![]() |
Citat:
|
Citat:
Hard livin blir mitt tips, även om han känns dom en " medhängare " |
Tidiga tankar..........
v75-1) 10,12,2 v75-2) 1 Geisha Sund v75-3) Lås på 1 & 4 v75-4) 2,9,4 v75-5) 1,5,3,4,6 v75-6) 3 Beer Summit v75-7) 1,9,4 270rader |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Inget illa mot honom men kul med Jorma! Bara körts av Ericsson Svante, Holmstedt M och Svedberg M B, alla sina 29 starter i livet. Ser man inte Jorma som enormt kuskplus och en genomtänkt maxning, så vet jag inte vad som skulle kunna vara det ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Att man gör denna långresa och önskade Jorma, säger mig, vill till Vallafinalerna E-helgen 24/5 :) Denna "toppning" aldrig gjorts innan, räknar med bfro och hela kittet. |
Första intrycket inför V75 på Umåker:
Spik Beer Summit Guld: Upp Date Hoss Avslag: Månprinsen. ( fel distans, Bakspår, inge snabb ut.) |
"Avslag: Månprinsen. ( fel distans, Bakspår, inge snabb ut.)"
Största avslaget är väl kusken? Alla glömt senaste loppet och kuskens "insats"? |
Faksen , hallsta och månprinsen borde ju vara heltäckt så ingen idé att snåla där:) Kul omgång, redan hittat flera drag som förhoppningsvis inte blir spelade så mkt! Skriver dock från mobilen så får ta det imorgon!
|
En annan kusk på Månprinsen o det hade varit en spik Helge.
|
känns som månprinsen blir rappare och rappare i benen. Svårt för vilken kusk som helst att undvika riktigt vida spår på lördag med prinsen. beroende på %kan jag tänka mig att spika
|
|