![]() |
|
|
Citat:
|
Citat:
Det är en STOR förklaring. Gränsen för vilken svårighetsgrad på utfallet som är gränsen för spearkollektivet är direkt proportionell mot antalet inlämnade rader. Det är helt normalt och förväntat att det blir "få eller inga" med 7r i extraomgångar med extra låg omsättning. |
Stor dag för Enköpings.Melander idag
3 segrar på valla idag för det mörkblå stallet har bara tagit 2 segrar i August tidigare PS DET VAR B-LOPPS DAG PÅ VALLA DVS 10 LAX I 1A PRIS |
Citat:
Citat:
|
Älskar att hata galopp! Finns inget spel som är så härligt! Dom sk experterna försöker verka kunniga och man går emot deras tips så sätter man komb och trio enkelt :) V4 är svårt men komb betalar ofta väldigt bra. Blunda o kryssa jo jag tackar :)
|
Citat:
Men inget styr ensam vinnare-frekvensen lika mycket som antal inlämnade rader. Ju fler inlämnade rader, desto mer extrem svårighetsgrad krävs för att inte minst två rader ska klara alla rätt. Och omvänt, ju färre inlämnade rader, desto lättare svårighetsgrad på rader som får en eller ingen vinnare. |
|
Som jag har fattat det så får man skriva om allt som gäller trav i den här tråden. Eller?
Vill kommentera beslutet att Solvalla ska få massa travdagar nästa år. Behövs det ingen publik längre? Finns inga nollåttor som vill åka ut till Solvalla en vardagskväll under vinterhalvåret och stå där och frysa. |
Locket på!
Varför inte ett ord/rad om vad som hänt på Dalatravet Romme? Klotter/skadegörelse, ev. olaga hot/övergrepp i rättssak. Dalatravet Romme och ST känner till händelsen. Åtgärd? |
Citat:
|
Citat:
|
Går det att annullera (i butik) ett spel när en kusk ersätts? hade LD med Earn N´Burn idag på lunchen och spelade innan Örjan byttes ut till Kenneth.
|
Citat:
Nej. Enligt reglerna ska kusken ersättas med en likvärdig kusk ( även om KH givetvis inte är likvärdig med ÖK ), och därför finns det inte med som anledning till att få makulera spelet. I princip är det bara ändrad startmetod och ändrad bana som är giltiga anledningar utöver ordniarie makuleringstidsgräns. |
Du har någon minut på dig att annulera spelet, tror jag.
Jag har inte tagit tid, men annulerat bongar lite då och då, i direkt anslutning till spelet då något blivit fel. Citat:
|
|
|