![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Hade det inte varit för BBS Sugarlight tror jag redan nu att Time Machine hade haft bra vinstchans i finalen Elitloppshelgen, oavsett spår. Kanske BBS Sugarlight väljer att starta i Sweden Cup ? |
Citat:
|
Vet att det är lönlöst att spekulera i skräll i kallblodsloppet men för er som jagar högt platsodds vill jag nämna hästen i loppet som har toppform. Det är Ulvsås Brasse. Visst krävs att någon av de mer betrodda hoppar bort sig eller är sjuk för plats på denna men helt omöjligt är det väl inte ?
|
Tänkte öppna mitt bolag igen så om någon är sugen PM. Ska även köra ett 500/andel till V75 lördag söndag till elitloppshelgen. 4 /10 tagna redan även där PM
|
Citat:
finns ju bättre hästar med i guld.. vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag kikade igenom startlistorna hmm |
Vem tar ledningen i guld?
Är Rocky Winner snabb nog att hålla spetsen? Annars är det god natt för hans del. |
Citat:
|
bästa spik
Jag tror att västerbo fantast är bästas piken på lördag. Han kommer att få ett bra lopp
|
Citat:
Bästa spiken är en felfri Regent Zet ! Edit: Time Machine är också en bra spik ! |
Citat:
|
Citat:
Sedan ligger storfavoriten Rocky W tredje inner. Är det läge för att Beau Mec vinner detta? Eller är det upplagt för finnen Sunrise Winner? Bara 13 % nu.:sleep: |
Varför skulle Democrat släppa över kort ?
Tror han kör 11.5 från spets. Han var tom bra på 2140 senast. Å andra sidan brukar Jorma köra i spets om han kan, och Sunrise Lover är startsnabb. Citat:
|
V75-1: 4 Uranus de Tyrole - dags nu!
V75-2: 5 Dreamer Doc - sylvass avslutning senast! V75-3: 1 Rocky Winner - sluggar sig runt om! V75-4: 10 Månprinsen A.M - prins blir kung! V75-5: 3 Bartender In - bjuder alla laget runt! V75-6: 3 Beer Summit - svårtuggad! V75-7: 3Time Machine - svårtuggad! |