Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Örebro 3 Maj (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20272-v75-orebro-3-maj/)

Melander 2014-05-02 20:53

Spikar Bar P i sjunde ja jag vet att man inte ska lyssna på andra men hade själv 0 ideer där.I sjätte tar jag många minst 5.Håller med om fjärde helt öppet,hur gör man där? Imorgon ska det kletas ner och tyvärr blir det väl svårt att hålla sig ifrån datorn och få nya ideer:)

AndyMart 2014-05-02 20:58

Lyssna inte på tipsexperterna. Vendi stenklar för två veckor sedan och nu senast skulle Arazi Boko bara vinna.

whalz 2014-05-02 21:04

Känns inte ens värt att ta med rocket nu, kommer väl ligga på 25% imorgon... Ne får bli spik på bbs!

AndyMart 2014-05-02 21:27

Erik är i kanonform på V75 och lär vinna med iallafall en imorgon. Frågan är vilken :p

Dodo 2014-05-02 21:33

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 339627)
Erik är i kanonform på V75 och lär vinna med iallafall en imorgon. Frågan är vilken :p

Tror inte vi får se Erik i vinnarcirkeln imorgon som V75-vinnare. Möjligen Carl-Erik Lindblom isf :)

AndyMart 2014-05-02 21:34

Citat:

Ursprungligen postat av Dodo (Inlägg 339629)
Tror inte vi får se Erik i vinnarcirkeln imorgon som V75-vinnare. Möjligen Carl-Erik Lindblom isf :)

Själv tror jag mycket på att han avslutar omgången.

Om_sommaren 2014-05-02 21:38

sulor bak på marenello. är det nån som har nån uppfattning om vad det kan göra i starten?

AndyMart 2014-05-02 21:41

Har lite intressant info:

Uhrberg är väldigt uppåt på Playing Tua och tycker att den ska räknas väldigt tidigt, även om han tror att det kan bli för svårt att slå Canaka om den får ledningen. Känns fin i träningen och toppas till denna start med norskt huvudlag och BFRO.

Per Lennartsson verkar positiv till chanserna med Order to Fly i andra avdelningen. Ska försöka hålla upp ledningen och lyckas han med det ska de andra vara riktigt bra för att slå honom. Var inte tom senast bakom kanonhästar. Inga ändringar till morgondagens start.

Åke Lindblom planerar att ta en lugn felfri start med Saveaur och ta ner dem till slut istället. Dock orutinerad, bara gjort 4 starter.

A Hannibal ska han försöka hitta en fin resa med och även den ska räknas, grym sista biten! Så nära toppform han kan bli. Med fin resa kan ha ta dem till slut!

Mrmatteoo 2014-05-02 21:56

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 339603)
Lugna ner er nu, Mellby Viking har gjort ett bra lopp och det var senast. Möter mycket bättre hästar här och jag tror inte den har större chans än någon annan i detta jämna lopp.

Dessutom hoppar den nästan alltid.

Nog har han gjort mer än 1 bra lopp ;)
Alldeles för lite pengar på kontot sett till kapaciteten. Tycker han står "billigt" inne. Galopperat bort väldigt mycket pengar och kunde lika gärna stått på 40 med god chans enligt mig. Men galoppen lurar ju som sagt alltid runt hörnet, så väldigt svår att räkna på :sweatdrop:

MatsE 2014-05-02 22:19

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 339603)
Lugna ner er nu, Mellby Viking har gjort ett bra lopp och det var senast. Möter mycket bättre hästar här och jag tror inte den har större chans än någon annan i detta jämna lopp.

Dessutom hoppar den nästan alltid.

Viking har bara gjort ett bra lopp ???????

AndyMart 2014-05-02 22:24

Sist var han riktigt bra men jag tror inte att det upprepas. Alla lopp som unghäst kan man ju inte räkna in då det var för något år sedan. Menar på att han är överstreckad p.g.a. sin senaste prestation. On Hold till ledningen och sen sticker Erik bara :D

MatsE 2014-05-02 22:27

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 339640)
Sist var han riktigt bra men jag tror inte att det upprepas. Alla lopp som unghäst kan man ju inte räkna in då det var för något år sedan. Menar på att han är överstreckad p.g.a. sin senaste prestation. On Hold till ledningen och sen sticker Erik bara :D

Du menar on Hold som var chanslös mot vikingen senast ?

AndyMart 2014-05-02 22:30

Jag menar On Hold med bra spår i volten och Erik Adielsson i sulkyn.

mackpeter 2014-05-02 22:45

Vad har Sören Englund - Sveriges bäste travtippare - för drag?:ful:

AndyMart 2014-05-02 22:47

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 339644)
Vad har Sören Englund - Sveriges bäste travtippare - för drag?:ful:

100 kr VP på Bar Plombier är veckans spel iallafall på "Tusenlappen".