![]() |
|
Citat:
Ur ett sportsligt rättviseperspektiv är det ju saklart värre att fuska nu, eftersom man far ett övertag man inte far pa sommaren gentemot konkurrenterna. Men sa aker man ju dit pa prispengarna ocksa. Sa jag tror inte det fusket kommer bli sa utbrett. Iallafall när det kommer till det viktigaste ur spelsäkerhetsperspektivet, alltsa vinnarna. Men det ska bli intressant att se om det blir nagra uppenbara styrningar där man "siktar pa" andraplatsen för att undvika kontrollen som görs pa vinnarna. Tror inte det blir sa utbrett heller, men i storloppen där det handlar om mycket pengar kan jag nog tänka mig att det kliar i fingrarna pa en del att dra en rövare med det där! |
Citat:
Jag litar inte på´t i alla fall. Att prispengarna dras tillbaka är ju bara positivt om man är lagd åt stöthållet så står hästen kvar i klassen, men allvarligt så är 30.000 minus avdrag inte jättemycket jämfört med större skattefria belopp från spel, står kusen kvar i klassen så är ju ingen skada skedd. Skitbestämmelser. |
Citat:
Art On Line lider inte mindre av sitt ärr om han går i hagen än när han tävlar. Så om han inte får tävla så borde han avlivas. Om hästen verkligen led av det här problemet skulle han aldrig kunna prestera på den nivå han har gjort. I praktiken är det alltså en höna av en fjäder. Se http://www.expressen.se/sport/trav/s...t-ar-det-inte/ |
Utländska syndikatspel och nu alltså "skotvång".
Ser ingen anledning att spela hos ATG på svenskt trav. Kommer möjligen vara med när "skotvånget" upphör men vete katten om jag litar på ATG o deras "internationella partners". Finns mer än tillräckligt med riktiga sporter att spela på. |
Citat:
Citerar mig själv här! På kort sikt så tänker ATG använda sig av öresfonden för att täcka upp 10M-garantin. Och det är ju väsentligt mycket bättre än sänkt direktåterbetalning. Men det är ändå inte ett särskilt vettigt upplägg eftersom det är en ren inbjudan till utlandspartners vars spelare "tvingas" att spela högutdelningsrader pga den nya nettomodellen. |
Citat:
Alla veterinärer var heller inte eniga om att det var OK, inte ens på ST var man enig om att det var OK. |
Citat:
Risken för fusk där är så låg man kan uppnå tror jag. Och det gör det hela enkelt för mig. Det får räcka med att spela V75 fram till barfotaförbudet hävs. |
Ombuden ligger nere i hela Sverige, igen...
|
Citat:
Citat:
Som spelare skiter jag fullständigt i hästens prispengar eller tränarnas böter det enda jag bryr mig om är TOTORESULTATET :idiot: :hattenav: SLUTSPELAT |
Nån som har köpt Spelvärdes V64 tips? Ska på åby imorgon med jobbet och är helt opåläst.. Skulle bara vilja veta om det är nått att ha för prislappen är ju rätt saftig på 99 kr.
|
Citat:
:thumbdown: |
Citat:
Materialet känns inte i närheten av så genomarbetat som för V75. Blir tummen ner från mig med. Då är jag ändå en stor fan! |
Citat:
|
|
Citat:
Väldigt mycket safe på spikarna men det tyder ju på att dom bedömt utdelningspotentialen rätt i omgången. |
|
|