ffg på länge.

Lycka till!

AndyMart 2014-04-27 10:26

Mina spikar idag blir som sagt Sorbet och Mellby Amiral.

Har några drag i loppen, Jartinec i andra och Dream Of Golf i fjärde som båda blir bortglömda. Tror sista står mellan Rocket Man och Prince Orlando, två fina hästar!

Vet någon om Sponsor är startsnabb?

capone 2014-04-27 10:27

Vad tror vi om spika Indian Nalan är det en sund spik

allaballakaitoz 2014-04-27 10:27

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 338371)

Lycka till!

Hehe ja, jag kan nog inte torska idag faktiskt..

doob 2014-04-27 10:29

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 338372)
Mina spikar idag blir som sagt Sorbet och Mellby Amiral.

Har några drag i loppen, Jartinec i andra och Dream Of Golf i fjärde som båda blir bortglömda. Tror sista står mellan Rocket Man och Prince Orlando, två fina hästar!

Vet någon om Sponsor är startsnabb?

Ingen koll på hur Sponsor är ut men bra chans! Jag dubblar dock med 8 Al´s Winnermede som gjorde ett topplopp sist! Plockade meter på en sådan kanon som Zenit Brick på Solvalla!

doob 2014-04-27 10:31

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 338371)

Lycka till!

Sagt i SS intervju? Något annat matnyttigt där? Allra helst i sista?? Behöver en spik där! Helst!

Helge 2014-04-27 10:35

Redén har varnat för sämre stallform, senast igår inför V75 med Mousse och Confectioner.

http://piclair.com/data/oq27o.jpg
/SS stallbacksrapport

Även efter förra V86 var det sorg

"Molle gjorde första starten för året igår på Solvalla, det slutade med galopp in i första sväng och sedan fick han vandra utvändigt ledaren resten av loppet. Han saknade den rätta spänsten och besökte idag veterinären som hittade en del. Molle är snart tillbaka på banan. Detsamma gäller Miss sue V. som vi fick stryka efter värmningen, hon besökte också veterinären idag och har beordrats vila en vecka."

Jag är Redén diggare av stora mått men tar hans hästar under "garderingsluppen" ett tag till.

AndyMart 2014-04-27 10:36

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 338375)
Ingen koll på hur Sponsor är ut men bra chans! Jag dubblar dock med 8 Al´s Winnermede som gjorde ett topplopp sist! Plockade meter på en sådan kanon som Zenit Brick på Solvalla!

Menar Sponsor (FR) i DD-1 idag, inte Sorbet :D

NicklasJ 2014-04-27 10:36

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 338375)

Extraknäcker som budbärare åt Helge. Svante låter försiktigt optimistisk på Al's. Har låtit hästen starta igång och tycker kusken får ta på sig galoppen senast. Spåret oroar såklart lite.

Helge 2014-04-27 10:41

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 338376)
Sagt i SS intervju? Något annat matnyttigt där? Allra helst i sista?? Behöver en spik där! Helst!

Japp, SS intervju. Det finns lite bra intervjuer där idag. Skickat PM till dig och Nicklas. Ni får gärna dela med er till övriga, har ont om tid just nu.
Synd att man inte får klistra in dom här, rätt upp och ned...tar längre tid att återberätta med egna ord.

Flickepojken 2014-04-27 10:43

Vad står SS för? :rolleyes:

Svenska Spel?