![]() |
Citat:
|
Kommer bar p till ledning släpper han inte och borde vinna enkelt om han hår en låg 13 tid!
|
I den här omgången ligger pengarna i om Canaka B.F. vinner imorgon... skulle han missa första platsen kan utdelningen bli hyfsat bra.
|
Tror att pengarna ligger i om BBS vinner eller inte,Canaka tar jag bort enl min vän, och då gör vi så:)
|
Maranello vinner lätt i morgon tror jag. Blir spik för mig. Såg bra ut senast men orkade hoppa som klar:). Revanch nu. Bara att lassa in.
|
Som jag skrev tidigare i i veckan
Bästa spiken Canaka Bf, kommer även spikas om den startar eliloppshelgen, drag bar plombier, staro advise joli , Daniel kör trots allt bättre än J.S Eriksson. Skall man gardera första avdelningen så kan man lika gärna helgardera, för om BBS blir inlåst, så kan vilken lus som helst vinna. Har köpt Jokersystemet igen efter att hålla upp i ett år, så nu är man på hugget igen |
Enligt min info så är Viking sten klar i sista så där blir det 5 lax på vinnare
|
Citat:
|
Jag vet inte, men personligen så litar jag inte på Jorma. Han må vara i kusktoppen men han är rätt ojämn ändå. Men mina ögon kan ha fel.
|
Citat:
|
Citat:
Men ha ett öppet sinne för andra kandidater ändå imon. |
Citat:
|
|
Kan man plocka bort Digital Ink den här gången då Örjan är favorit? Vad jag vet så har Örjan ännu inte lyckats vinna med en favorit på V75 i år..?
|
Varför är Melker så vansinnigt bortglömd i Avd 2?
|