![]() |
|
Hej har en nybörjarfråga!
Om jag förstått det hela rätt så ändras oddsen beroende på hur många som spelar på varje specific häst. T.ex. en favorit som har mest pengar och är mest streckad får lägst odds. Om det stämmer då undrar jag följande: Finns det en odds lista innan alla börjar lägga pengar på dom hästarna dom tror ska vinna. Alltså en odds lista som är baser på hästarnas tidigare prestation som man utgår ifrån innan alla insatser och spel börjar. MVH |
Citat:
|
Varför envisas Forsgren med att konstant äta när han ska prata?
|
Citat:
spelarna spelat på ekipaget. Finns ingen koppling till hästens intjänat, streck eller annat. Startoddset är noll (0). Mvh Uffe |
Tack för utförligt svar.
MVH |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag tillhör dom som ser 1832 som året då allting började. Problemet är att väldigt lite finns dokumenterat om dessa pionjärer. Men visst tillhör man 1,00-skolan så har jag inga problem med det. Mvh Uffe ;) |
Citat:
http://www.forumbilder.se/GAF1P/1.PNG |
Citat:
Mvh Uffe ;) |
Citat:
Däremot står aldrig någon icke struken häst i 0.00. |
Jag lade märke till att nyheten att kunna spela tillsammans har kommit, dock har jag inte sett någon artikel om det ännu. Det är en extra knapp jämte lägg spel - skapa andelsspel.
SÅ SKAPAR DU ETT ANDELSSPEL 1. Välj antal andelar Börja med att ange hur många andelar spelet består av. 2. Ange pris Ange pris på varje andel. 3. Köp andel Du behöver själv minst köpa en andel. 4. Skicka inbjudan Bjud sedan in andra för att delta. Lämna in spelet när du vill. Det finns för alla möjliga spel. För V75 skulle väl fördelen jämfört med Tillsammans-siten i så fall vara möjligheten att spela med Boost men nackdelen skulle bli att alla pengar hamnar på en kupong istället för att kunna använda överblivna pengar till en annan kupong. |
Citat:
|
Citat:
Måste väl finnas en broms mot att lämna in ett system, som kostar 100' och själv köpa en hundradel för tusenlappen. |
Citat:
Jag gjorde ett testsystem på lunchen där 3 av 3 såldes. Jag gjorde även ett testsystem där 3 av 4 andelar såldes. Det sistnämnda gick inte att lämna in. |
|
|