![]() |
7 Lotus Elan i avd 6 är kan väl få gå och vinna nu! :thumbup:
|
Citat:
|
Stickan tror på segerchans med Perfectly Enough... OJOJOJ
|
En stora frågan för mig:Vinner BBS på Lördag eller inte?Någon insatt?
|
Citat:
|
Citat:
|
Glöm ej att i år så får vinnaren i gulddivisionen en inbjudan till elitloppet..
Så det kommer att gå undan här tror jag.. :cheers: |
Spik på Maranello och Melby Viking för min del tror också väldigt mycket på Inken så kanske blir 3 spikar på lördag
|
Barfota runt om på Rocket Zet i avd1 har gått 1.09 sista 1600 varje gång nu med barfota runt om. Ger favoriten en match! 14%
avd2. Order To Fly tar spets, för många av de utvändiga vill enbart söka position och inte ladda allt. Kan hålla hela vägen... 19% avd3. Perfect Enough har ett smaskigt läge. En av tre heta i loppet... avd4. Vidöppet och här har många form! Måla! avd5. Peter har fått rejäl snurr i stallet = Sveriges nya Åke S ;) Mermaid ås såg jäkligt fin ut från dödens senast. 1.09 sista 800 tar spets och får hur som helst en dröm resa. Spik! avd6. Ganska svårt lopp även här, måste gå kort Mr Chicago tar normalt spets och ska egentligen bara vinna ett sånt här lopp men formen är frågandes och jag köper med ytterligare några... 1-3-4-5 avd7. Diamond of ace är rejält påställd, svårt förvisso men kan vara en tokrysare från fint läge.. VARNING! God tur! |
Veckans streckvärda enligt Unibet:
- Rocket Zet, - Order to fly, Primo Valentino, Tenzing, - Kadett CD, Reven Damour, - Fortuna Sund, - Drillbit Ås, - A Hannibal, Nato Dream, - Bar Plombier, New Line |
PRIMO VALENTINO?
|
Solklar första häst för mig kanske chansspik med.. Fel ute eller..
|
Hej alla! Mitt första inlägg på detta superforum! Vad tror ni om att spika drillbit ås i femte? Eller är det spets och slut som gäller för canaka?
|
Citat:
|
Citat:
Spik på V7 & en tvilling ! |