![]() |
V64 Mantorp 27 April
Ser ganska intressant ut på förhand.
Min favorit Satisfied La Marc går ut i V64-1, men denna gång blir det tyvärr spik emot då jag tror Mellby Amiral är för bra. Verymuchkiss Karsk överstreckad som vanligt, dagens avslag för sjuttiåttonde gången. |
vilket av redens hästar ska vi spika? helges favorit häst i avd1?
|
Citat:
V54a nu och eftersom Mellby Amiral också vinner är det V4 imorgon. :D |
Citat:
|
Citat:
Per tror på jättechans med dig idag. ;) Blir bfro ffg på länge. Lycka till! |
Mina spikar idag blir som sagt Sorbet och Mellby Amiral.
Har några drag i loppen, Jartinec i andra och Dream Of Golf i fjärde som båda blir bortglömda. Tror sista står mellan Rocket Man och Prince Orlando, två fina hästar! Vet någon om Sponsor är startsnabb? |
Vad tror vi om spika Indian Nalan är det en sund spik
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Redén har varnat för sämre stallform, senast igår inför V75 med Mousse och Confectioner.
http://piclair.com/data/oq27o.jpg /SS stallbacksrapport Även efter förra V86 var det sorg "Molle gjorde första starten för året igår på Solvalla, det slutade med galopp in i första sväng och sedan fick han vandra utvändigt ledaren resten av loppet. Han saknade den rätta spänsten och besökte idag veterinären som hittade en del. Molle är snart tillbaka på banan. Detsamma gäller Miss sue V. som vi fick stryka efter värmningen, hon besökte också veterinären idag och har beordrats vila en vecka." Jag är Redén diggare av stora mått men tar hans hästar under "garderingsluppen" ett tag till. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Synd att man inte får klistra in dom här, rätt upp och ned...tar längre tid att återberätta med egna ord. |
Vad står SS för? :rolleyes:
Svenska Spel? |
Citat:
|
Citat:
|
SpelarService
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:hattenav: |
Gällande Sponsor (DD1) säger man såhär i Travronden...
"Hästen gav ett fint intryck senast och jag är riktigt nöjd med honom i träning efter det. När jag fick se att han fick innerspår bakom bilen tänkte jag direkt att det får bli helstängt, barfota runt om och jänkarvagn. Det får bära eller brista, men jag har god känsla, säger Peter Untersteiner." Intressant... |
Citat:
|
Citat:
Pojke Kronos har visserligen gått ner ett litet snäpp i klass men jag tror ändå inte på den, tycker inte den varit bra på slutet. |
Citat:
Och tack så mycket för överseende och tålamod hehe, har ju ingen direkt grund att stå på i mina analyser så jag är kanske inte mycket till hjälp, men jag hoppas på att bättra på det och kunna bidra med något någon dag :hattenav: |
I love Champagne blev som en ny häst senast första gången utan skor på hovarna vilket inte är ovanligt på Love You avkommor. Men det gällde att ta betalt på det då. Bortglömd 6 procentare senast. Nu gigantisk favorit med just nu hälften av insatserna i loppet. Alla spikar på barfotaeffekten senast, tom betaltjänsterna. Travtjänsten är helt snett på det. Dom skriver i analysen att det är en bra spik i ett lopp som kommer bli jämnstreckat. Jämnstreckat ? Alla tips jag sett spikar nu och frågan är snarare om den inte tlllslut kommer att bli ännu större och få mer än 50 procent av alla insatserna i loppet.
Spelvärdet är mao lika med 0 denna gång men den ska gå barfota igen och har såklart toppchans då om det blir samma effekt utan skor denna gång. |
Mitt system ser ut så här just nu:
7 Mellby Amiral ALLA 3 Sorbet 1-4-7-11-13 1 Sponsor (FR) 1-3-8-9-11-13-15 |
Citat:
Wingait Ida V64-2 möter grabbarna men bör speeda ner det gäng ändå. Sam I Am Zet från ledningen är värst emot. God tur. |
Låter uppåt på Estrella Dorada jag tar med den på allt,kraftsparande lopp senast som fast.:claps:
|
Citat:
Jag hoppas bannemej att det kan bli sanning haha. Hade varit kul att visa min ''non believing'' omgivning att det faktiskt går att vinna på trav. :cheers: Farnod! |
Citat:
|
Citat:
|
Kör såhär idag! Likabra att lämna in så jag inte ändrar mig! Den här känns bra!
Registrerat spel Datum: Söndag 2014-04-27 Bana: Mantorp Spelform: V64, omg. 82 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3, 5, 6, 7 (4) 2 2, 5, 6, 7, 8 (3) 3 8 Al's Winnermede (3) 4 1 I Love Champagne (7) 5 1, 2 (11) 6 3, 9, 11, 15 (2) Vadet gäller startnummer 160 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 160,00 kr Kvittonummer: 272A 1B09 1261 XXXX Kommentarer om systemet: 1) Tar dom som är varma i kläderna och härdade på rikstoton! 7 Mellby Amiral sund vinnare och kanske bara släpps till spets och vinner!? Spår långt ut och motbud finns så jag garderar. 5 Verymuch Kisskarsk är jag lite besviken på men jag orkar inte spricka på den med B.G i vagnen! Gillar hästen högt och rent men det finns fler växlar i den här absolut! 6 Perfect Power vinner när som helst! Bra i skymundan senaste starterna! Barfota runt om igen! 3 Satisfied La Marc får loppet i främre träffen och har form för att vinna på speed! Kom inte till senast men grym vid vinsten! 2) Tar med dom som kan vinna! Lämnar efter lite velande 3 Jartinec utanför systemet... 3) Omgångens drag! 8 Al´s Winnermede gick strålande efter galopp sist och avslutade 10,5 sista 500. Utmanade en kanon då! Redén har lite halvproblem med hästarna i sitt stall och Sorbet uppträdde jävligt opolerat och valpigt sist! Fart finns men min spik uppträder mer moget och har absolut fart och styrka att bara mosa till vinst! 4) Den stora frågan är om min spik eller Classe Svensson med 7 Kalla Bob tar spets! Där är nyckeln till loppet! Jag vill inte dubbla systemet så jag tar ställning och tror på 1 I Love Champagne! Det är dessutom godare med Champagne än BOB blandsaft! 5) Intressanta utrustningsändringar, optimism från tränarna och läget gör att jag streckar spets och slut i femte! Blir det 1 eller 2? Skit samma! Den av dom som tar spets vinner annars har motbudet rygg ledaren som en försäkring! 6) Björn Goop upp på spetshästen 3 Dante Band är hyperintressant! Kan vänstersläggan väcka liv och gjuta mod sista 300 kan det vara vinnaren! På bakspår tar jag rutinerade 9 Dumas Sand (om felfri) och 11 Dansman Charlie som är dom hårdare och mest rutinerade i fältet! Det är jävligt uppåt på 15 Peasant Opal och som 3%-are är den ett måste! Övervägde streck för både 2 Ritte Drew och 13 Mr Hello Man som har form och kan gå fort sista 300 om smygare vid sargen men då hoppas jag någon av mina streck redan är i mål... Går för hela såsen såklart! Lycka till! |
Dante Band är säkert 30m bättre med Goop än Zukanovic men fungerar Dumas Sand så är den överlägsen. Det finns dock inga garantier på att den gör det.
|
Känns intressant idag.
I första vinner normalt sätt Mellby Amiral men galloperna oroar mig och från dåligt spår kan det bli en tung resa, men hästen är stark. Vill man ha med en lågprocentare är T.X All In intressant, endast på 2%. I tredje är Sorbet bästa hästen. Men stallet har ju inte gått bra på senare tid litet orosmoln är det iaf. |
Kompletterar med en liten V4:a!
Registrerat spel Datum: Söndag 2014-04-27 Bana: Mantorp, omg. 12 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 8 Al's Winnermede (3) 2 1 I Love Champagne (7) 3 1, 2, 4, 5, 9, 11 (8) 4 1, 3, 9, 11, 15 (8) Vadet gäller startnummer 30 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 60,00 kr Kvittonummer: 0F26 9D89 1645 XXXX |
Citat:
De andra betrodda hästarna som jag ej nämnt har ju också rätt bra chans. |
Måste va spets och slut på I LOVE CHAMPAGNE
:clap:
|
hej jag tänkte fråga om nån veta e det bra spik favoriten i avd 4? tack för hjälpen
|